Makale, ısparta çıkışlı karadeniz turları hakkında netlik kazandıracak. 3. Gün: Rize (Uzungöl, Zilkale, Ayder Yaylası, Karadeniz Yemekleri) makalesinde ısparta çıkışlı karadeniz turları hakkında bilgi edinelim.

3. Gün: Rize (Uzungöl, Zilkale, Ayder Yaylası, Karadeniz Yemekleri) içinde ısparta çıkışlı karadeniz turları ile ilgili en doğru bilgileri kapsayan

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

Bu Hometown Inn web sitesiyle, kendiniz için daha yararlı veriler için ısparta çıkışlı karadeniz turları dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Size en ayrıntılı değeri getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgiyi olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Lova Hotel & Spa Yalova 2021 | En eksiksiz islami hotel yalova hakkında genel bilgi

ısparta çıkışlı karadeniz turları ile ilgili bazı içerikler

** Aşağıdaki yorumda birisinin beni uyardığı gibi Uzungöl Rize’de değil arkadaşlar Trabzon’da 🙂 İnatla Rize Rize’den bahsettiğimin farkında bile değildim. Ben böyle düzelttim 🙂 ** Merhaba! 6-13 Mayıs tarihlerinde yaptığımız Karadeniz turumuzu sizlerle paylaşmak istedik 🙂 Sırasıyla Gezdiğimiz Şehirler: Sinop, Samsun, Trabzon, Rize, Artvin ve dönüşte Giresun, Ordu, Samsun ve Amasya , 7 günlük bu gezide her gün için bir vlog oluşturdum ve sırayla paylaşıyorum. Olacağım. Umarım benzer bir tur yapmak isteyenler için faydalı olur 🙂 Bu videomuz üçüncü günümüzü içermektedir. Trabzon Maçka’daki konaklama yerimizden bir gece önce ayrıldık ve Rize’de ilk durağımız olan Uzungöl’e gittik. Göl çevresinde yeşil bir tur attıktan sonra Zilkale’ye gittik. Çat Vadisi’nin zirvesindeki Zilkale mutlaka görülmesi gereken yerlerden biridir. Günün son durağı Ayder oldu. Ara sıra Karadeniz lezzetlerini denemeyi de unutmadık 🙂 Ertesi gün yolculuk Artvin ile devam edecek, takipte kalın 🙂 İyi seyirler! Gamze ————————————————- ————————————————– ————– — Merhaba! Ben Gamzula. Bu kanalda genellikle anı biriktirmek için eşimle gezerken çektiğimiz videoları paylaşıyoruz. Çok sık paylaşım yapacağımızın sözünü veremem ama burada anılar biriktirmeye devam edeceğiz 🙂 İzlediğiniz için teşekkürler! Instagram’da beni takip etmek için; .

SEE ALSO  ORACLE PANSiYON Didim | barış hotel silifke ile ilgili en eksiksiz bilgileri kapsayan

Bazı resimler ısparta çıkışlı karadeniz turları konusuyla ilgilidir

3. Gün: Rize (Uzungöl, Zilkale, Ayder Yaylası, Karadeniz Yemekleri) hakkında bilgi izlemenin yanı sıra, Ardından, hometown-inn.com her gün hemen aşağıda yayınladığı daha fazla içeriği okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Tarihi Tuzla Kaplıcaları Havuz ve Serpme Kahvaltı / Gözdağı Sosyal Tesislerinde Akşam Yemeği / Vlog | Yeni güncellenen tarihi tuzla termal otel ile ilgili genel bilgiler

Daha fazlasını görün

ısparta çıkışlı karadeniz turları ile ilgili anahtar kelimeler

#Doğu #Karadeniz #Turu #Gün #Rize #Uzungöl #Zilkale #Ayder #Yaylası #Karadeniz #Yemekleri.

travel,couple,çift,gezi,aile,vlog,couple goals,karadeniz,doğu karadeniz,rize,uzungöl,ayder,yayla,ayder yaylası,zilkale.

Doğu Karadeniz Turu | 3. Gün: Rize (Uzungöl, Zilkale, Ayder Yaylası, Karadeniz Yemekleri).

ısparta çıkışlı karadeniz turları.

ısparta çıkışlı karadeniz turları içeriğiyle hometown-inn.com ‘ın size verdiği içerikle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com ısparta çıkışlı karadeniz turları hakkındaki makaleyi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.