Bu makalenin içeriği, amasra nerededir harita ile ilgili bilgileri net bir şekilde güncelleyecektir. amasra nerededir harita arıyorsanız, bu Gümüş Tellerin Yeşil Memleketi Bartın'dan Bildiriyoruz

Türkiye Turu 47. Şehir içindeki amasra nerededir harita ile ilgili en eksiksiz bilgilere genel bakış

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu HometownInn web sitesinde sizin için daha değerli verilere sahip olmak için amasra nerededir harita dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, En eksiksiz bilgiyi size getirmeyi umuyoruz, Kullanıcıların internette mümkün olduğunca çabuk düşünme ekleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Pamukkale Travertenleri - kısa video - | pamukkale travertenleri kısa bilgi ile ilgili yeni güncellenen içeriğe genel bakış

Konuyla ilgili paylaşım amasra nerededir harita

Mutlu Pazarlar güzel insanlar. Bu hafta Türkiye turumuzda 47. ilimiz olan gümüş tellerin yeşil memleketi Bartın’dan bildiriyoruz. Fatih Sultan Mehmet’e göre burası dünyanın gözbebeğidir. Karadeniz’in nadide kenti Bartın’ı devirmeye çalıştık. Bartın nehri, Amasra ilçesi, Amasra kalesi, kemer köprü, çekici pazarı, direk taşı, kuş kaya yol anıtı, tavşan adası vs. Güzelcehisar’daki Lav Sütunlarının görkemini ve güzel yerlerini izlemekten keyif alacağınızı umuyoruz. Eşsiz güzelliğiyle hafızalarımıza kazınan Bartın deneyimimizi izlerken en azından bizim yaşadığımız keyfi yaşamanızı dileriz. Aşk. KATIL butonu olmayanlar için link: Bölgelere göre Türkiye turumuzu izlemek ve nereye gittiğimizi görmek isterseniz; Güneydoğu Anadolu Bölgesi Doğu Anadolu Bölgesi Karadeniz Bölgesi Marmara Bölgesi İç Anadolu Bölgesi Akdeniz Bölgesi Ege Bölgesi Özel Bölümler Reklam ve işbirliği için: dunyadanbildiriyor@gmail.com Dünyadan Merhaba İzleyicilere Bildiriyoruz Öncelikle Türkiye’de en az 60 şehri ziyaret etme hedefi, ardından Dünya turu. Yolda iki çılgın insanız. Mümkün olduğunca “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de, öğrendikçe deneyimlerimizi youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim, kim bilir belki bir yerde buluşup çay kahve içeriz. aşk .

SEE ALSO  ISPARTA LAVANTA TANITIM FİLMİ | ısparta lavanta zamanı ile ilgili en doğru içeriği kapsama

Bazı fotoğraflar amasra nerededir harita ‘in içeriği ile ilgilidir

Gümüş Tellerin Yeşil Memleketi Bartın'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 47. Şehir

Öğrendiğiniz Gümüş Tellerin Yeşil Memleketi Bartın'dan Bildiriyoruz , Ardından Hometown Inn Güncelleme Güncellemesi’ni hemen aşağıda okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Erciyes dağı kızak challenge 🎿 | kayseri erciyes dağı kızak fiyatları hakkındaki tüm bilgiler yeni güncellendi

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

amasra nerededir harita ile ilgili anahtar kelimeler

#Gümüş #Tellerin #Yeşil #Memleketi #Bartın39dan #Bildiriyoruz #Türkiye #Turu #Şehir.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,bartın,amasra,amasra kalesi,kemere köprüsü,çekiciler çarşısı,direkli kaya,kuşkayası yol anıtı,güzelcehisar,lav sütunları,lav kayaları,bakacak tepesi,bartın ırmağı,tavşan adası,karadeniz,karadeniz bölgesi.

Gümüş Tellerin Yeşil Memleketi Bartın'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 47. Şehir.

amasra nerededir harita.

amasra nerededir harita bilgisiyle Hometown Inn ‘ın size verdiği bilgiyle, size değerli getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacaktır.. Hometown Inn amasra nerededir harita hakkındaki makaleyi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Dünyadan Bildiriyoruz diyor ki:

Videomuz Bartın'ın güzel insanlarına çamsakızı çoban armağanımızdır.
    Önce Türkiye, sonra Dünya turu maceramızı daha yakından takip etmek için bizin Instagram'dan (@dunyadanbildiriyoruz) takip etmeyi unutmayın. Sevgiler 😉

2. Diyetliyiz diyor ki:

Temmuz ayında Bartına gittik amasraya ertesi gün kalabalıktan amasraya girişler kapandı (ilçenin kapasitesi varmış). Gittiğimiz gün adım atılacak yer yoktu. Merkeze indiğimizde şunu gördüm ki bartın küçük ve sade bir şehir. Aktivite AVM yok. Çay içilecek alan yok. Tatil için gidiyorsanız değerlendirilemez bir yer. Sadece Amasra orası da çok çok pahalı.

3. Narin Shenel diyor ki:

Merhaba videolarinizi cok severek izliyorum. Ama keshke videolarda o shehirde yasham nasil o da arashtirip bize bilgi olsa. Mesela tayin icin gelecek ailelere o shehirlerin arti ve eksileri hakta bilgiler verilse. 🙂