Bu makalenin içeriği yedigöller milli parkı etrafında dönecektir. yedigöller milli parkı’yi arıyorsanız, bu YEDİGÖLLER MİLLİ PARKI-MOBİL UYGULAMA TANITIM FİLMİ makalesinde hometown-inn.com’da yedigöller milli parkı’yi tartışalım.

YEDİGÖLLER MİLLİ PARKI-MOBİL UYGULAMA TANITIM FİLMİ içindeki yedigöller milli parkı ile ilgili genel bilgiler en doğru şekilde

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesinde, kendiniz için daha yararlı anlayış için yedigöller milli parkı dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Sizin için en iyi değeri sunma arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgileri en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Burdur'a gidenler bu lezzeti tatmadan kentten ayrılamıyor | burdur un nesi meşhur ile ilgili en doğru bilgiyi kapsayan

yedigöller milli parkı ile ilgili içerik

Bazı fotoğraflar yedigöller milli parkı ‘in içeriği ile ilgilidir

YEDİGÖLLER MİLLİ PARKI-MOBİL UYGULAMA TANITIM FİLMİ

Görüntülediğiniz YEDİGÖLLER MİLLİ PARKI-MOBİL UYGULAMA TANITIM FİLMİ hakkındaki haberleri bulmanın yanı sıra, Ardından hometown-inn.com Güncellemeyi hemen aşağıda olan daha fazla makale bulabilirsiniz.

Yeni bilgi için burayı tıklayın

SEE ALSO  ISTANBULDAGI UZBEKLAR KOCHASI | ENG ARZON KOCHA | UZBEK NONIYU NOSIGACHA | KUMKAPI | Yeni güncellenen bandırma restaurant hakkında genel bilgiler

yedigöller milli parkı ile ilgili anahtar kelimeler

#YEDİGÖLLER #MİLLİ #PARKIMOBİL #UYGULAMA #TANITIM #FİLMİ.

[vid_tags].

YEDİGÖLLER MİLLİ PARKI-MOBİL UYGULAMA TANITIM FİLMİ.

yedigöller milli parkı.

yedigöller milli parkı hakkında hometown-inn.com sağladığı bilgilerle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn yedigöller milli parkı hakkındaki makaleyi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. a. durmuş diyor ki:

Bakımsız, güzel yer. Orman bak. Görevlileri kırılıp sulara devrilen kütükleri temizlememişler. Temizlenmeli. Durgun kısımların üstü çok kötü görünüyor. Yaprak pislik dolu. O kısımlara su verilip hareketlendirilerek suyun temizlenmesi sağlanabilir. Biraz bakım, lütfen!

2. Menekşe Söylemez diyor ki:

Ne gidilecek ne piknik yapılacak yer yollar çok bozuk dar uçurumun oldugu bariyerin olmadığı akşam üzeri hafif karanlıkta bile ışıklandırma olmadıgından yolun gözükmediği bir yeri kimseye tavsiye etmem.bolu abant belediyeleri burdan para kazaniyor bizde hizmet bekliyoruz.

3. Serife Oruc diyor ki:

Biz de bayramin ucuncu gunu ailece gidelim dedik. Yollarin fena halde bozuk olmasindan dolayi maesef yari yoldan geri donmek zorunda kdik. Cunku arabamiz bu bozuk yollara fazladayanamadi. Oglumda motorsikletle onden gidiyirdu. Sonra virajli bozuk yollarda ne yapacagimizi sasirdik. En sonunda araba ve motiordiklet parcalannadan geri donelim dedik. Ve maalesef geri donmek zorunda kaldik. Her seyde bir hayir vardir diyerek. Yedigoller hayalimiz sona erdi. Bundan sonra yedi gollere nasil gidebiliriz. Bize bir fikir verirseniz seviniriz. Bu bozuk yollar ne zaman yapilacak. Boyle turist ceken bir yerin yollarinin bozuk olmasi cok enteresan. Abant golunun yollari muntazamdi.

4. Alev Görür diyor ki:

10 Kasım' da yıllardır kurduğum hayale, Yedi göller' e gittim.. Bolu' dan 1.5 saat süren, rezalet bir yoldaki yolculuk sonrası, aracı park edecek yer bulma çilesi derken gezmeye başladık ve kayıp düşerek ayağımı kırdım. Girişte ücret almayı bildikleri! yerde ne ambulans, ne sağlık kabini yoktu!!! Giderken 1.5 saat süren yol, dönüşte trafik yüzünden kırık ayakla 2.5 saatte ulaşabildik. Yılların hayali, oldu hayal kırıklığı

5. KARTAL diyor ki:

Bizde gittik rezaletti girişte herkesten para alıyorlar içeri trafikten giremiyorsun park edecek yer yok tuvaletler pislik içinde para alanların umrunda değil

6. Kuzenler diyor ki:

Yedigöllerde kamp yapmak ile ilgili tüm sorulara detaylıca cevap verdik. Kamp yapmanın püf noktaları ve gezilecek yerleri gösterdik. İzlemek için kanalımızı ziyaret edebilirsiniz 🙂

7. Grup Anka diyor ki:

Seyir terası diye gittiğimiz yer tam Turkcell'in baz istasyonu karşısındaki balkon herkes orayı seyir terası zannediyor oraya bir tabela aciliyetten koyun lütfen böyle aldatmaca olmaz ki biz de oraya kadar gittik seyir terasına çıkalım diye o küçücük yerde durduk birkaç fotoğraf alıp indik aşağıya Ne bilelim iki katlı seyir terası olduğunu böyle şey olur mu ivedilikle düzeltilsin lütfen

8. Juritex Textile diyor ki:

bayramın 2.günü gittim.. yollar rezalet.. bolu merkezden 47 km git git bitmiyor.. tam milli parka girdik kalabalıktan arabamızı koyacak yer bulamadık.. aynı yolu geri döndük.. hiçbir esprisi yok ..