payas nerede bu makalenin içeriğinde açıkça belirtilecektir. payas nerede arıyorsanız, bu PAYAS GEZİSİ ( HATAYDA GEZİLECEK YERLER ) yazımızda payas nerede’yi Hometown Inn ile birlikte inceleyelim.

PAYAS GEZİSİ ( HATAYDA GEZİLECEK YERLER ) içinde payas nerede ile ilgili en alakalı bilgileri sentezleyin

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu HometownInn web sitesinde, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için payas nerede dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Size en iyi değeri katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgileri olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  BELGRAD VLOG Part I: Tek başıma Belgrad’da 3 gün geçirdim!! 🇷🇸🤍🍟🍺✈️ | sırbistan para birimi hakkında en eksiksiz bilginin özeti

payas nerede ile ilgili bazı bilgiler

EYK. Kanalının 19. videosunda Hatay’ın Payas ilçesini geziyoruz. Payas’ın mutlaka görülmesi gereken yerlerini tanıtıyoruz ve ayrıca Hatay’da gezilecek yerleri anlatıyoruz. Videolarımızın olumlu ve olumsuz yanlarını görebilmemiz için videolarımıza yorum yapmayı unutmayın. KANALIMIZA ABONE OLARAK DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ Merhaba Ben Ekrem Yılmaz KALAFATOĞLU EYK Kanalı ile Türkiye’nin görülmesi gereken tüm şehirlerini geziyoruz. Gezerken hem eğleniyoruz hem öğreniyoruz. Ayrıca gezdiğimiz yerlerin lezzetlerine sizlerle birlikte bakıyor ve gerçek anlık yorumlarımızla sizlere sunuyoruz. Etiketler: gezi, gezi, eğlence, lezzet, vlog, hatay, iskenderun, künefe, döner, bici bici, hatay gezisi, iskenderun gezisi, soslu döner, payas, payas gezilecek yerler, mehmet paşa külliyesi, kompleks, tarih, payas kale, payas plajı, cin kulesi, sarı selim camii, 2. selim camii, payas çarşısı, hatay denizi, antakya, cin kule cafe, payas sahil parkı, türk yurt parkı, osmanlı, hatay tarihi yerleri İletişim Instagram : eyk_youtube E mail : kalafatogluekrem @gmail.com .

SEE ALSO  Çeşmeye nasıl gidilir? 😂 | Yeni güncellenen karşıyaka nasıl gidilir hakkındaki bilgilerin özeti

payas nerede Hakkında Bilgilerle İlgili Görüntüler

PAYAS GEZİSİ ( HATAYDA GEZİLECEK YERLER )

Görüntülediğiniz PAYAS GEZİSİ ( HATAYDA GEZİLECEK YERLER ) hakkındaki içeriği anlamanın yanı sıra, O zaman hometown-inn.com her gün hemen aşağıda yayınladığı daha fazla bilgiyi arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Saadeddin Köpek'i Kim Öldürdü ? Muşallim Kalesi | samsat nerede hakkında en eksiksiz bilgiye genel bakış

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

payas nerede ile ilgili birkaç anahtar kelime

#PAYAS #GEZİSİ #HATAYDA #GEZİLECEK #YERLER.

gezi,seyahat,eğlence,lezzet,vlog,hatay,iskenderun,künefe,döner,bici bici,hatay gezisi,iskenderun gezisi,soslu döner,payas,payas gezilecek yerler,sokullu mehmet paşa külliyesi,külliye,tarih,payas kalesi,payas sahil,cin kule,sarı selim camii,2. selim camii,payas çarşı,hatay deniz,antakya,cin kule cafe,payas sahil park,türk yurdu parkı,osmanlı,hatay tarihi yerler,deniz,tatil,kum,güneş.

PAYAS GEZİSİ ( HATAYDA GEZİLECEK YERLER ).

payas nerede.

payas nerede bilgisiyle Hometown Inn ‘ın size verdiği bilgiyle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. payas neredeHometownInn hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Meryem Köse diyor ki:

Ben Payasta yasayan biri olarak oncelikle sunu soyleyim baskanimiz cok guzel bir sekilde plaja diger sahil ve kale olsun cin kulesine bakimda gorevlide tahsil etmişti.ama buranin halki ve suriyeliler mahvettiler.simdilerde ise kendi haline birakildi. sanayi bolgesi olarak daha nekadar dayanir bilmem ama burada 5 yada 10 yil sonra göçler olur ilce bosalir gibi sanayi bölgesi oldugundan hava cok kirli ve agaclarimizdaki bütün meyveler daha yetismeden çürüyor Rabbim hakkimizdan hayirlisi neyse onu versin.

2. Spotif aşkı diyor ki:

Abi kaç yıldır Payasta yaşıyorduk dörtyola taşındık Payasta yaşarken 1 kere denize gittim mikrop kaptım haftalarca hastanede kaldım yıl kaç olmus Payas denizine girmiyorum payasa gelenler hep gider ama insanda bıktı hani hicbirsey yok yine dörtyol biraz gelişti ama payasinda geliştirilmeli Bekir Altan a
    duyurulur birde Payasta turkten kurtden çok Suriyeli var istanbulakiker burda çok Suriyeli var diyorda bide payasi görsünler ben artık payasa gitmek istiyorum

3. Mehmet Enes Aybak diyor ki:

Başgan anlatimin filan tanitimin güzel. Büyük ajanslarin göstermediği yerleri onlar gibi anlatabiliyorsun. Ama bide kamera karşısında hareket edip durmasan sabit bir şekilde anlatsan daha iyi olur.