Bu makalenin konusu tekne turları antalya hakkında olacak. tekne turları antalya arıyorsanız, bu ANTALYA'DA UCUZA TEKNE TURU

Demre, Kekova, Üçağız, Kaleköy, Myra ve Lahit Mezarlar içindeki tekne turları antalya ile ilgili bilgileri en doğru şekilde özetleyin

Videoyu şimdi buradan izleyin

Bu Hometown Inn web sitesiyle, kendiniz için daha değerli verilere sahip olmak için tekne turları antalya dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en eksiksiz değeri getirme arzusuyla, İnternette olabildiğince çabuk haber yakalayabilmenize yardımcı olun.

SEE ALSO  Vezirköprü'yü Geziyoruz - Turistik Bölge #Vezirköprü Nerede ? #samsun #türkiye #turkey #turizm | vezirköprüde gezilecek yerler ile ilgili tüm içerik ayrıntılı olarak

Konuyla ilgili bazı içerikler tekne turları antalya

Dünyadan merhaba, izleyici kitlesine duyuruyoruz. Türkiye turu tüm hızıyla devam ediyor. Antalya’da Akdeniz sularında harika bir tekne turu deneyimi yaşadık. Bundan önce; Demre’nin Üçağız köyünde harika zamanlar geçirdik ve orada bir gün kaldık. Sonrasında kiraladığımız balıkçı teknesi ile Kaleköy’e gittik ve şıklığına karşı suskun kaldık. Lahitlerden Likya dönemine ve bir zamanlar mezarlarda yaşayan Likyalılara kadar ilginç deneyimler yaşadık. Zeliha’nın uzun zamandır görmek istediği batık şehir Kekova için dileğini yerine getirme fırsatı bulduk. Güzel yolculuk Myra antik kentinde son buldu. Bu arada Demre’nin meşhur yanık dondurmasını tattık. Düşüncelerimizi videoda dile getirdik. Pansiyon için Huriye Abla: 0507 596 58 44 Tekne turu için, Mehmet Abi: 0544 934 32 90 Reklam ve iş birliği için: dunyadanbildiriyor@gmail.com Dünyadan merhaba Türkiye’de en az 60 ili ziyaret edenlere ilk olarak duyuruyoruz. , sonra dünya turu için Yolda iki çılgın insanız. Mümkün olduğunca “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de öğrendikçe deneyimlerimizi youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim kim bilir belki bir yerde buluşur çay kahve içeriz. aşk .

SEE ALSO  Ücretsiz Kamp Alanları Bulduk ! | antalya ücretsiz kamp alanları 2019 hakkında en doğru bilgiyi özetleyin

tekne turları antalya hakkında bilgi ile ilgili fotoğraflar

Öğrendiğiniz ANTALYA'DA UCUZA TEKNE TURU , Ardından, HometownInn ‘nin hemen her gün yayınladığı diğer konuları keşfedebilirsiniz.

SEE ALSO  ATATÜRK ARBORETUMU- nasıl gidilir ? #Sarıyer #İstanbuldagezilecekyerler | sarıyere nasıl gidilir hakkında ayrıntılı bilgi

Burayı tıklayın

tekne turları antalya ile ilgili birkaç öneri

#ANTALYA39DA #UCUZA #TEKNE #TURU #Demre #Kekova #Üçağız #Kaleköy #Myra #Lahit #Mezarlar.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,antalya,demre,tekne turu,kekova,üçağız,kaleköy,myra,akdeniz,yanık dondurma,lahit,batık şehir,likya,likyalılar.

ANTALYA'DA UCUZA TEKNE TURU | Demre, Kekova, Üçağız, Kaleköy, Myra ve Lahit Mezarlar.

tekne turları antalya.

tekne turları antalya hakkındaki bilgilerle HometownInn sizin için güncellenen bilgilerle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn tekne turları antalya hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. SKara diyor ki:

Keske, cadırda kalmanıza kıyamadıgı icin odasını veren, azıcık gelir saglamaya calısan kadıncagıza sız de kıyamayıp, 5 kişi olarak istedigi zaten uygun olan fiyatı verseydiniz

2. merve t diyor ki:

bir demreli olarak daha cok kekova anlatmıssınız demre merkezdeki cogu seyler anlatılmamış .bence yanlıs izlenim olmaması icin video baslıgını Kekova, Üçağız, Kaleköy, Myra ve Lahit Mezarlar yazsaymıssınız

3. Keremcan Dumanoglu diyor ki:

Denizin altını ben anlamlandirayim istedim. Denizin altında binlerce yıl öncesinde bir sehir bulunuyormuş ama maalesef yüksek şiddette bir fay kırılması olduğundan dolayı şehir sular altında kalmış. Bundan dolayı oranın adı batık şehir Denizin altında gozukenler ise batmış bir şehirin kalıntıları diyebiliriz