Makale adrasan çadır fiyatları tartışacak. adrasan çadır fiyatları ile ilgileniyorsanız, bu ADRASAN ÇADIR KAMP ALANI – ADRASAN EFRUZE KAMP – DENİZE 4 DAKİKA ORMANA SIFIR ÇADIR KAMP ALANI makalesinde adrasan çadır fiyatları’yi keşfedelim.

adrasan çadır fiyatları ile ilgili bilgileri en ayrıntılı şekilde ADRASAN ÇADIR KAMP ALANI – ADRASAN EFRUZE KAMP – DENİZE 4 DAKİKA ORMANA SIFIR ÇADIR KAMP ALANI kapsar

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesinde, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için adrasan çadır fiyatları dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. HometownInn sayfasında, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en iyi değeri sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgiyi en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  TURKİYE'NİN MALDİVLERI DİKİLİ , BADEMLİ KÖYÜ VE GARİP ADASI | dikili bademli ile ilgili en doğru içeriğe genel bakış

Konuyla ilgili bazı bilgiler adrasan çadır fiyatları

#kamptur #adrasançadırkampalanları #adrasankampalanları #adrasanefruzekamp #antalyaçadırkampalanları Bu hafta #antalya #adrasan efruze kampına konuk oldum. Gerçekten keyifli bir aile tarafından işletilen kamp alanı, samimi samimiyeti ve düzeni ile kalbimi kazandı. Mekan sahipleri sevgili Nesrin – Erdoğan çifti ile çok keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik. Efruze Kamp’ın hikayesini onların ağzından dinleyelim. Keyifli Seyirler. Kumluca/Adrasan/Antalya Sayın Erdoğan | Nesrin Hanım Tel : 0 532 744 43 00 Videomuzu beğendiyseniz beğenmeyi ve Abone ol butonuna basmayı unutmayınız. Diğer kamp videolarımız için İLETİŞİM İÇİN TIKLAYINIZ Mail – gezisevyeic@gmail.com Instagram – ”Merhaba. Biz iki kamp sevdalısıyız Bahar ve Güngör. YouTube için uzun yıllardır kamp, ​​kamp alanları ve doğa içerikleri üretiyoruz. Ülkemizde ücretli ücretsiz kamp yeri incelemeleri, kamp deneyimleri, ekipmanları ve vlog’ları ile Ege’den Akdeniz’e, Güneydoğu Anadolu’dan Orta Anadolu’ya kamplarımızda doğayla iç içe olmak bize çok iyi geldi. Doğayla iç içe bir yaşam için ilk adımımızı attık. Kendi kendimize yeten evimizi inşa ederken bu yolculukta bize eşlik etmeniz çok değerli. Doğa sevgi ve özveriyle”… Bahar Güngör .

SEE ALSO  Türkiye’nin En İyi Et Kavurması (Kavurmacı Goze - Eminönü) | kızılcahamam da ne yenir ile ilgili tüm içerik yeni güncellendi

adrasan çadır fiyatları hakkındaki bilgilerle ilgili bazı görüntüler

ADRASAN ÇADIR KAMP ALANI - ADRASAN EFRUZE KAMP -  DENİZE 4 DAKİKA ORMANA SIFIR ÇADIR KAMP ALANI

Okuduğunuz ADRASAN ÇADIR KAMP ALANI – ADRASAN EFRUZE KAMP – DENİZE 4 DAKİKA ORMANA SIFIR ÇADIR KAMP ALANI hakkındaki içeriği görüntülemenin yanı sıra, Ardından, her gün hometown-inn.com güncellemesi için daha fazla içerik okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Mersin-Anamur Arası Gezilecek En Güzel Yerler | En doğru mersin koyları isimleri hakkında tüm bilgiler

Daha fazlasını burada görün

adrasan çadır fiyatları ile ilgili anahtar kelimeler

#ADRASAN #ÇADIR #KAMP #ALANI #ADRASAN #EFRUZE #KAMP #DENİZE #DAKİKA #ORMANA #SIFIR #ÇADIR #KAMP #ALANI.

adrasan kamp alanları,kamp alanları,akdeniz kamp alanları,türkiyenin en güzel kamp alanları,orman kampları,deniz kampları,sahil kenarı kampları,çadır kamp alanları,adrasan çadır kamp,adrasan karavan kamp,adrasan tatil,kamp vlog,çadır kamp.

ADRASAN ÇADIR KAMP ALANI – ADRASAN EFRUZE KAMP – DENİZE 4 DAKİKA ORMANA SIFIR ÇADIR KAMP ALANI.

adrasan çadır fiyatları.

adrasan çadır fiyatları içeriğiyle Hometown Inn ‘ın sağladığı, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com adrasan çadır fiyatları hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. murat diyor ki:

KOVULDUKKKK…….!!!!!!
    Kamp yapmak umuduyla geldiğini mız bu yerde ikinci sınıf nif muamelesi gördük çocuğumuz 2 buçuk yaşında kesinlikle sabah erken uyanmamali çocuğunuz varsa kesinlikle gelmeyin bizi çocuğumuz erken uyanıyor ve gürültü yapıyor diye resmen kovdular çocuğu baglamamizi yada ağzını bantlamamizi falan düşündüler galiba bundan rahatsız olan kamp sahibi efruze hanım kamp çadırı mız odasinin yanında olduğu için uyuyamıyormus hanimefendi bu çocuk kardeşim erkende uyanır geçte uyanır biz buna nasıl engel olabiliriz ayrıca çocuğumuzun oldugunu baştan söyledik eğer öyle bir durum olduğunu çocuklardan nefret ettiğini soyleseydi zaten gelmezsdik bizi bekarların olduğu bölüme aldılar aileler karşı taraftarı sogutmayan buzdolabını verdiler tuvaletler pis duş yeri birtane sıra beklemek zorunda kalırsınız ilgisiz ve alakasizlar 650 km yol geldik bizi mağdur ettiler hakkımızı helal etmiyoruz 50 lira fazla verin ama insanlığın değerli olduğu paragöz insanlardan uzak durun.

