Bu makalenin içeriği türkiye assos tartışacak. türkiye assos ile ilgileniyorsanız, hadi hometown-inn.com bu Assos TAM TAŞINMALIK KÖYLER! Doğal Hayat ve Behramkale Antik Kent makalesinde türkiye assos’yi açıklığa kavuşturalım.

Assos TAM TAŞINMALIK KÖYLER! Doğal Hayat ve Behramkale Antik Kent içinde en doğru türkiye assos ilgili içeriği sentezleyin

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesiyle, kendiniz için daha yararlı verilere sahip olmak için türkiye assos dışında bilgi ekleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en doğru değeri sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internette bilgileri en doğru şekilde yakalayabilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  roupa de lebara em ankara para maiores informações sobre a roupa chama nos número | lebara ankara ile ilgili en eksiksiz bilgiyi özetleyin

Konuyla ilgili bazı bilgiler türkiye assos

Assos Gibi Bir Ege Köyüne Yerleşmeyi Düşünenler İşte! Doğal yaşama dönmek ve büyük şehrin stresli düzeninden kaçmak herkesin hayali… Çanakkale Ayvacık ve Assos köylerinin bu hayale en uygun yerlerden biri olduğunu biliyor muydunuz? . Eski adı Assos olan Behram, şimdiden ünlü bir turistik yer. Ama asıl cevherin çevre köylerde yattığını söyleyebilirim. Bölgede her geçen gün değerini artırmaya ve büyük şehirlerden göç almaya devam etmektedir. Assos çevresinde Ayvacık’a bağlı Sazlı, Kozlu, Büyükhusun, Bektaş, Ahmetçe, Paşaköy, Kayalar gibi köyleri ziyaret ettik. Hepsinin farklı dokuları ve görünümleri var. Burada bir ev hayal etmemek imkansız. . Assos’tayken “Elbette yerini bulmalıyız” dedik ve keşif turumuzdan önce Antik Kenti ve Antik Liman’ı ziyaret ettik. Behramkale Athena tapınağına gittik ve manzaranın tadını çıkardık. Biz de Antik Liman’da keyifli bir yemek yedik ve yolculuğumuza devam ettik. . Bu videoda Çanakkale’nin en güzel yerlerinden biri olan güzel bir Ege bölgesi olan Assos ve çevresinde bir çok koy ve köy turları yaptık. İşte Tam Tehcir için Assos Köyleri! Ve bonus olarak Behramkale Turu!… İyi seyirler. 🙂 . Airbnb uygulamasından Büyükhusun Köyü’ndeki ahşap köy evini kiraladık. Aşağıda işinize yarayacak 2 link paylaşıyorum: . *450 TL’ye varan Airbnb İndirimli Rezervasyon için bu linkten kayıt olun* : . *Assos Eviniz Airbnb Rezervasyon Bağlantısı*: . Doğa ve denizle iç içe Assos deneyimimizi ve Köy Turu videomuzu izlerken iyi vakit geçirmenizi dilerim ve sizler için ilham kaynağı olur… . Maceralarıma ortak olmak ve benimle dünyayı gezmek istiyorsanız *kanalıma ABONE OLUN!* 🙂 Abone ol butonunun yanındaki ZİL butonuna tıklayın ve ÖNCE yeni videoları izleyin!!!! 🙂 . TAKİP ET: 🎬Youtube: 📸 Instagram : 📘Facebook : .

SEE ALSO  23 Nisan Kaş | 19 mayıs kaş turu ile ilgili yeni güncellenen bilgileri kapsama

Bazı görüntüler türkiye assos hakkındaki bilgilerle ilgilidir

Assos TAM TAŞINMALIK KÖYLER! Doğal Hayat ve Behramkale Antik Kent

Görüntülediğiniz Assos TAM TAŞINMALIK KÖYLER! Doğal Hayat ve Behramkale Antik Kent hakkındaki haberleri izlemenin yanı sıra, Ardından, her gün HometownInn güncelleme yapan daha fazla bilgiyi aşağıda okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Rosso Verde 4★ Hotel Bodrum Turkey | verde hotel bodrum hakkında yeni güncellenen içeriğe genel bakış

Daha fazlasını burada görün

türkiye assos ile ilgili öneriler

#Assos #TAM #TAŞINMALIK #KÖYLER #Doğal #Hayat #Behramkale #Antik #Kent.

assos,assos antik kenti,athena tapınağı,assos köyleri,ayvacık köyleri,büyükhusun köyü,sazlı köyü,kozlu köyü,kayalar köyü,bektaş köyü,sivrice koyu,sokakagzı koyu,kadırga koyu,kuruoba köyü,assos çanakkale,assos gezilecek yerler,behramkale,behram,assos taş ev,duygu akalın,asos,assos kamp,assos ev,çanakkale köyleri,sahil köyleri,assos deniz,assos doğa,köye taşınmak,doğal hayat,assos sahil,assos kale,antik liman,assos yemek,assos gezi.

Assos TAM TAŞINMALIK KÖYLER! Doğal Hayat ve Behramkale Antik Kent.

türkiye assos.

türkiye assos içeriğiyle Hometown Inn ‘ın sağladığı içerikle, size değerler getireceğini umarak daha fazla yeni bilgi ve bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn ‘ın türkiye assos içeriğini izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Aysel Coşkun ( İYİHOCA) diyor ki:

Çanakkale'de okudum. 4-5 defa gittim Assosa izleyince gözlerim doldu. O zaman öğrenci olunca paran yok diye ya sıcak dondurma yiyeceksin ya da damla sakızlı türk kahvesi ☺️ biz de sıcak dondurmadan yana kullanıyorduk hakkımızı. Behramkale de çok pahalı diye tel örgünün arkasından bakardık. Gün batımını Behramkale de izleyin. Aşağıdaki büyük asos plajına da gidin ☺️

2. Ferhat Çağlar diyor ki:

BENİM KÖYÜM
    Baharda şenlenir bağı, bahçesi
    Kokusu başkadır benim köyümün
    Unutturur adama gamı, kederi
    Havası başkadır benim köyümün
    Akşam olur herkes döner evine
    Can kurban inan ki benim köyüme
    Gülabi'nin torunları derler bizlere
    Özü başkadır benim köyümün
    Yeşil yeşil meşeleri var dağında
    Meyve ağaçları çiçek açar bağında
    Her çeşit otlar yeşerir toprağında
    Yeşili başkadır benim köyümün
    Köyümün kenarından akar çayı
    Kıvrım kıvrım dolanır sular tarlayı
    Unuttum sanma orda olmayı
    Dostluğu başkadır benim köyümün
    Yaz gelince çıkarlar yaylaya
    Gurbetçiler hasretle döner sılaya
    Benden selam olsun Aziz Ağa'ya
    Sevgisi başkadır benim köyümün
    İbrahim SEVİNDİK

3. Vedat Konyali diyor ki:

Yerleşiklere Soru sorduğunuzda cevap verenlerin sesleri çekimde çok düşük olduğu için cevapları ve konuştukları anlaşılmıyor. Cevabı aldıktan sonra tekrarlarsanız biz de sorulan sorunun cevabını almış oluruz. Diğer çekimleriniz için de geçerli. Teşekkürler.