Makale içeriğinde şile karavan kamping tartışacak. şile karavan kamping ile ilgileniyorsanız, bu BELLA KAMP ŞİLE

KARAVAN VE ÇADIR ALANI İNCELEME içindeki şile karavan kamping ile ilgili bilgilere genel bakış

Aşağıdaki videoyu izleyin

SEE ALSO  Dünya'nın En Değerli Pasaportu Hangisi ? Türkiye Kaçıncı Sırada ? | dünyanın en değerli pasaportu hakkında en doğru bilgiyi sentezleyin

Bu Hometown Inn web sitesi ile kendiniz için daha yararlı anlayışa sahip olmak için şile karavan kamping dışında bilgi ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com sayfasında, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Size en ayrıntılı değere katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internette bilgileri en doğru şekilde yakalayabilmelerine yardımcı olun.

şile karavan kamping ile ilgili bazı içerikler

Covid19 nedeniyle yaylalara ve göllere bir süre ara verdik. Evde kalmak yerine kamp tesisi olan bir yere gitmeye karar verdik ve Bella Kamp’ı keşfettik. Şile’de Bella Kamp ile ilgili bir video çekmiştim. Alternatif olarak, kenarda kalmak iyi bir fikirdir. Detaylar için işletmenin internet sitesi: Ağustos 2021 Düzeltme: Bella Camping Temmuz ayı itibari ile tekrar açılmıştır. Güzel Kamplar ,).

SEE ALSO  13 ekim 2019 kastamonu ihsangazi yol çekimi --1-- | kastamonu ihsangazi nasıl bir yer ile ilgili tüm içerik ayrıntılı olarak

Görüntüler şile karavan kamping içeriği ile ilgilidir

BELLA KAMP ŞİLE | KARAVAN VE ÇADIR ALANI İNCELEME

Görüntülediğiniz BELLA KAMP ŞİLE , O zaman Hometown Inn her gün her gün yayınladığı diğer birçok makaleye bakabilirsiniz.

SEE ALSO  Adana Yemekleri; 15 Vazgeçilmez Adana Lezzeti | adananin nesi meşhur ile ilgili en doğru içeriği kapsama

Daha fazlasını burada görün

şile karavan kamping ile ilgili bazı öneriler

#BELLA #KAMP #ŞİLE #KARAVAN #ÇADIR #ALANI #İNCELEME.

Kamp,Camping,Karavan,Caravan,Camper,Camperlife,İstanbulKamp,Şile,ŞileKamp,Caretta,4×4,Piknik,Haftasonu,KarantinaKamp,Covid19,Aile,Doğa,Keyif,Gezenkamyon,Adventruck,Pickup,Carettaofrroad,Çekme Karavan,750kgaltı.

BELLA KAMP ŞİLE | KARAVAN VE ÇADIR ALANI İNCELEME.

şile karavan kamping.

şile karavan kamping bilgisiyle hometown-inn.com ‘ın size verdiği bilgiyle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com ‘nin şile karavan kamping içeriğini görüntülediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Rezzan G diyor ki:

Odun var deniliyor ıslak odunlarla bir çok kişiyi mağdur ediyorlar Temizlenmesi gereken lavabolar tuvaletler gün aşırı bile temizlenmiyor Çok ilgili gibi görünüyorlar ama kendilerinin yaşattığı sıkıntıları gidermiyorlar umursamıyorlar hatta Kesinlikle tavsiye etmiyorum Ekstra elzem durumda misafirleriniz için giriş ücreti istiyorlar Çadırlar temizlenmiyor Kesinlikle gitmeyin derim Sahil var ama çok zor taşınılır araç giden yerler alkol şişeleri ve çöplük içinde..

2. Salih Ölmez diyor ki:

evet buranın bungalovlarında kalıyorduk zaman zaman, karavan için sahilkampı tercih ediyorduk fakat orasının kalabalığı, işletmecilerin sorunlu davranışları ve zeminlerinin taşlı olması nedeniyle yer arayışına girerek burada karar kıldık. Sezonluk kiraladık. Videoda bahsedilen olumlu yönleri doğru hatta bu sene daha düzenli ve güzel.

3. Öykü Gül Çakır diyor ki:

Yorumları okuyan herkese merhaba,
    Görmüş olduğunuz kamp alanı videodan çok belli olmamakla birlikte evlerin sitelerin arasında yer almaktadır. Belki kışın sakin zamanlarda kamp kültürüne uygun olacağını düşünebilirsiniz fakat bugünkü halini, kalabalığını, maske kuralına rağmen kimsenin takmamasını, 3 tuvaleti ile kamp alanları yönetmenliğine aykırılığını görmenizi isterdim. Küçücük alanda yakılan ateşler her yanı boğarken yan tarafta yer alan insanların ikamet ettiği evleri bu kazanç hırsı ile bu kadar rahatsız etmemek lazım… Yan taraflardan sürekli şikayet edilirken ve jandarma gelirken huzurlu bir tatil olamıyor. Lütfen kamp kültürüne uygun, doğaya ve insana saygılı sağlıklı yerler seçelim.

4. seda ozkutlu diyor ki:

pandemideki son yasak haftasında bu videoyu izleyip gitme gafletinde bulunduk…5 karavan geleceğimizi ve uygun bir yere mesafe kuralları dahilinde konuşlandırılmak istedik….2 karavanımızı girise yerleştirdikten sonra diğer gelen arkadaşımızı 100 mt öteye yerleştirmeye çalıştılar…girişteki 2 karavan arasına 3*3 4 adet çadırı işleten arkadaşla beraber kurduk…herşey tamam derken bu sefer 4 tenteden 2sini kapatmamızı ve kaldırmamızı istedi bizden…daha fazla zıvanadan çıkmamak için kamp alanını terkettik ki iyi ki etmişiz…kötü ev sahibi kiracıyı mal sahibi yapar misali kaçkar kampinge intikal ettik ve keyfimiz kaçmadan güzel bir 3 gün geçirdik…tavsiye etmiyorum

5. Can Erdoğan diyor ki:

Deniz Bey sayenizde gorduk bize geldik. Hem tanışmış olduk. Son dakika biraz yağmur atınca toplanmaya başladık ve sizi ziyaret edemedik. Tekrar memnun olduk. Yaz'la da tanışmış olduk 🙂 tekrar gorusmek dileğiyle. İyi bayramlar.

6. Yusuf Uçmaz diyor ki:

L200’ün de bir incelemesini tanıtımını alsak mükemmel olacak. Almayı düşünüyorum ve tam da sizinki gibi bir araç var aklımda. Başka videolar var da sizin yorumlarınızı dinlemek isterim. İyi bayramlar 🙂