Bu makalenin içeriği gökçeada çadır kamp ile ilgili olacaktır. 1-3 Gün Part 1 makalesinde gökçeada çadır kamp’yi Hometown Inn ile analiz edelim.

7 Gün Gökçeada Çadır Kamp

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu Hometown Inn web sitesinde, sizin için daha yararlı verilere sahip olmak için gökçeada çadır kamp dışında bilgi ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Sizin için en doğru değeri sağlama arzusuyla, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

gökçeada çadır kamp ile ilgili bazı içerikler

#gökçeada #kamp #tent #kamp Kampı Açıklama: 1. günden 3. güne kadar olan kısımdır. Diğerleri de gelecek. Kastamonu için bir tatil kampı planımız vardı. Ancak hava durumuna baktığımızda havanın çok kötü olduğunu gördük. Bunun yerine Gökçeada’yı planladık. Önce hava durumuna baktık. Havanın güzel olacağını görünce hiç düşünmeden yola çıktık. İlk gün Edirne/Keşan Yayla Plajı’nda yaşayan ailemizle birlikte konakladık. Ertesi sabah gün doğarken yola çıktık ve saat 9:00’da Gökçeada vapuruna bindik. 1 saat 40 dakikalık bir yolculuğun ardından Gökçeada’ya indik. Ama nerede kamp yapacağımızı hiç düşünmedik. Hemen araştırma yaptık. Uğurlu Köyü / Saklı Liman’da kendi ellerimizle koymuş gibi kamp kurduk. Harika bir hafta geçirdik. Herhangi bir sorun yaşamadık. Tuvalet, Duş, Bulaşık, Çamaşırhane gibi sorun teşkil eden hiçbir şey yaşamadık. Bir tüyo verelim, çadır kampı yapacaksanız semaver alın. Sürekli sıcak su sağlar. Abone Ol : @Forest Camp Instagram : Tiktok : Biz Kimiz : Birlikte olmaktan ve seyahat etmekten keyif alan bir aileyiz. Hayat o kadar kısa ki boşa harcamaya değmez. Hafta sonları çadır kampı kurmanın maliyetli bir şey olduğunu düşünenler var. İlk başladığımızda çok az bir şekilde yarım saatte çadır kampına gitmeyi planlamıştık ve gittik. Sonra tabii ki konforumuzu arttırmak için ekipman aldık. Ayrıca bazı ekipmanlarımızı da geliştirdik. Burada işin rahatlığına girerseniz masraflı olacaktır. Sonuç olarak kamp yapmayı önemseyen insanlar varsa bizim gibi küçük başlamalarını öneririz. Zamanla damarlarınıza kamp zehiri enjekte ettikten sonra ekipmanlarınızı da geliştireceksiniz. Lütfen kanalımıza abone olun, videoyu beğenin ve yorum bırakın. Güneşin Işınları, Vlad Gluschenko | Creative Commons Atıf 3.0 tarafından desteklenen Müzik, Ellerimizin Buluştuğu Yerde Sapajou tarafından Aktarılmamış Lisans | Creative Commons Atıf 3.0 Aktarılmamış Lisans tarafından tanıtılan müzik.

SEE ALSO  Yalova'nın Güzel Pazarı | yalova neyi meşhur ile ilgili yeni güncellenen bilgilerin özeti

Bazı fotoğraflar gökçeada çadır kamp hakkındaki bilgilerle ilgilidir

7 Gün Gökçeada Çadır Kamp | 1-3 Gün Part 1

1-3 Gün Part 1 hakkında haber okumanın yanı sıra, Ardından, hometown-inn.com ‘nin hemen her gün yayınladığı diğer birçok içeriğe bakabilirsiniz.

SEE ALSO  ÜLKELERİN MEŞHUR YEMEKLERİ | En ayrıntılı ingiltere nin nesi meşhur ile ilgili tüm bilgiler

Daha fazlasını burada görün

gökçeada çadır kamp ile ilgili birkaç öneri

#Gün #Gökçeada #Çadır #Kamp #Gün #Part.

SEE ALSO  SALDA GÖLÜ|LAVANTA BAHÇESİ VLOG|SALDA KAMP🏕️/ISPARTA LAVANTA BAHÇESİ|BURDA HERŞEY LAVANTALI|BURDUR | salda gölü lavanta bahçeleri nerede ile ilgili en iyi bilgiyi özetleyin

isveç kamp ocağı,kamp,kütük ocak,kütük ocak yapımı,ormanda yaşam,i̇sveç ocağı,camp,camping,kamp ekipmanı,hayatta kalma,orman hayatı,gökçeada tanıtım,gizli liman,çadır kampı,kamp videoları,karavan videoları,seyahat,rakı şarkıları,rakı nasıl içilir,gökçeada gezilecek yerler,gökçeada kamp,gökçeada rumları,gökçeada,rum köyleri,kamp malzemeleri,rum köyü,çadır,karavan hayatı,ada yaşamı,kamp kenan,kamp videosu,kamp nasıl yapılır,çadır nasıl kurulur.

7 Gün Gökçeada Çadır Kamp | 1-3 Gün Part 1.

gökçeada çadır kamp.

gökçeada çadır kamp içeriğiyle hometown-inn.com ‘ın size verdiği içerikle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com ‘ın gökçeada çadır kamp içeriğini izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Ahsen Gök diyor ki:

Merhabalar çadırdan memnun musunuz , bizde bu modeli düşünüyoruz fakat YouTube da inceleme videosu bulamadım bilgilendirebilirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.Ayrica çadırın altına serdiginiz şey neydi ve nereden temin edebiliriz