Makale, içeriğinde kleopatra koyu sedir adası hakkında açıkça konuşacak. kleopatra koyu sedir adası arıyorsanız, bu 40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31] makalesinde hometown-inn.com ile kleopatra koyu sedir adası’yi analiz edelim.

40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31] içindeki kleopatra koyu sedir adası ile ilgili içeriğin ayrıntılı özeti

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu HometownInn web sitesinde, sizin için daha yararlı verilere sahip olmak için kleopatra koyu sedir adası dışında bilgi ekleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Sizin için en iyi bilgiyi sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların İnternet’e en doğru şekilde bilgi ekleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Adrasan Deniz Otel | Neredekal.com | adrasan denize yakın pansiyon hakkında en doğru bilgileri kapsayan

Konuyla ilgili bilgiler kleopatra koyu sedir adası

Vee Gökova videolarımızın sonuna geldik. Bol maceralı ve eşsiz manzaralar sizleri bekliyor… İyi seyirler 🙂 .

kleopatra koyu sedir adası konusuyla ilgili görüntüler

40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU - SEDİR ADASI  [bölüm31]
40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31]

Okuduğunuz 40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31] hakkındaki içeriği okumanın yanı sıra, O zaman Hometown Inn günlük güncelleme yapan diğer birçok konuya bakabilirsiniz.

SEE ALSO  Kocaeli - İzmit'in Meşhur PİŞMANİYESİ! | Şoray Uzun Yolda | kocaeli nesi meşhur ile ilgili en eksiksiz bilgiye genel bakış

Burayı tıklayın

kleopatra koyu sedir adası ile ilgili öneriler

#Knot #RÜZGAR #GÖRDÜK #İNGİLİZ #LİMANI #KLEOPATRA #KOYU #SEDİR #ADASI #bölüm31.

dufour,gezi,yelkenli,tekne,teknedeyaşam,yelkenlitekne,dufour350,dufour350grandlarge,travel,turkey,seyahat,gezgin,doğa,natural,tatil,sailingboat,istanbul,türkiye,holiday,kamp,photo,instagram,traveller,manzara,gezilecekyerler,camping,instatravel,trip,traveling,aniyakala,antalya,sailing,yelken,sail,yacht,yachting,sailboat,sailor,deniz,sailinglife,sea,bodrum,sailingvideo,çeşme,alaçatı,bavaria,beneteau,swan,hanse,elan,jeanneau,yaşam,özgürlük,marinahayatı,alaçatıport,marina,portalaçatı.

40 Knot RÜZGAR GÖRDÜK! İNGİLİZ LİMANI, KLEOPATRA KOYU – SEDİR ADASI [bölüm31].

kleopatra koyu sedir adası.

kleopatra koyu sedir adası hakkındaki bilgilerle HometownInn güncellemeleri, size daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. kleopatra koyu sedir adası hakkındaki makaleyi Hometown Inn ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Hasan Aras diyor ki:

Süper süper o dalgaları görünce inanın bizde çok korktuk. Bu video ile kanalınızdaki tüm videoları hayranlıkla izlemiş bulunuyoruz. Kanalın zil sesini açtık ve artık o sesin çalmasını sabırsızlıkla bekliyoruz. Sevgiyle kalın

2. ali cakirgil diyor ki:

Supersiniz kaptanlarım !!! Denizcilik denilen kokteyli guzel anlatan bir video olmus, işte bu yuzden baglandık denizlere… Heyecan, huzur, kesif, yeni lezzetler ve baglanmanın tarifsiz mutlulugu … Kapanıs lezzetleri ve manzara da amazing 🙂

3. serdar benli diyor ki:

Sonunda siz de bizim Gökova'nın Deli Memet'i ile tanışmışsınız 🙂 Genellikle üç veya beş gün boyunca batıdan bindiren rüzgara verilen isim Deli Memet. Gökova'nın sonuna doğru da sıkışıp iyice artıyor. Bu yüzden sizin de belirttiğiniz gibi, bir koydan başka koya gidecekken, hele karşı kıyıya geçilecekse sabah 7'den geç kalmamalı. Yoksa Deli Memet dansa kaldırabilir 🙂 Çok güzel bir videoydu, ellerinize sağlık.

4. SERENITY & TRANQUILO diyor ki:

Cok ozlemistim videolarinizi. Neden bu denizlerde ben yokum diye de cok uzuldum. Adrenalin ve özgürlük ne ararsan hepsi var. Tek onemli sey sayenizde az da olsa o guzellikleri yasamamiza sebep oluyorsunuz. Cok tesekkur ederim denizci dostlarim. Bir sonraki video kisa zaman da gelir. Gorusmek uzere.