Bu makalenin bilgileri portakallı bira ile ilgili olacaktır. portakallı bira ile ilgileniyorsanız, bu Evde Bira Yapımında Pratik Bilgiler 4. Bölüm (Şişeleme, saklama şartları ve kova temizliği) makalesinde portakallı bira’yi keşfedelim.

portakallı bira ile ilgili genel bilgiler en ayrıntılı Evde Bira Yapımında Pratik Bilgiler 4. Bölüm (Şişeleme, saklama şartları ve kova temizliği)

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

Bu HometownInn web sitesinde, kendiniz için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için portakallı bira dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde her zaman sizin için her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en ayrıntılı değere hizmet etme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgileri en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Kaçak alkol imalathanesine emniyet baskını | rakının ham maddesi ile ilgili en doğru içeriği kapsama

Konuyla ilgili bazı bilgiler portakallı bira

Evde Bira Yapmaya Dair Pratik Bilgiler 4 bölümden oluşmaktadır. Bölüm 1 Şişe Temizleme, Bölüm 2 Ekipman Temizleme ve Bira Yapma, Bölüm 3 Fermantasyon kovası ısıtma ve soğutma yöntemi, Bölüm 4 Şişeleme ve saklama koşulları.

Bazı fotoğraflar portakallı bira ‘in içeriği ile ilgilidir

Evde Bira Yapımında Pratik Bilgiler 4. Bölüm (Şişeleme, saklama şartları ve kova temizliği)
Evde Bira Yapımında Pratik Bilgiler 4. Bölüm (Şişeleme, saklama şartları ve kova temizliği)

Okuduğunuz Evde Bira Yapımında Pratik Bilgiler 4. Bölüm (Şişeleme, saklama şartları ve kova temizliği) hakkında bilgi bulmanın yanı sıra, Ardından hometown-inn.com her gün aşağıda yayınlanan daha fazla bilgiyi okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  2 Cara Membuat Iced Americano | ıce americano ile ilgili en iyi bilgiyi özetleyin

Burayı tıklayın

portakallı bira ile ilgili birkaç anahtar kelime

#Evde #Bira #Yapımında #Pratik #Bilgiler #Bölüm #Şişeleme #saklama #şartları #kova #temizliği.

[vid_tags].

Evde Bira Yapımında Pratik Bilgiler 4. Bölüm (Şişeleme, saklama şartları ve kova temizliği).

portakallı bira.

portakallı bira hakkındaki bilgilerle hometown-inn.com güncellemeleri ile size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. Hometown Inn portakallı bira hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

  1. SibeL ONAN diyor ki:

    Merhaba mehmet bey kış aylarında gazlanmanın hızlı olması için tavsiyeniz nedir şişeleri boğumdan yukarı yani az hava boşlugu kalacak şekilde doldursak bir sıkıntı olurmu ?

  2. erdal sezer diyor ki:

    Merhaba mehmet bey ben ilk birami yaptim. Sisede 1 hafta bekledi sadece tadini merak ettigim icin bir tane actim eksi tat var. Neden acaba. Ben birayi yaparken ekledigim su cok soguk degildi. İstenilen sicakliga ulasmamisti. Ulasana kadar 1 gun bekleyip ondan sonra maya eklemistim. Acaba serbeti mi bozulmustu. Kokusunda sorun yok ama tadi eksi

  3. erdal sezer diyor ki:

    Merhaba mehmet bey. Pilsner ile ilk defa bira yaptim. 15 gun fermentede biraktim. Sonra siselemeye gectim. Siselerken tadina kokusuna baktim tipki bira gibi. Fakat siseleme esnasinda seker atinca bira asiri kopurdu. Agzini hemen kapatmasam kopukler sisenin disina cikti. Sebebi nedir. Bu olumlu ya da olumsuz bir durum mu acaba

  4. Çağlar Öztürk diyor ki:

    Hocam videolarınızı çok beğendim tüm detayları sade anlaşılır bir dille anlatıyorsunuz.Bende birsey sormak istiyorum.Siseledigimiz binaların raf ömrü nedir? Bu süre nasıl uzatılabilir? Amacım şimdi bira kurup yazın tüketmek ondan soruyorum.

  5. Bob Marley diyor ki:

    Merhaba. Şiselerken çalkalama işlemini yanlış yapmışız. 5 gün oldu şişe diplerinde şeker var. Çalkalasam problem olur mu?

  6. bekir alkanat diyor ki:

    fermente olmuş biranın tamanına şekerli su yapıp ,şişeye şeker koymadan şişeleme yapan arkadaşlar var .Hangisi daha iyi bir yöntem şişelerken her şişeye şeker mi koymak ,yoksa şişelemeden tamamına şekerli su ilavesi mi?

