Bu makalenin içeriğinde yalova çadır kamp alanları ele alınmaktadır. yalova çadır kamp alanları ile ilgileniyorsanız, bu 72 Saat Yalova'da KAMP! Mükemmel Bir Doğa 🏕 makalesinde yalova çadır kamp alanları konusuna açıklık getirelim.

72 Saat Yalova'da KAMP! Mükemmel Bir Doğa 🏕 içindeki yalova çadır kamp alanları ile ilgili içeriği ayrıntılı olarak özetleyin

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu Hometown Inn web sitesiyle, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için yalova çadır kamp alanları dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en doğru bilgiye katkıda bulunmayı umuyoruz, İnternetteki haberi en doğru şekilde kavrayabilmenize yardımcı olun.

SEE ALSO  MUHTEŞEM SALDA GÖLÜ ve SALDA KAYAK MERKEZİ KEŞİF TURU | BELGESEL & VLOG | YALÇIN AİLESİ GEZİLERİ | En ayrıntılı salda gölü turu anı tur hakkında genel bilgiler

Bazı açıklamalar yalova çadır kamp alanları ile ilgilidir

Merhaba Ben Barış; Uzun bir aradan sonra mükemmel bir doğa içerisinde Sema ile kampa geldik. Kamptan ayrılmak oldukça zordu ve bunu son saniyeye kadar değerlendirdik. Maceraya katıldığınız için teşekkürler. Daha fazla bilgi için tam açıklamayı açın. Bu kanalı desteklemek için: ————————————- Yer: Türkiye / Yalova Tarih: Eylül 2021 Gündüz: 32° C Gece: 22° C ———————————————— İstanbul Çıkışlı ve Yalova’da Başka Bir Dünya Kamp Alanına Geldik. Yemyeşil bir vadi içerisinde yer alan kamp alanı ikiye ayrılıyor. Kafesi ve kurulu bir kamp alanı ve tamamen doğal bırakılmış ikinci bir kamp alanı vardır. Doğal kamp alanında kalmaya karar verdik. Ormanın ortasından akan deresi, defne ağaçları ve tepeden tırnağa bizi arındırıp dinlendirmesiyle unutulmaz bir kamptı. Kampta, geceleri kaya tırmanışı ve slackline denedik. Son zamanlarda kamplarımızın lezzeti olmazsa olmazımız oldu. iyi takip #kabirdunya #kamp #yalovakamp ———————— Bana ulaşın: Twitch (Canlı Yayın) ) Cumartesi Dağcıları instagram M Barış ÇİRCİ instagram ————————————————- Kamera ekipmanları: Dji OSMO Pocket 2 Iphone 7+ ———————————— Müzik: Şarkı: PHI NIX & Hoober – aşırı doz [NCS Release] NoCopyrightSounds tarafından sağlanan Müzik Ücretsiz İndirme/Akış: İzle: ———————————————— Görüşmek üzere doğa . Barış .

SEE ALSO  GÖKÇEADA’DA FİYATLAR | gökçeada yemek fiyatları hakkında en eksiksiz içeriği sentezleyin

yalova çadır kamp alanları hakkında bilgi ile ilgili resimler

72 Saat Yalova'da KAMP! Mükemmel Bir Doğa 🏕

Görüntülediğiniz 72 Saat Yalova'da KAMP! Mükemmel Bir Doğa 🏕 hakkındaki içeriği anlamanın yanı sıra, O zaman Hometown Inn her gün hemen aşağıda yayınladığı daha fazla içerik arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Trabzon'un Neyi Meşhur ? | rizenin neyi meşhur hakkında en iyi bilgilere genel bakış

Daha fazlasını görün

yalova çadır kamp alanları ile ilgili bazı öneriler

#Saat #Yalova39da #KAMP #Mükemmel #Bir #Doğa.

cumartesi dağcıları,cumartesi dagcilari,doğa,cumartesi,selam ben barış,m barış çirci,solo camping,kamp malzemeleri,kamp videoları,kamp yapmak,kamp alanları,çadır kampı,kamp sobası,çadır sobası,kamp çadırı,kamp malzemelerim,yalova kamp,kamp vlog,kaya tırmanışı,nature,doğa sesleri,çadır kamp vlog,kamp yaptık vlog,yağmur kampı,kamp blog.

72 Saat Yalova'da KAMP! Mükemmel Bir Doğa 🏕.

yalova çadır kamp alanları.

yalova çadır kamp alanları bilgisiyle HometownInn ‘ın size verdiği bilgiyle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn yalova çadır kamp alanları hakkında bilgi izlediğiniz için samimi teşekkürler.

1. Hava Ölmez diyor ki:

Belki biliyorsun ama ben yazayım.cadirin içine su girmemesi için caktigin kazıkların biraz dışından at nalı şeklinde,4 parmak eninde,bir o kadar derinlikte kanal açarsan çadıra su girmez

2. AZÇamur diyor ki:

Selam cumartesi dağcıları, bana gençliğimi anımsatıyorsunuz. Gençken dağ, yayla, orman, sahil kamp kurardım. Evlendikten sonra eşimle birlikte bir on yıl daha sürdürdüm. Ama eşim ya ben ya kamp deyince eşimi seçmek zorunda kaldım. Dağ, orman, kamp hasretimi sizin videolarınızla gidermeye çalışıyorum. Yolunuz açık, çadırınız hep sıcak olsun.

3. Fuat Kuluk diyor ki:

Merhaba tam animsamiyorum küçük kumlu yada büyük kumlu yol uzerinde deniz kenari bir kamp yeri var cok guzel sakin bir yer fakat ben ankarali oldugum icin daha cok ormanlik alanlarda kamp yapiyorum deniz kenari kamp ilk oldu ve circir bocegi kuş sesleri öyle bir cümbüş ki inanilmaz keyifli bir kamp oldu sevgiler hepinize.

4. sebuktekiniki korkmaz diyor ki:

Bu yorumu burada tarihe not düşsün diye yazıyorum, gelişmeler olunca güncelleyeceğim umarım bir kaç aya… Önümüzdeki yaz Türkiye'ye ailemi ziyarete geldiğimizde kızımı ve partnerimi alıp bu videonun çekildiği yerde ilk aile kapımızı yapacağız. Hadi bakalım…

5. Tsitsekun diyor ki:

Kuşlar için bulgur bırakmak iyi bir fikir değildi gerisi 10 numara ( Kuşların miğdesi ufak ve sindirimi zor o yuzden çatlama yapıp şişerler bulgur gibi hızlı şişen yiyeceklerden kuş gillere vermeyelim) Thx Cumartesi Dağcıları seviyoruz izliyoruZzzz

6. Varney Freyman diyor ki:

Kardeşim harikasınız ben fuat ırak kerkük şehrinden sizi izledim çok beğendim harika video olmuş ben kamp yapmayı seven insanım devamlı başarılı olmanızı dilerim Allah kazadan beladan korusun
    Kardeşim çadırınız güzel ben çok beğendim