Bu makalenin içeriği antalyada çadır kurulan yerler ile ilgili olacaktır. antalyada çadır kurulan yerler hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Antalya’da Denize Sıfır Obalarda Ücretsiz Lüks Tatil makalesinde HometownInn ile antalyada çadır kurulan yerler hakkında bilgi edinelim.

Yakın zamanda güncellenen Antalya’da Denize Sıfır Obalarda Ücretsiz Lüks Tatil içindeki antalyada çadır kurulan yerler ile ilgili içeriğe genel bakış

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu HometownInn web sitesinde, kendiniz için daha fazla veri elde etmek için antalyada çadır kurulan yerler dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en eksiksiz bilgiyi sağlamayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgiyi en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

Paylaşım konuyla ilgilidir antalyada çadır kurulan yerler

Antalya’da dünyaca ünlü 5 ve 7 yıldızlı otellerin hemen yanında denize sıfır kurulan obada Türkiye’nin dört bir yanından 2 bine yakın tatilci ücretsiz tatil yapmaya devam ediyor. Yaz sezonunun sonlarına doğru kampı yavaş yavaş boşaltan tatilcilerin yaşam tarzı diğer tatilcileri kıskandırıyor. İhlas Haber Ajansı YouTube Kanalına Abone Olmak İçin: ► Antalya’da 5 yıldızlı otellerin yoğunlaştığı bölgenin hemen yanında yer alan Kumköy Mahallesi’nde denize sıfır oba ve çardaklar yerli ve yabancı turistlerin ilgisini çekiyor. Aksu ve Serik ilçeleri başta olmak üzere Türkiye’nin dört bir yanından onlarca kişi yaz aylarını serinlemek için sahildeki derme çatma mekanlarda geçiriyor. Birçok emekli burada 24 saat geçirirken, işi olanlar gündüzleri işine gidip akşam kamplarına dönüyor. 500’den fazla ahşap çardak bulunan ve yaklaşık 2 bin kişinin yaşadığı sahilde vatandaşlar elektrik ihtiyacını araçlarından ve son model güneş panellerinden karşılıyor. “İstedikleri kadar kalmak istedikleri yerde kalırlar.” Kumköy Mahallesi Muhtarı Hüseyin Oruç, buradaki dönem yaşamının tarihinin çok eskilere dayandığını söyledi. Bu yıl yoğunluğun önceki yıllara göre daha fazla olduğunu ifade eden Oruç, “Ana olanlar dışarıdan geliyor. Kendi köyümüzden 100 kişi varsa dışarıdan 400 kişi geldi. Kimse kimseyi dışlamıyor. Burada herkes ahşap çardak yapıyor. İstedikleri kadar kalmak istedikleri yerde kalırlar. 2000’e yakın misafir geliyor. Yaklaşık 3 ay kalıyorlar. Elektriklerini genellikle araçların akülerinden alırlar. Bir aile otele gitmek isterse kişi başı günlük bin TL’ye kalıyor. İşte beş parasız. 7/24 denize giriyorlar” dedi. “4-5 ay para ödemeden burada kalıyoruz” diyen Muhammed Ölmez, “Yaz aylarında 3 ve 3,5 ay kalıyoruz. Evlerimizi bir hafta 10 günde yapıyoruz. Bir sorunumuz yok. İçeceklerimizi köyden alıyoruz. Elektrik sorununu kendimiz çözüyoruz. Burayı otele tercih ederim. Burada özgürlük var. Hava soğuyor. Klima kullanmıyoruz, doğal klima var. Elektriğimiz yok. Güneş panelleri kullanıyoruz” dedi. Dışarıdan sahile gelip ev yapan Ahmet Yağcı, “Yazın tatile geliyoruz. Eylül sonunda gidiyoruz. Suyu mahalleden alıyoruz. Güneş enerjisinden elektrik elde ediyoruz. Burası sakin, deniz güzel. 3 ay tatile bir otele gitsek çok pahalıya gelirdi. 4-5 ay ücret ödemeden burada kalıyoruz.” Yaklaşık 50 yıldır sahilde tatil yapan 64 yaşındaki Rabia Çay, “Burada denizin içindeyiz. Çok fazla boş zamanımız var. Biz burada doğduk, burada büyüdük. Pazara gitmiyoruz. 64 yaşındayım, uzun zaman önce buraya gelirdik. Artık köyümüzden daha fazla yabancı geliyor” dedi. #haber #sondakika #gündem #haber #haber #antalya #tatil #oba ============================================================ Ajans Resmi Web Sitesi ► İhlas Haber Ajansı Sosyal Medya Adresleri ► ► ► ► İhlas Haber Ajansı ile ilgili İhlas Haber Ajansına ulaşmak için ► .