  7. Bohemianist diyor ki:

    nerede okudum ya da izledim bulamadım ama siz söylemiştiniz sanırım. berraklaşma için yoğurt suyu kullanma konusu neydi? ne kadar su kullanıyorduk?

  8. onur bayrak diyor ki:

    Mehmet Bey merhaba. Dolum esnasında ilk 5-10 şişe civarında hava kilidini çıkarmayı unuttum. Bir sorun olur mu acaba? Teşekkürler.

  9. Gülay Kesen diyor ki:

    Hocam eline yüreğine sağlık ben damacana yaptım onu nasıl şişeleme yapabilirim damacana nin yanına musluk mu takmam gerekeri bilgi verirsen çok sevinirim abi

  10. abdurrahman yarlıgaç diyor ki:

    Mehmet bey merhabalar , bir sorum olacaktı: Ben 2 hafta mayalanma süresi dolduktan sonra 13 Haziran (pazartesi)da şişeleme yaptım fakat 20 Haziranda Adana'dan İstanbul'a araç ile geçmek zorundayım. Şişe için kasam var. Arabanın bagajında kasa içinde kendimle şişeleri götürmem sıkıntı olur mu ?

  11. Emre DENİZ diyor ki:

    Mehmet bey merhaba iyi hafta sonları diliyorum. Bu sabah 16. setimi şişeleme yaptım. Bu zamana kadar birayı şişeye doldurup şeker eklediğimde bir kaç saniyede kapağı kapatmazsam köpük şişeden taşardı. Bugün ilk kez videonun 8:48 saniyesinde olduğu gibi şeker ekledikten sonra beklesemde köpürme olduğunu fakat şişeden taşmadığını farkettim. Sizce bu durum gazlanmaya veya başka bir soruna sebep olur mu? Not olarak oda sıcaklığım ve tüm kurulum sıralaması aynı. Şişelemede bira sıcaklığı 22.5 derece.

  12. Burak Akdeniz diyor ki:

    Merhaba,butik bira lager kit kurdum.22-24 derecede 26 gün kaldı.fermantasyon esnasında gaz çıkışı çok kısa sürdü.15.günden itibaren kova kapak kenarı ve musluk contası kenarlarında küf oluşmaya ve ekşi koku salmaya başladı.Nedenini merak ediyorum.
    Ayrıca şişeleme esnasında şişeye şeker attığımda hiç köpüklenme görmedim.Yardımcı olursanız sevinirim.Komple imha edeyim mi,yoksa toparlar mı?

  13. güven selçuk diyor ki:

    slmlar her bira şişesi kapaklanabilir mi? yani çevir aç kapaklı şişeleri de kullanailir miyiz? yoksa açacak ile açılan şişeler mi almamız gerekir teşekkürler

  14. Berke Yılmaz diyor ki:

    Ben fermantasyon devam etse de 15 gun bitince siselemeye geciyoruz sanmistim. 15. Gunumdeyim hala az da olsa fokurdamaya, fermantasyona devam ediyor. Umarim hafta içine denk gelmezde is donusu cok ugrasmam 🙂

  15. Murad Caner Karabayir diyor ki:

    hocam merhaba en az tortu nasıl kalır onu anlatacağım demiştiniz video da ama onu unuttunuz heralde onu merak ettim. Birde forumlarda glikoz (mısır) şekeri ile gazlanma yapılırsa daha iyi olur diyorlar. ben sıvı halde de glikoz şurubu buldum (mısır şurubu) onu alsam sizce nasıl olur ??

  16. TANER DUDULAR diyor ki:

    Hocam ilk defa kuruyorum 16. gün hidrometre ölçümü yaptim1003ama hala 2-3 dakikada bir hava çıkarıyor sıcaklık ilk kuruluştan bu yana 20-25derece arasında hep siselemeye gecmelimiyim acaba.

  17. Eray Boyraz diyor ki:

    Hocam merhaba. Ben demleme yaptıktan sonra hava kitinde kabarcık olmadı. Dezenfektanli suyu fazla koydum sanırım bosaltinca hava kabarcığı hızlı şekilde başladı ve neredeyse 7 -8 gün devam etti şuan hava kabarcığı azaldı seyrek oluyor ve demlemeden 21 gün sonra siselemeyi düşünüyorum. 15 günu geçecek ama hava kabarcığı zaten 2 3 gün geç başladığı için fazla olmaz diye umuyorum. Sence doğrusu nedir ?

