Makale, içeriğinde seferihisar kamp alanları hakkında açıkça konuşacak. seferihisar kamp alanları arıyorsanız, bu SEFERİHİSAR SICAKSU PLAJI YANI KAMP/OFFROAD VLOG makalesinde seferihisar kamp alanları konusuna açıklık getirelim.

Yakın zamanda güncellenen SEFERİHİSAR SICAKSU PLAJI YANI KAMP/OFFROAD VLOG içindeki seferihisar kamp alanları ile ilgili bilgilerin özeti

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesinde, kendiniz için daha yararlı verilere sahip olmak için seferihisar kamp alanları dışında bilgi ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Size en iyi değeri getirmeyi umuyoruz, Kullanıcıların internetteki haberleri en doğru şekilde kavrayabilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Dünyanın Tadı – Kozan | 25 Haziran 2022 | kozan yemek hakkında en eksiksiz bilgilerin özeti

seferihisar kamp alanları ile ilgili bazı bilgiler

Daihatsu Terios sürücüsü olarak ağır arazi sürüşü yapmıyoruz. Küçük tatlı keşifler yapıyoruz. Bizim gibi düşünen ve teorisi olanlara ulaşmak için bir grup oluşturduk. Pandemi öncesi grup kurduk ama bir aktivite yapamadık. Pandemi sonrası ilk buluşmamızı 5 araçla gerçekleştirdik. Güzel bir kamp yaptık çünkü iyi insanlar iyi insanları çeker. Bu rota daha önce gitmek isteyip de vakit bulamadığımız bir kumsaldı. Bu koya beraber gidelim dedik. Kamp yaptığımız yer Hotsu plajının yanındaki plaj. Ormanlık alan ve deniz gördüğünüz gibi muhteşem… Kapıdan girdiğinizde ilk soldaki rampadan çıkabilirseniz sahile daha hızlı ulaşırsınız. Videolarda çıktığımız yokuş rota üzerinde sola dönüşün olduğu yerdir. Buradan 4×4 araçlar çıkabilir. Diğer yerler keşif amacıyla gittiğimiz yerlerdir. Ayrıca sahilde 2 adet iniş vardır, hangisi uygunsa inebilirsiniz. Elimizden geldiğince yeni yerler keşfetmeye çalışıyoruz. Bizi takip etmeyi unutmayın 🙂 #kamp #seferihisar #izmir #offroad #terios #araçüstüçadır .

SEE ALSO  Didim-Mavişehir-Tavşanburnu Orman Kampı | didim çadır kamp alanları ile ilgili güncellenmiş bilgileri kapsayan

seferihisar kamp alanları ‘in içeriği ile ilgili fotoğraflar

SEFERİHİSAR SICAKSU PLAJI YANI KAMP/OFFROAD VLOG

Görüntülediğiniz SEFERİHİSAR SICAKSU PLAJI YANI KAMP/OFFROAD VLOG hakkındaki içeriği anlamanın yanı sıra, Ardından, hometown-inn.com ‘nin her gün yayınladığı birçok konuyu hemen aşağıda keşfedebilirsiniz.

SEE ALSO  Mersin - Silifke Yeşilovacık Çamlık Kamp Alanı /15 Günde 4.500KM Mersin'den Çanakkale'ye kadar Kamp | mersin ücretli kamp alanları ile ilgili en ayrıntılı bilgilerin özeti

Daha fazlasını görün

seferihisar kamp alanları ile ilgili anahtar kelimeler

#SEFERİHİSAR #SICAKSU #PLAJI #YANI #KAMPOFFROAD #VLOG.

izmir,izmirkamp,izmirkampyeri,keşfet,araçüstüçadır,vlog,offroad,terios,turkey,camp,kahvaltı,keşif,araçüstü.

SEFERİHİSAR SICAKSU PLAJI YANI KAMP/OFFROAD VLOG.

seferihisar kamp alanları.

seferihisar kamp alanları içeriğiyle Hometown Inn ‘ın size verdiği içerikle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. seferihisar kamp alanlarıhometown-inn.com hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Claros diyor ki:

İzmir kıyılarında keşfetmediğim koy , sahil kalmadı. Buralara insanlar yol ile gelmese bile bu vidyoda paylaşılan güzergah tekne turlarının çok uğrak olduğu bir nokta. Bu da kara taşıtı gelmemesine rağmen pisliğin,çöpün olması demek, sonuç olarak insanın kendisinde biter temizlik. Bu tarz vidyoları ve ya güzergahları paylaşacağız ki, sen ben göbekli gezginler gibi insanlarda yararlanacak, unutmayın kimse hiç bir rotayı doğuşta bilmiyor, paylaşmaya devam.

2. fatih cihan şimşek diyor ki:

sizden ricam gidiceğiniz konumları paylaşmasınız iyi olur bi doğa sever ve offroad cu olarak ben de izmirde yaşıyorum ve bulunduğunuz yere gidiyoruz bazı yerlerin gizli ve bakir kalması acıından temiz bir şekilde çünkü çoğu insanlar gittikleri yeri çöplüğe ceviriyorlar burda kastım tabiki siz değilsiniz duyarsız insanlar o yüzden konum özellikle harita üzrinden belirtmesseniz sevinirim

3. altan pars göker diyor ki:

Bu bölge kamp alanı değil. Mangal-ateş yakma yeri hiç değil. Önceden araştırsaydınız bu bölgede geçmişte büyük bir yangın yaşandığını, ayrıca giriş çıkışların idari karar ile yasaklanmış olduğunu bilirdiniz. Bu tip bölgelere girmeden evvel milli parklar veya jandarmadan bilgi almanızı tavsiye ederim.