Bu makale, içeriğindeki otantik taş evler ayvalık hakkında açıklığa sahiptir. otantik taş evler ayvalık ile ilgileniyorsanız, bu Ayvalık 'ta Ruhu Olan Evler Tadında, Satılık Tarihi Konak

Ayvalık Satılık Ev Turu içindeki otantik taş evler ayvalık ile ilgili içeriği en doğru şekilde özetleyin

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu Hometown Inn web sitesiyle, kendiniz için daha fazla veri için otantik taş evler ayvalık dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en ayrıntılı değeri getirmeyi umuyoruz, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

SEE ALSO  Yunanistan Vize Dilekçesi Nasıl Yazılır? (BRS Global Vize) | En doğru abd vize dilekçe örneği ile ilgili tüm bilgiler

Konuyla ilgili bilgiler otantik taş evler ayvalık

HOME HUNTER ŞİMDİ BALIKESİR AYVALIK’TA! Kuşadası ve çevresinde satılık yazlık – daire – villa – çiftlik evi ve yalıları geziyoruz. Bu bölümde Balıkesir Ayvalık’ta üç katlı tarihi Rum evini gezdik. Siz de bu evle ilgileniyorsanız +90 533 340 2880 numaralı telefondan bana ulaşabilirsiniz. Yazlık – Daire – Villa – Çiftlik Evi – Malikane – Ofis – Arsa – Malikane ve diğer tüm ilanlar için: www.evavcisi.com Özellikler: Emlak Tipi: Turistik Tesis Belgeli 5 Oda 1 Salon 3 Kat Açık Mutfak Salon Bina Yaşı: 150 – 200 Net Alan: 240m² Brüt Alan: 300m² Depreme Uygun Zemin Etüdü: Var Kredi Uygunluğu: Var Alarm Sistemi Kamera Sistemi Güneş Enerjisi Sarnıcı (40 ton su deposu) Şömine Avlu ________________________________ __________________________________ ________________________________ _________________________________ Home Hunter resmi web sitesi: www.evavcisi.com Ev hakkında daha fazla ayrıntı görmek için Instagram sayfamızı ziyaret edin. Kuşadası satılık daire, arsa, konak, çiftlik evi, tarla, otel, villa ve diğer tüm emlak ilanları için YouTube kanalımızı ziyaret etmeyi ve abone olmayı unutmayın. Daha fazla bilgi almak, evinizi tanıtmak, satmak, ev almak için; Emlak Danışmanı / Ev Avcısı Atilla İşler: 0 (533) 340 2880 Kamera/Editör: Doruk Aköz #ayvaliksatilikkonak #ayvalikgayrimenkul .

SEE ALSO  Kapadokya Turu 1 Gece 2 Gün - İTC TUR | kapadokya turu 1 gece 2 gün hakkında en iyi bilgiyi özetleyin

otantik taş evler ayvalık Hakkında Bilgilerle İlgili Görüntüler

Okuduğunuz Ayvalık 'ta Ruhu Olan Evler Tadında, Satılık Tarihi Konak , O zaman Hometown Inn her gün aşağıda yayınladığı diğer bilgileri arayabilirsiniz.

SEE ALSO  İstanbul'a Yakın Gidilebilecek 10 Tatil Yeri | istanbula yakın kaplıca tavsiye ile ilgili tüm bilgiler ayrıntılı olarak

Burayı tıklayın

otantik taş evler ayvalık ile ilgili öneriler

#Ayvalık #39ta #Ruhu #Olan #Evler #Tadında #Satılık #Tarihi #Konak #Ayvalık #Satılık #Turu.

Ayvalık,Balıkesir Ayvalık,ayvalik,cunda adası,ayvalık satılık ev,ayvalık ev turu,ayvalık satılık konak,tarihi konak,tarihi rum konağı,rum konağı,ev avcısı ayvalık,ayvalık yazlık villa satılık,ayvalık satılık villa,ayvalık villa fiyatları,kuşadası satılık villa,ayvalık konak turu,konak turu,tarihi konak turu,ayvalık butik oteller,ayvalık butik otel,butik otel,ayvalık otel,ayvalık tatil.

Ayvalık 'ta Ruhu Olan Evler Tadında, Satılık Tarihi Konak | Ayvalık Satılık Ev Turu.

otantik taş evler ayvalık.

otantik taş evler ayvalık hakkındaki bilgilerle HometownInn ‘ın size verdiği bilgilerle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Hometown Inn otantik taş evler ayvalık hakkındaki makaleyi takip ettiğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Necla Arslan diyor ki:

Bu koskoca konağın yazın çıkılıp oturulabileceği bir bahçesinin olmaması yalnız benim dikkatimi mi çekti . Üstelik Ayvalık gibi bir yerde bırakın yazı baharlar bile dışarıda geçiyor

2. hyt hanim diyor ki:

Biz sadece hayat diyoruz, butun isleri yaptiginiz yere hayat alti denmez zaten uyumaya yukari cikiliyor hayat denen yerde gunu geciriyorsunuz o nedenle sadece hayat olmali.

3. Valentina Schmidt diyor ki:

Evet, muhtesem bir ev.Lütfen satmayin.O kadar sevgi ve can var ki anitilmaz, insani sözlerinde etmez.Bu Video izlierken 200 yil geri geldim-tesekkürler diyorum .kusura bakmain turkce bu kadar yaza biliyorum. Almaniya dan selam gönderiyorum