SEE ALSO  Demre Yemek Odası Tanıtım Filmi | demre yemek hakkında en ayrıntılı bilgilere genel bakış

antalyada çadır kurulan yerler içeriği ile ilgili resimler

Antalya’da Denize Sıfır Obalarda Ücretsiz Lüks Tatil

Görüntülediğiniz Antalya’da Denize Sıfır Obalarda Ücretsiz Lüks Tatil hakkında bilgi keşfetmenin yanı sıra, Ardından, her gün Hometown Inn güncelleme yapan daha fazla bilgiyi aşağıda okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  KRİPTO PARA KADEME SIRALAMASI ! CRYPTO RANKING ! | Yeni güncellenmiş para sıralaması ile ilgili bilgileri kapsayan

Burayı tıklayın

antalyada çadır kurulan yerler ile ilgili birkaç anahtar kelime

#Antalyada #Denize #Sıfır #Obalarda #Ücretsiz #Lüks #Tatil.

SEE ALSO  Poyrazlar Camping | Sakarya Kamp Alanı Tanıtımı | sakarya kamp alanları hakkında yeni güncellenen bilgilere genel bakış

Haber,İhlas Haber Ajansı,İHA,Ihlas News Agency,son dakika,iha youtube,haberler,gündem,siyaset,asayiş,spor,denize sıfır,oba,antalya,ücretsiz tatil,tatil.

Antalya’da Denize Sıfır Obalarda Ücretsiz Lüks Tatil.

antalyada çadır kurulan yerler.

antalyada çadır kurulan yerler bilgisiyle hometown-inn.com ‘ın size verdiği bilgiyle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. antalyada çadır kurulan yerlerHometownInn hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Mehmet kara diyor ki:

Doğru diyorsun kardeş bir gün çadırda kaldım Tamam güzel kuş civiltisiyla uyanmak cam kokusu ile nefes almak güzel ama börtü böcek fare kurbağa Vs.yanısıra nem rutubet bir kenara içerde yanarsın sıcaktan klima yok dışarısı ha keza aynı dalga sesi gök gürültüsü sesine karışır bulaşık çamaşır yemek hepsini kendin hazırlarsın yani anlayacağın zevk ama baya bir eziyet içinde zevk Tam pansiyon bir otelde Erken rezervasyon ile ödeyeceğin rakam 2000 tl 10 günlük tatil ekmek yemek hepsi hazır sana sadece denize girip gezmek kalıyor yemek bulasik bunlarla uğraştıktan sonra tatil tatil olmaktan çıkıyor. Benim düşüncem bu

2. X X diyor ki:

Nerde beleş oraya yerleş simdi bunu izleyen beleşciler akın eder boş yer kalmaz ayrıca uç beş barakada kendi yapar gece kondu olur. sahili berbat ederler simdi seneye kekodan gecilmez bura bol kuyruk yagli mangalı yakar her yer et kokar.Ha bende kekoyum ben kendimden biliyorum.yavas yavas tatilci moddan cikar yerleşim yeri olur gece barakayı yapar muhtardan yol ister elektirik ister sonrada tapu ister.BEN buraya yazdım 10 yil sonra dedigim cikacak buraya not alin.