Bu makalenin içeriğinde balıkesir karadeniz turları ele alınmaktadır. Kolaçan Karadeniz'de Bölüm 7 makalesinde hometown-inn.com ile balıkesir karadeniz turları’yi keşfedelim.

Rize'yi geziyoruz

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu HometownInn web sitesi ile kendiniz için daha yararlı anlayış için balıkesir karadeniz turları dışında bilgiyi güncelleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en iyi bilgiye hizmet etme arzusuyla, Kullanıcıların internette bilgileri en doğru şekilde yakalayabilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  #Vlog7 Disney Cruise Line: Ka zawm dawn ta e., Video hnuhnung | disney cruise turları ile ilgili güncellenmiş bilgileri kapsama

Konuyla ilgili paylaşım balıkesir karadeniz turları

Herkese selamlar, Karadeniz turumuzun bu bölümünde Artvin Borçka’dan Rize’ye motosikletle gidiyoruz. Ama önce Kazım Koyuncu’nun Artvin Hopa’daki mezarını ziyaret ediyoruz. Ardından Rize Çamlıhemşin Fırtına Deresi’ndeki dev salıncağa binip oradan Zil Kalesi’ne, oradan da Palovit şelalesine gidiyoruz. Yine pastoral manzaralardan geçtiğimiz harika bir bölümdü. İyi seyirler. Instagram► Abone olmak için ► Kanalımıza abone olun TERCİHLERİM Trafik Günlüğü Serisi ► Test ve inceleme videoları ► Ankara Gezisi ► Bakım Onarım Kendin Yap ► Türkiye’de Trafik Kazaları Sizden Ne Olur ► Kolaçan quiz sorar ► Moto kurye rehberi ► SOSYAL MEDYA HESAPLARIM Web: iletişim ► kolacanvlog@gmail.com Merhaba ben Kolacan 800 bin kilometreyi aşkın tecrübemle video çekiyorum. Çoğunlukla motosiklet videoları çeksem de bu kanalda gezi, inceleme ve eğlence videoları da görebilirsiniz. Aslında burada kendi hayatımı ve deneyimlerimi paylaşıyorum. Ama benimki hep motosiklet içeren bir hayat 🙂 .

SEE ALSO  Teknede 1 Gün - Teknede Yaşam, Yelkenli | izmir çıkışlı kıbrıs bayram turları ile ilgili tüm bilgiler en doğrudur

balıkesir karadeniz turları konusuyla ilgili bazı resimler

Mükemmel Motosiklet Rotası | Rize'yi geziyoruz | Kolaçan Karadeniz'de Bölüm 7

Rize'yi geziyoruz , O zaman HometownInn her gün hemen aşağıdaki diğer içerikleri arayabilirsiniz.

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

balıkesir karadeniz turları ile ilgili birkaç öneri

#Mükemmel #Motosiklet #Rotası #Rize39yi #geziyoruz #Kolaçan #Karadeniz39de #Bölüm.

SEE ALSO  TÜRK HARB-İŞ SENDİKASI ESKİŞEHİR ŞUBE BAŞKANI - HASAN ATAK | En eksiksiz harbiş otel hakkında genel bilgiler

Motovlog,motosiklet,motorcycle,ankara,Kolaçan,vlog,gezi,motosiklet inceleme,motosiklet ekipmanları,motosiklet eğitim,Artvin borçka,rize çamlıhemşin,rize fırtına deresi salıncak,Rize dev salıncak,Kolaçan karadeniz turu,motosiklet ile uzun yol,kolaçan uzun yol,uzun yolda çıkmadan,kolaçan honda nc750x,motorla karadeniz turu,motorla türkiye turu,kolaçan motosiklet,kolaçan nc750x,nc750x uzun yol,palovit şelalesi,rize zil kale,fırtına deresi,motor sesi.

Mükemmel Motosiklet Rotası | Rize'yi geziyoruz | Kolaçan Karadeniz'de Bölüm 7.

balıkesir karadeniz turları.

balıkesir karadeniz turları hakkındaki bilgilerle Hometown Inn ‘ın size verdiği bilgilerle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn balıkesir karadeniz turları hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. THE MARG diyor ki:

La o çocuklara kıl oldum bizde cana yakın insanlar bilirdik karadenizlileri çocuk adamı dövecek gibi davranıyor hele itmesi abi senin yerinde olsaydım neyse ….. velet leri

2. Murat Tanyeri diyor ki:

kesinlikle bu şekilede cok güzel görüntü önemli. sadece kamerayı eline alınca cok hızlı hareket ediyorsun benim döndü ve hiç bir görüntüden birsey anlamadım. köprüyü cekmeye çalışırken

3. Cem Kutluer diyor ki:

Sıkılmıyor musunuz diye sormuşsun. 2004 model Commuter tipi bir motorum var. İzmir'den Afyon'a giderken yatak sardı. Parçaları zor bela bulduk. Bazılarının halen kargosunu bekliyoruz. Neredeyse iki ay oldu. Binmeyi özledim. Madem binemiyorum, muhabbeti-çekimi-içeriği-kalitesi güzel insanların binmelerini izlerim ben de. O yüzden hayır sıkılmıyorum. Yaptırıp tekrar bindiğimde de geçmediğim yollarda çektiğin içerikleri izlemeye devam edeceğim. Kazasız belasız problemsiz güvenli ve keyifli sürüşler dilerim. 🙂

4. Fatih Çep diyor ki:

Doğu Karadeniz insanı, eskiden daha sempatikti ama bu kabalıklarını gizlemiyordu. Arapların bol para bırakmasından sonraki süreçte herkesin kolay ve çok para kazanması onları iyice kaba saba insanlar haline getirdi. Şehirlerin merkezlerinde kısmen daha iyi ilişkiler kurabilirsiniz ama merkezden uzak yerlerde bu şimdiki haliyle pek mümkün değil. Özgüveni cahilliklerine yoldaş olan bir insan zümresinin yaşadığı yerleri sadece ziyaret edip geçmek ve mümkün olduğunca muhatap olmamak en güzel çare bence ama gidip görmeye değer mi, KESİNLİKLE evet…

5. CT 1903 diyor ki:

Müzik değil ben motosiklet sesi yol görüntüsü ne kadar yol gidildi ona bakıyorum ve bakmak isterim tek sorun kazım koyuncuya biraz daha zaman ayırmanı isterdim iyi bir sanatçiydı nurlar içinde uyusun niye geldiniz gibi davranan yerlere daha çok zaman ayırmissın video da yol olsun motorsiklet olsun ve yapılan yollardan sonra da motor ile ilgili rahatlık vs muhabbet olsun bu yeter