Makalenin içeriği saklıgöl ayvalık ile ilgili olacaktır. saklıgöl ayvalık ile ilgileniyorsanız, bu Ayvalık'ta BÖYLE YERLER VARMIŞ! Gizli Koylar, Badavut Plajı, Kleopatra, Tabiat Parkı, Tuz Gölü makalesinde saklıgöl ayvalık’yi analiz edelim.

saklıgöl ayvalık ile ilgili videoların özeti en ayrıntılı Ayvalık'ta BÖYLE YERLER VARMIŞ! Gizli Koylar, Badavut Plajı, Kleopatra, Tabiat Parkı, Tuz Gölü

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu hometown-inn.com web sitesi ile kendiniz için daha yararlı verilere sahip olmak için saklıgöl ayvalık dışında bilgi ekleyebilirsiniz. HometownInn sayfasında, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en ayrıntılı bilgiye hizmet etme arzusuyla, Kullanıcıların İnternet’e en doğru şekilde bilgi ekleyebilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili açıklamalar saklıgöl ayvalık

Ayvalık denilince akla Sarımsaklı gibi kalabalık ve uzun kumsallar gelir. Ama bu sefer çok farklı bir Balıkesir Ayvalık keşfettik! Tabiat Parkı bölgesi, Badavut, Kleopatra Plajı, Tuz Gölü, Hakkıbey Yarımadası gibi henüz bitmemiş ve barışın harap ettiği yerleri bulduk. İşte Ayvalık’ın saklı yüzü… 🙂 . Turumuza Ayvalık’ın en bilinen plajı Sarımsaklı’dan başladık. Artık bizi tanıyanlar biliyor. Deserted Bay’i keşfetmeyi seviyoruz. 🙂 Belki Ayvalık’ta buluruz diye düşündük ve Sarımsaklı yarımadasının sonuna doğru yola çıktık. Badavut plajını geçip devam ettiğimizde farklı kaya oluşumlarına sahip çok güzel koylar keşfettik. Bu bölge haritada Kleopatra Plajı olarak adlandırılıyor. Açıkçası Ayvalık gibi kalabalık bir yerde bu kadar doğal yerler bulmayı beklemiyordum. . Ardından Tuz Gölü’ne devam ettik. Flamingolar gölde bizi bekliyordu. 🙂 Buradan Hakkıbey yarımadasına yol bulamayınca geri döndük ve yarımadaya doğru şeytanın sofrası yolundan devam ettik. Toprak yol bir noktada taşlı bir yola dönüştüğünde arabayı bırakıp yürümeye devam ettik ve çamlıklar ve sakin koylar bulduk. . Güzel koyları, ıssız yerleri rezil olsunlar diye paylaşın diyenler için bu paragraf: Bir yeri korumanın yolu, onu gizli tutmak ve işitilmemek ne kadar üzücü… doğayı korumak insanların duyması için değil, eğitim ve farkındalık içindir. Hiçbir koy ve sahil kimsenin malı değildir. Ülkemizin güzelliklerini paylaşmaktan çekinmemeliyiz. Ziyaretçiler çevreye, denize, doğaya ve çevredeki insanlara saygılı olduğu sürece. Bu nedenle bence ilk öncelik güzel yerleri saklamaya çalışmak değil, tam tersine bilinçli kitleler tarafından bilinmesini ve korunmasını sağlamak ve ne yazık ki bu eğitimden uzak insanlara yol göstermek ve örnek olmak. ve vicdan. Burayı paylaşmam diyenler bu paragrafı okursa sevinirim. 🙂 . Bu videoda Ayvalık Tabiat Parkı’nda yürürken Endonezya Bali’den bazı anılarımız canlandı ve videoda sizleri Bali pirinç tarlalarında hızlı bir tura çıkarmak istedik. Bu fikri nasıl buldunuz, önerilerinizi yorumlara bekliyoruz. Belki başka videolarda zaman zaman farklı ülkelere ışınlanıp geri geleceğiz. 🙂 . İşte Yeni Videomuz: Ayvalık’ta BÖYLE YERLER VAR! Saklı Koylar, Badavut Plajı, Kleopatra, Tabiat Parkı, Tuz Gölü . Çeşme’deki diğer sakin koyları merak edenler için Çeşme koyları videomuzun linkini buraya bırakıyorum: . Yazın Ege’nin farklı koylarında çektiğimiz videolardan bir kaç link bırakıyorum buraya.. 🙂 . Turkuaz Renkli Dikili Badem Koyları: Pissa, Kokarot, Zindancık🏝️ . Bu Plajlar Türkiye’de! Fame Plajı, Killik, Kayra Plajı, Bademli . Ege Şişme Bot ile seyahat etmek mümkün mü? Garip Adası – Dikili Bademli. Maceralarıma ortak olmak ve benimle dünyayı dolaşmak istiyorsan kanalıma ABONE OL! 🙂 ÖNCE Abone ol butonunun yanındaki ZİL butonuna tıklayarak yeni videoları izleyin!!!! 🙂 . TAKİP ET: 🎬Youtube: 📸 Instagram : 📘Facebook : .

