Bu makale, içeriğinde açıkça bademli kamp bahseder. ARAÇ ÜSTÜ ÇADIR KAMP ROTASI – 1.BÖLÜM makalesinde Hometown Inn ile bademli kamp’yi keşfedelim.

ARAÇ ÜSTÜ ÇADIR KAMP ROTASI – 1.BÖLÜM bölümündeki özeti

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu HometownInn web sitesiyle, kendiniz için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için bademli kamp dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde her zaman sizin için her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en iyi bilgiyi sunmayı umuyoruz, İnternette bilgileri en doğru şekilde yakalayabilmenize yardımcı olur.

SEE ALSO  KAPADOKYA SICAK HAVA BALONU SABAHIN İLK SAATLERİ | En eksiksiz kapadokya da balonlar neden sabah kalkıyor ile ilgili genel bilgiler

Konuyla ilgili bazı açıklamalar bademli kamp

Araç içi çadırımızla uzun soluklu kamp gezimizin ilk durağı İzmir Dikili’nin Bademli Köyü oldu. Bursa’dan yola çıktığımızda ilk olarak Gökhan Aperatif’te kahvaltı yaptık. Gökhan Aperatif: Ardından Balıkesir, Savaştepe, Soma, Kınık ve Bergama rotalarında ilerledik. Bergama’daki Çiçeksever Kebap Salonu’nda ünlü Bergama köftesini, farklı bir yorumla hazırlanan piyazı ve tek kelimeyle bayıldığım tahinli kremalı Kemalpaşa tatlısını deneyimledik. Daha sonra Dikili ve Bademli Köyü’ne doğru ilerledik. Killik Koyu’nun eteğinde yer alan Zeytin Gölge Kamp Alanı’nda on-board çadırımızla 3 gece burada kaldık. Hem Zeytin Gölge Kamp Alanı’nı hem de Killik Koyu’nu çok beğendik. Zeytinin Gölgesi: Dönüşte Bademli Köyü’nde Nazilli pidesi yedik, Gamzeli Mutfağı’ndan dondurma yedik ve yine Patent Ofisi tarafından coğrafi işaretlenmiş meşhur Koruk şerbetini denedik. Ardından Hayıtlı Koyu ve Denizköy’ün muhteşem manzarası eşliğinde Bornova’ya gittik. Kamp gezimizin 2. bölümünde Didim’de görüşmek dileğiyle 🙂

SEE ALSO  MARMARANIN SAKLI CENNETİ TURANKÖY & KARAVAN & KAMP | ocaklar kamp alanları ile ilgili en eksiksiz bilgilere genel bakış

bademli kamp konusuyla ilgili bazı görüntüler

BADEMLİ KÖYÜ, KİLLİK KOYU, ZEYTİN GÖLGESİ KAMP ALANI | ARAÇ ÜSTÜ ÇADIR KAMP ROTASI - 1.BÖLÜM

İzlediğiniz BADEMLİ KÖYÜ, KİLLİK KOYU, ZEYTİN GÖLGESİ KAMP ALANI , Sonra Hometown Inn günlük güncelleme yapan diğer bilgileri hemen aşağıda arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Pissa plajı Dikili | Yakın zamanda güncellenen bademli plajı hakkındaki bilgilerin özeti

Yeni bilgi için burayı tıklayın

bademli kamp ile ilgili anahtar kelimeler

#BADEMLİ #KÖYÜ #KİLLİK #KOYU #ZEYTİN #GÖLGESİ #KAMP #ALANI #ARAÇ #ÜSTÜ #ÇADIR #KAMP #ROTASI #1BÖLÜM.

[vid_tags].

BADEMLİ KÖYÜ, KİLLİK KOYU, ZEYTİN GÖLGESİ KAMP ALANI | ARAÇ ÜSTÜ ÇADIR KAMP ROTASI – 1.BÖLÜM.

bademli kamp.

bademli kamp içeriğiyle Hometown Inn sizin için güncellenen içerikle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacaktır. hometown-inn.com bademli kamp hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.