Bu makalenin bilgileri edirne kamp alanları ile ilgili olacaktır. edirne kamp alanları arıyorsanız, bu Edirne ve Erikli de 4 gün – Yeşil kamping-milkbeach ve İtalyan koyu makalesinde HometownInn ile edirne kamp alanları hakkında bilgi edinelim.

edirne kamp alanları ile ilgili videoların özeti en ayrıntılı Edirne ve Erikli de 4 gün – Yeşil kamping-milkbeach ve İtalyan koyu

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

Bu HometownInn web sitesinde sizin için daha değerli bir anlayış için edirne kamp alanları dışında bilgiyi güncelleyebilirsiniz. hometown-inn.com sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, En ayrıntılı bilgiyi size getirmeyi umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgiyi olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili paylaşım edirne kamp alanları

#kamp #çadırkamp #erikli İstanbul / Üsküdar’da yaşıyoruz ve 4 günlük iznimiz vardı… Nereye gidelim, nerede kamp yapalım dedik ve araştırdık… 280 km yol gittik ve 3 gece Yeşil Kamp’ta kamp kurduk. Erikli’de… Günlerimiz nasıl geçti? Kamp yerinin nasıl olduğunu inceledik. İtalyan körfezi bahsedildiği kadar güzel mi? .

SEE ALSO  TÜRKİYE’NİN EN KALABALIK 22 ŞEHRİ, Nüfusu 1 milyondan fazla olan şehirler, En büyük şehirler | dünyada nüfusu 1 milyonu geçen şehirler ile ilgili tüm bilgiler doğru

Bazı resimler edirne kamp alanları içeriği ile ilgilidir

Edirne ve Erikli de 4 gün – Yeşil kamping-milkbeach ve İtalyan koyu

Görüntülediğiniz Edirne ve Erikli de 4 gün – Yeşil kamping-milkbeach ve İtalyan koyu hakkındaki haberleri keşfetmenin yanı sıra, O zaman Hometown Inn her gün hemen aşağıda yayınladığı diğer birçok içeriğe bakabilirsiniz.

SEE ALSO  TÜRKİYE’den MİSAFİRLERİM🤫AİLEM ne zaman geliyor👨‍👩‍👦‍👦 | gülşehir nerede hakkında en iyi bilgiyi sentezleyin

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

edirne kamp alanları ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#Edirne #Erikli #gün #Yeşil #kampingmilkbeach #İtalyan #koyu.

Edirne,Keşan,erikli,kamp,yeşilkamp,milkbeach,Selimiye camii,Edirne cigeri,italyan koyu,çadır,çadırkamp,karavan.

Edirne ve Erikli de 4 gün – Yeşil kamping-milkbeach ve İtalyan koyu.

edirne kamp alanları.

edirne kamp alanları hakkında hometown-inn.com sağladığı bilgilerle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com ‘nin edirne kamp alanları içeriğini görüntülediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. MühendisEksper diyor ki:

Erikli ve danişment tabiat parkından uzak durun, pislik içinde her taraf, insanın tatil yapacağı bir ortam yok, tam tersine hastalanıp geri gelirsiniz. O şartlar da insanlar nasıl tatil yapıyor şaştım kaldım.

2. GöKᗰEᑎ Yıᒪᗩᑎ diyor ki:

Sakın yeşil champin tercih etmeyin iki gün önce gittik kendi cadirimiz olduğu halde ekstra birde onların vereceği çadırla birlikte iki günlüğüne 7 kişiden talep ettikleri ücreti söylediğimde bana hak vereceksiniz ve bu iki günün sadece 1 gününde kahvaltı ve akşam yemeği olacaktı fiyat:4000₺ şaka gibi sakın ama sakın FEVZİPAŞA CHAMPİNG VAR YESİL KAMPIN 400 METRE İLERİSİNDE

3. Ferhat Tok diyor ki:

keşki danışment kamp alanına GİTSEYDİN DİREK ORMANDAN DENİZE GİRİYORSUN ARAÇ PARK parası 1 kere veriyon cadır parası malum hergün başkada para yok masa sandalye hiç bişeye para vermiyon deniz manzaralı sıfır denize

4. Adem Özdemir 39 diyor ki:

Arkadaşlar kimse buraya gitmeye çalısmasın bu videodan sonra çok sey degısmis yollar mafolmus toz toprak arabanızin anasi aglar toz girmeyen deliginiz kalmaz ayrica orasini ucretli alana cevirmisler gunluk 50 tl diyorlar greyder yollari almaya calisiyor asfalt olmadan gitmenizi tavsiye etmem ben gittim cok pisman oldum az daha arabam ariza yapicakti cukurlar derin alti vurmayan arac cok azdir ve buna ragmen cokta kalabalik eriklide denize girin daha iyi tesekkurler