Bu makale, içeriğinde kıbrıs içinde turlar hakkında açıkça konuşacaktır. kıbrıs içinde turlar arıyorsanız, bu Kıbrıs / Larnaka Şehir Turu makalesinde kıbrıs içinde turlar konusuna açıklık getirelim.

kıbrıs içinde turlar ile ilgili genel bilgiler en ayrıntılı Kıbrıs / Larnaka Şehir Turu

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

Bu HometownInn web sitesiyle, sizin için daha yararlı veriler için kıbrıs içinde turlar dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en doğru bilgiyi getirmeyi umuyoruz, Kullanıcıların internette bilgileri mümkün olduğunca çabuk yakalayabilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Dağ Termal Tv Spot 2 | hedef dağ termal otel fiyatları ile ilgili yeni güncellenen bilgilerin özeti

Paylaşım konuyla ilgilidir kıbrıs içinde turlar

Larnaka / Kıbrıs, Ada’nın güney kıyısında bir liman kentidir. Larnaka, 6.000 yıl öncesine ait bazı yerleşim kanıtlarıyla muhtemelen Kıbrıs’ın en eski şehridir. Larnaka’da Finikoudes Plajı gibi az sayıda plaj vardır, bu nedenle tatilciler de tatilleri için bu Kıbrıs şehrinde eğlenirler. Turumuza Larnaka Belediye Sanat Galerisi ve Larnaka Tarihi Arşiv Müzesi yakınlarındaki Avrupa Meydanı’ndan başlıyoruz. İlk olarak şu anda kışın güneşlenmeyen Finikoudes Plajı’na doğru yürüyoruz. Şehir merkezinde biraz dolaştıktan sonra rıhtıma, Larnaka Orta Çağ Kalesi’ne dönüyoruz. Oradan ikonik bir ortaçağ Yunan Ortodoks kilisesi olan St. Lazarus Kilisesi’ne gidiyoruz. Daha sonra, pek çok dolambaçlı cadde ve ara sokağa sahip daha yerleşim bölgesi olan Larnaka’yı görüyoruz. Biraz şehir merkezinden Arkeoloji Müzesi’ne doğru ilerliyoruz ama merkeze dönüp başlangıç ​​noktamıza dönüyoruz. Son 15 dakikada Atina Bulvarı boyunca Larnaka’nın daha turistik bölgelerini görüyoruz. Larnaka turumuzu şehrin kuzeyindeki Pierides Müzesi’nde sonlandırıyoruz.

SEE ALSO  Fıstıklı Köyü Doğa Pansiyon | armutlu fıstıklı da pansiyonlar ile ilgili tüm bilgiler en doğrudur

kıbrıs içinde turlar içeriği ile ilgili bazı görüntüler

Kıbrıs / Larnaka Şehir Turu

İzlediğiniz Kıbrıs / Larnaka Şehir Turu hakkında haberleri bulmanın yanı sıra, Ardından HometownInn her gün yayınladığı daha fazla içerik okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  GRAND PAŞA HOTEL MARMARİS 0850 333 4 333 | grand paşa hotel marmaris fiyat ile ilgili en eksiksiz bilgiye genel bakış

Daha fazlasını burada görün

kıbrıs içinde turlar ile ilgili birkaç öneri

#Kıbrıs #Larnaka #Şehir #Turu.

[vid_tags].

Kıbrıs / Larnaka Şehir Turu.

kıbrıs içinde turlar.

kıbrıs içinde turlar bilgisiyle HometownInn sizin için güncellenen bilgiyle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. kıbrıs içinde turlar hakkındaki makaleyi HometownInn ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.