  18. Tolga kılıç diyor ki:

    MEHMET abi çok özür dileyerek bir soru sormak istiyorum , mesela şuan kova sürecinde şişeleri starsan ile temizleme yapsak kapalı bir yere dediğin gibi dolaba falan koysak hazırda bekletsek günü geldiğinde direk şişeleme yapabilirmiyim ? şişelerim benım kendi içtiğim şişeler zaten 🙂 şişeleme yapıncamı illaki starsanlamak gerekiyor bilgilendirme yapar mısınız

  19. abdurrahman yarlıgaç diyor ki:

    Mehmet bey merhabalar, hava gaz çıkışı mayalanma süresi 16 gün oldu hala devam ediyor. Videoda anlatmışsınız ama net görünmüyor kabarcıkların olmaması için su seviyesi eşit hale gelirse mi şişeleme ye geçelim?

  20. Tolga kılıç diyor ki:

    abi selam kanalın açıkmıdır değilmidir bilmiyorum ama bir ümit yazıyorum abi ben denilen herşeyi harfi harfine yaptım yanlız bir yerde ya hata yaptım yada doğru yaptım anlamadım 🙂 abi şekeri sıcak suyla erittim sonrasında kiti koydum onunda dibinde kalanı 2 lt suya tamamlayarak kovada çırpmadan karışımını yaptım ardından BEKLEME YAPMAK lazımmıydı ? ben direk 19 lt suyu boşalttım içine :))) bir sorun olurmu ?

  21. tuna yıldırım diyor ki:

    Hocam kolay gelsin iyi çalışmalar,ben dün şişeleme yaptim 1 ay kadar bekleyecem, en uzun ne kadar süre bekletebilirim, serin bi yerde mi bekletmeliyim? Belirtilen ölçülerde seker koydum şişeler patlama yaparmi?

  22. You School diyor ki:

    Merhabalar.
    Şiseledikten sonra 1 ay dahi beklesem hafif bir maya kokusu oluyor. Bunu nasıl engelleriz. Teşekkürler

  23. Yavuz diyor ki:

    Hocam final gravity kaç olmalı? 1000 yeterli midir? Butik bira başlangıç kitinden çıkan pilsenerden bahsediyorum. Teşekkür ederim.

  24. harry kewell diyor ki:

    Hocam merhabalar bir sorum olacaktır ben şişeleme işlemini bitirdim butik bira kitabında bütün işlemler bittikten sonra bütün aletleri kovayı dolum çubuğunu vs hepsini tekrar pbw ve starsun ile temizlememiz gerektiğini yazıyor gerek var mı böyle bir işleme yoksa sıcak su ve normal temizlik yeter mi

  25. harry kewell diyor ki:

    Mehmet bey merhabalar soruma cevap alabilirsem beni çok mutlu edersiniz mayayı serpmeden hemen önce kovayı 23 litreye tamamladıktan sonra kovanın ağzını kapatıp çalkalama işlemini yapmayı unuttum ama karıştırma çubuğu ile iyice karıştırmıştım sonra mayayı serpip hava kilidini taktım ama bugün 5. Gün Sonunda hava kilidinden gaz çıkışı olmadı herhangi bir gaz kaçağı da yoktur yalnız dışarıdan krausen çok net bir şekilde görünüyor ve kokladığım zaman dışarıdan yoğun bira kokusunu alabiliyorum sizce başarılı olacak mı fermantasyon ?

  26. Volkan Şimşir diyor ki:

    Ben şişelememş yaptım. Şişeleme sonrası şişeleri kaç derecede bekletsem acaba. Kullanılmayan cw kısmına koydum karanlık diye ama ısıtma olmadığı için 15 derece ve altında gibi bir sıcaklığı var bu alanın. Gazlanmayı etkiler mi bu sıcaklık? Bir gece bu şekilde bekledi.

  27. king diyor ki:

    Hocam şu hava kilidinin üzerindeki kırmızı kapak kapalı olmak zorunda mı? Şuan bende kapalı değil fermentenin ikinci günü

  28. burak yasa diyor ki:

    şişelemeyi bitirir bitirmez 1 şişeyi hemen içtim. Yarım saat içilmeden bardakta beklemiş bira gibi tadı vardı.. Tabi sadece deneme amaçlı. Şimdi en az 10 gün bekleyeceğim.. güzel sonuca inancım kesin.. he yalan yok buzluğada 3 tane attım 😀 😀 Video için teşekkürler

  29. Hasan Kaya diyor ki:

    Üstat ceviz likörü yaptım etil alkolden ama içindeki alkol miktarını nasıl ölçeceğim bilemedim yardımcı olursan çok mutlu olurum 0532 320 8115

  30. yusuf coşar diyor ki:

    Hocam 3 hafta oldu şişeleyim mi gaz çıkışı 30 saat oturdum baktım çıkmadı ideal şişeleme günü kaç gün

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.