2. Can Kılıç diyor ki:

Kapasite az olmasına rağmen tıklım tıklım dolduruyorlar , gelen müşterilerin hepsi sülalecek geliyor , fikir beyan etme özgürlüğü kapsamında her yere düşüncelerimi yazacağım , geçen sene 4/4 lük bir ortamdı bu sene için aynı şeyi söylemek zor , ağlayan bebek sesleri , pis tuvaletler, iğrenç tip tip size bakan insanlar arıyorsanız gidin. Buzdolapları tarih öncesi aldığınız hiç birşeyi soğutmuyor. Sahiplerini çok sevmemize rağmen bizi bu sene çok mutsuz ettiler istediğimiz rezerve ettiğimiz yeri vermeyip daha sonra zorunlu olarak yerleştirildiğimiz yeri daha kalabalık bir grup geldiği için ( para için) boşaltmamızı istediler hiç yakıştıramadım gerçekten gençlere yönelik bir yer değil üzülerek söylüyorum ..

3. Atakan Yılmaz diyor ki:

Çok güzel bir kamp alanı bahar hanim ve Güngör beyin sayesinde gittik paylastiklari video çok güzeldi gayet temiz sakin işletme sahipleri güler yüzlü bence fiyatta gayet uygun kesinlikle tavsiye ederiz sadece kötü yanı maglesef sahil sigara izmaritleriyle dolu ve ormana giden yan yoldan baktığınızda aşağısı tamamen çöplük gerçekten yazık elimizdeki su guzelliklerin değerini bilmiyoruz umarım Adrasan eski guzelliklerine kavuşur

4. Duygu Sözeri diyor ki:

Gitmek istediğimiz yeri bize anlattığınız için teşekkürler haftaya biz de oraya gideceğiz çok hoşumuza gitti emeklerinize sağlık size de tesadüfen buldum ve takip etmeye devam edeceğim

5. ALİ ÇİÇEN diyor ki:

Sizin kamp inceleme videonuzu izledikten sonra eşim ve 4 yaşındaki oğlumla Efruze kampa gitme kararı aldık.Kamp yerine ulaştıgımızda Nesrin Hanım ve Erdoğan Bey'in sıcak karşılamasından çok memnun kaldık.Toplamda 10 civarı kamp çadırı vardı.Kovit ortamında kamp yapılacak en iyi alanlardan biri olduğunu net söyleyebiliriz.Tuvaletleri günde bir kaç defa temizleniyor.İçerde konaklayan kişi sayısı az olduğundan, misafirler temiz buluptemiz bıraktığından tuvaletler ve mutfak gün boyu temiz durumdaydı.iki tane 4 gözlü ocak ve 3 tane buzdolabı gayet yeterli. Mangal getirmenize gerek yok iki tane mangal var mangal yakma alanında.Denize 5 dk yürüme uzaklıgında olmasına ragmen doğa içindeki yolu yürümek sıkıcı değil.Sahil çocuklar için uygun birden derinleşmiyor.Ayrıca kumluca belediyesi tarafından sahil boylu boyunca ücretsiz şezlonglarla donatılmış.Biz kamp yerinden memnun kaldık sizlere ve kamp işletmecilerine teşekkür ederiz

6. F F diyor ki:

Gölge alan yok, sayılan tüm olumlu yanlar yalan oluyor haliyle, üstelik çadırlar dip dibe. İyi niyetli olabilir ama nitelikli bir kamp alanı değil.

7. LatiF UZUN diyor ki:

Bahar ablacım iyi günler dilerim, bişey danışmak istiyorum kamp için çadır ne onerirsin 2 kişiyiz nişanlımla beraber her sene kamp yapıyoruz çadır almak istiyorum yüksek tavanlı ne onerirsin ? Arpenaz 3 black fresh baktım senin onerinine merak ediyorum.

8. onurolce diyor ki:

Bahar hanım, çadır kampı açma ile ilgili prosedürleri ve en önemlisi müracaat edilecek resmi makamları biliyormusunuz ? Değerli bir arkadaşımın kendi arazisi var ve böyle bir düşünce oluştu ve çok tecrübeli kampçı olarak ilk siz aklıma geldiniz. Bu konuda bir cevap yazarsanız sevinirim. İyi tatiller.

9. RENGARENK GÖZLÜK diyor ki:

Merhabalar.sizi 1 senedir izliyorum.gecen sene kızımız cok küçüktü.3kişilik bir aileyiz.bizde tatilde cadır kurmak istiyoruz.büyük cadır istiyoruz.decathlonun 4.1 fresh black cadırı var.bu tarz bir cadır ama bu cadırın sineklik bölümü yok. tavsiye edebileceginiz fresh black cadır tavsiye edebilirmisiniz.

10. Kara Kartal diyor ki:

Merhabalar Bahar hanim Güngör bey paylasimlariniz icin tesekkürler cok güzel bir kamp alani emeginize saglik kolay gelsin özlemistim ilac gibi geldi videonuz Muhtesem görüntüler saglicakla kalin saygilarimla Münihten Sami Cem selamlar hürmetler hepinize