Makalenin içeriği doğa park simit evi tartışacak. doğa park simit evi hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Ekiple Kamp Yaptık

doğa park simit evi ile ilgili bilgilerin özeti en eksiksiz Ekiple Kamp Yaptık

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu HometownInn web sitesinde kendiniz için daha yararlı anlayış için doğa park simit evi dışında bilgiyi güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en eksiksiz değeri sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgiyi en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  ANKARADA 1 GÜN🌞 I ANKARADA KAHVALTI🍳 I NEREYE GİTTİK?🚗 | En eksiksiz ankara kahvaltı mekanları açık hava ile ilgili tüm içerik

Konuyla ilgili bilgiler doğa park simit evi

Bu videomuzda Balaban ekibi ile Serdar Kılıç’ın Bolu’da bulunan Wolftrack Kampı’na gittik. Hem bizim için sezon öncesi bir motivasyon oldu hem de Faysal Abiden faydalı bilgiler öğrendik. Bolu’nun muhteşem doğasında barınak yapmayı, ateş yakmayı, balta ve bıçak kullanmayı öğrendik. Biz de Serdar abinin dağ evine gidip harika bir ortamda kahvelerimizi içtik ve sohbet ettik. Faisal Abi mekandaki yerleri çok iyi bildiği için şanslıydık ve bu anları sizlerle paylaşmak istedim. İyi Seyirler Abone Olun! – Instagram – Bu videoyu beğendiyseniz kesinlikle şunları izlemelisiniz: Doğa – Spor – Sporla uğraştıktan sonra kariyerine sporla başlayan Ertan Balaban, YouTube kanalında spor, doğa ve motivasyon videoları çekiyor. Kamp ve deneyim videolarından eğlenceli vloglara kadar motive edici içerikleri kaçırmamak için abone olmayı ve zile basmayı unutmayın! Video: Harun Çeşme .

SEE ALSO  Bilecik ülkemizin 'Cennet Hurması' ihtiyacının yüzde 35'ini karşılıyor | En doğru cennet vadisi bilecik ile ilgili içeriğin tümü

doğa park simit evi konusuyla ilgili bazı resimler

Ekiple Kamp Yaptık | Serdar Kılıç Campwolftrack 🪵🔥

Serdar Kılıç Campwolftrack 🪵🔥 hakkındaki haberleri bulmanın yanı sıra, Ardından, Hometown Inn ‘nin hemen her gün yayınladığı diğer içeriği okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  botanik köy doğal kahvaltı bahçesi narlıkuyu silifke | silifke kahvaltı hakkında en iyi bilgiyi sentezleyin

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

doğa park simit evi ile ilgili bazı öneriler

#Ekiple #Kamp #Yaptık #Serdar #Kılıç #Campwolftrack.

kamp,serdar kılıç,dağ evi,camping,bushcraft,motivasyon,doğa,Campwolftrack,Serdarkılıc,Bolu kamp,kamp!,kamp kenan,kamp videoları,Serdar kılıç camp.

Ekiple Kamp Yaptık | Serdar Kılıç Campwolftrack 🪵🔥.

doğa park simit evi.

doğa park simit evi bilgisiyle Hometown Inn ‘ın sağladığı bilgiyle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Hometown Inn doğa park simit evi hakkındaki içeriği okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Orhan EVREN diyor ki:

İyi ki varsınız abi. Şahsen çok fazla güzel şey katıyorsunuz bana. Bunları hisseden insan, bu güzel şeyler yayılsın istiyor. Değerleri nicel kalıplardan sıyırıp özünü sinesinde taşıyan yüreklere selam olsun.

2. Nesim Kaya diyor ki:

Ertan abi öncelikle çok düzgün çok iyi bir adamsın seni ben bu zamana kadar nasıl takip etmemişim dün geceden beri kızıyorum kendime.. Muhteşemsin abi çektiğin videolar çok kaliteli anlatımın içeriklerin süper helal olsun.. Tebrik ediyorum

3. Doğadaki Sakal / Beard in Nature diyor ki:

Selamlar dostum Serdar Kılıç siz yada her kim olursa olsun insanları doğada olmaya davet ediyorsunuz, yıllardır kamp yapan ve neredeyse Türkiye’nin her yerine gitmiş biri olarak artık bunun çok iyi bir fikir olmadığını düşünüyorum. Neden derseniz en ücra yaylalarda dahi bırakılan çöpler alkollü içecek şişeleri bilinçsizce yarım metre aralıklarla yakılan ateşler ve en kötüsü de gelen insanların artık insan mı bilmiyorum sabaha kadar silah atması ailemle kamp yapamama noktasına getirdi beni. Ayrıca yüksek sesle dinlenen müzik olayına hiç girmiyorum bile. Bence bu varlıklar özenip doğaya falan gitmesin. Bırakın kimseyi özendirmeyin. Şu zamana kadar hiç bir hayvan tarafından rahatsız edilmedim insan denilen hayvan hariç