SEE ALSO  DİYARBAKIR GEZİSi/HASAN PAŞA HANI KAHVALTI KEYFİ/DİYARBAKIR VLOG/AMED/DİYARBAKIRDA ÜÇ SAAT | En ayrıntılı diyarbakır hasanpaşa hanı kahvaltı fiyatları ile ilgili tüm bilgiler

saklıgöl ayvalık içeriği ile ilgili bazı fotoğraflar

Görüntülediğiniz Ayvalık'ta BÖYLE YERLER VARMIŞ! Gizli Koylar, Badavut Plajı, Kleopatra, Tabiat Parkı, Tuz Gölü hakkında bilgi okumanın yanı sıra, O zaman HometownInn günlük güncelleme yapan diğer birçok konuya bakabilirsiniz.

SEE ALSO  JAZZ DANCE FLOOR SHOW-SİNERJİ | sinerji rock bar hakkında genel bilgiler doğru

Yeni bilgi için burayı tıklayın

saklıgöl ayvalık ile ilgili birkaç anahtar kelime

#Ayvalık39ta #BÖYLE #YERLER #VARMIŞ #Gizli #Koylar #Badavut #Plajı #Kleopatra #Tabiat #Parkı #Tuz #Gölü.

SEE ALSO  ilk vidyo odun atesinde kuru fasulye ve bizim tarla | bursa fasulyeli odun ateşi hakkında en iyi bilgiyi kapsama

ayvalık,badavut,sarımsaklı,ayvalık tabiat parkı,balıkesir ayvalık,tuz gölü,ayvalık gezisi,badavut plajı,badavut tabiat parkı,sarımsaklı yarımadası,kleopatra plajı,hakkıbey yarımadası,altınkum ayvalık,ayvalık plajları,ayvalık koyları,ayvalık gizli koylar,ayvalık tuz gölü,ayvalık ıssız koy,ayvalık badavut,ayvalık deniz,ayvalık sahilleri,badavut koyu,duygu akalın,ayvalık sarımsaklı,ayvalık ücretsiz,ayvalık vlog,ayvalık turu,pirinç tarlaları,seyahat.

Ayvalık'ta BÖYLE YERLER VARMIŞ! Gizli Koylar, Badavut Plajı, Kleopatra, Tabiat Parkı, Tuz Gölü.

saklıgöl ayvalık.

saklıgöl ayvalık bilgisiyle hometown-inn.com sizin için güncellenen bilgiyle, size değerli getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Hometown Inn saklıgöl ayvalık hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Talha Akalın diyor ki:

Gerçekten Sarımsaklı denizin temizliği çok hoşuma gitmişti geçen sene gitmiştim duygu hanım kardeşim bende Körfez bölgesi bir kıyı kasabasında yaşıyorum emekli olduktan sonra buraya demir attım ama sarımsaklıdaki gibi güzel temiz bir deniz hiç bir yerde yok inşallah temiz kalmıştır deniizlerimizi korumuyoruz her türlü atığı denizler sanki atık su boşaltma yeriymiş gibi denizlere akıtıyoruz ne yönetim ne belediyelerin umurlarında değil sadece rant önemli onlar için ister iktidar ister muhalif belediyeler olsun geneli ne deniz ne çevre onlar iiçin önemli olan rant ver cebe

2. Zafer Deniz diyor ki:

Akcay Altınkum Temmuz 2021
    Sahilde göz göze gelipte bir türlü tanışamadığım kırmızı sandalyeli sarı saçlı omuzunda dövmesi olan bayan seni unutamadım.insan bir tutulmaya görsün bak neler yapiyo.Buradayim

3. Ali Yalçın diyor ki:

Elinize ayağınıza sağlık harika keyifle izliyorum ben gezmeyi bilmiyormuşum anladım halbuki eskiden her araya girerdim yaşlandık demekki sizden gördüm cunda ve çeşmeyi sağolun tek bi ricam var koylarda birazdaha çekimi uzatırsanız bence daha güzel olur sevgilerimle Ali abiniz