Makalenin bilgileri akyaka dalış merkezi tartışacak. akyaka dalış merkezi arıyorsanız, bu 2022 Akyaka Orman Kampı, Tatil, Düğün Vlog yazımızda akyaka dalış merkezi’yi Hometown Inn ile birlikte inceleyelim.

2022 Akyaka Orman Kampı, Tatil, Düğün Vlog içindeki akyaka dalış merkezi ile ilgili içeriğe en doğru genel bakış

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu Hometown Inn web sitesi ile kendiniz için daha yararlı anlayış için akyaka dalış merkezi dışında bilgiyi güncelleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde her zaman sizin için her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en doğru bilgiye katkıda bulunma arzusu ile, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

akyaka dalış merkezi ile ilgili bazı içerikler

Selamlar ben Engin, bu yaz tatile gitmeden önce kendimize bir hatıra kalsın, yaşadıklarımızı çevremize belki de tanımadığımız insanlara anlatalım istedik. İlk defa video editliyorum. Kendi hatalarımın farkındayım ama bununla daha fazla uğraşmak zor oldu, teşekkürler 😀 Videoda bir yerden bir yere epey atlama var. Adaland’a bile gittik ve kamptan sonra otele gitmeden önce bütün gün eğlendik ama fotoğraf yok görüntü yok ve hiç konuşmadık 😀 Bunun sebebi tabii ki eğlenmekti. bizim için an. Yolculuğumuzun başında 2 dakikalık bir video istemediğim için zaman zaman çok konuşup boş yaptığımın farkındayım. Bu yüzden uzun bir video oldu. Videoya eklemediğimiz noktalar; * İlk başta kamp alanına gitmeden önce Soma’daki kuzenlere uğradık, düğün için aldıklarımızı bıraktık, yemek yedik vs biraz geç kaldık. Akşam daha yoldayız dememin sebebi bu. * İlk gün Akyaka tekne turuna katılarak 5 farklı koyda denize açıldık. Kısacası 10/10 mutlaka yapılması gereken bir aktivite. * Ertesi gün Dalyan Kral Mezarları ve İztuzu Plajı’nı gezdik. Videoda bahsetmedik ve videoya alamadık ama Caretta Caretta’yı gördük. Muhteşemdi. İztuzu’nda deniz oldukça dalgalıydı, bu yüzden denize girmedik. Aynı gün Göcek’i güzelce gezdik. Her zaman kısa bölümlerini videoya koyabiliyorduk. * Ertesi gün sadece Akyaka orman kampı denizine girebildik. Sabah erkenden girmiş olmamıza rağmen deniz sıcaklığı harikaydı, temizdi, muhteşemdi. Bu arada Akyaka orman kampı çok iyi bir kamp yeri değil ama kötü bir kamp yeri de değil. Geniş alan nedeniyle tuvalet ve duşlardan uzak durabilirsiniz. Yine geniş alan nedeniyle tuvalet ve duşları çok daha fazla kişi ile paylaşabilirsiniz. Bunlar olumsuz yönler. Olumlu yönlerinden bahsedecek olursam; Geniş alandan dolayı yer sıkıntısı çekeceğinizi düşünmüyorum. Akyaka merkeze araçla 3-4 dakika uzaklıktadır. Deniz harika. Cep dostu. Bence 7/10 bir kamp yeri. *Ertesi gün Kadınlar Azmağı (Azmak Nehri) turuna katıldık. Su inanılmaz soğuktu o yüzden girmedik tabi. Çok berrak, berrak bir suyu var ve toplamda yaklaşık 20 dakika süren küçük tekne turu çok şirindi. * Şimdi toplanma zamanı. 4 gece kampta kaldıktan sonra Kuşadası Adaland sabah 10:00’da açıldığı için erken yola çıkıyorsunuz. Adaland’a saat 11:00 gibi girdik. Kişi başı 300 TL ödediğimizden değil ama günün sonunda yine gelsek hangi kaydırakla eğleneceğimizi konuşuyorduk. Akşam otelimize gittik ve tabiri caizse yorgunluktan bayıldık. * Ertesi gün hiçbir şey yapmadık. Tüm gücümüzle dinlendik 😀 * Sanırım 7. gün oldu. Sabah otelimizden ayrılarak Somaya’ya doğru yola çıktık. Bütün akrabalarımız oradayken tabii ki video falan hak getirebilir. * Kına düğünü deyince videoda zaten bölümler var. Geri dönüş ve kapanış. * İzlediğiniz için teşekkürler. 🙂

SEE ALSO  AYASULTAN HOTEL SULTANAHMET 4* Стамбул обзор – ЕЙАСУЛТАН ХОТЕЛ СУЛТАНАХМЕТ 4* Стамбул видео обзор | ayasultan oteli hakkında en ayrıntılı bilgiyi sentezleyin

akyaka dalış merkezi hakkındaki bilgilerle ilgili bazı resimler

2022 Akyaka Orman Kampı, Tatil, Düğün Vlog

Okuduğunuz 2022 Akyaka Orman Kampı, Tatil, Düğün Vlog hakkında bilgi izlemenin yanı sıra, Ardından Hometown Inn her gün aşağıda yayınladığı daha fazla bilgi arayabilirsiniz.

SEE ALSO  MUHAFAZAKAR (Alkolsüz) TATİL | RİZOM BEACH HOTEL TURU | ANTALYA- KUMLUCA | TÜRKİYE | فنادق إسلامية | antalya kumluca muhafazakar oteller hakkında en eksiksiz bilgileri sentezleyin

Daha fazla haberi burada görün

akyaka dalış merkezi ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#Akyaka #Orman #Kampı #Tatil #Düğün #Vlog.

SEE ALSO  Miarosa Ghazal Resort Hotel Kemer - Turkey | Yeni güncellenen miarosa otel ile ilgili içeriğe genel bakış
[vid_tags].

2022 Akyaka Orman Kampı, Tatil, Düğün Vlog.

akyaka dalış merkezi.

akyaka dalış merkezi içeriğiyle hometown-inn.com güncellemelerinin sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. hometown-inn.com akyaka dalış merkezi hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.