Bu makale terma city fiyat hakkında net bilgiler sağlayacaktır. terma city fiyat ile ilgileniyorsanız, bu BEDAVA TATİL DOLANDIRICILIĞI -YALOVA TERMA CİTY- makalesinde Hometown Inn ile terma city fiyat’yi keşfedelim.

BEDAVA TATİL DOLANDIRICILIĞI -YALOVA TERMA CİTY- içindeki terma city fiyat ile ilgili içeriği ayrıntılı olarak özetleyin

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu Hometown Inn web sitesiyle, sizin için daha yararlı anlayışa sahip olmak için terma city fiyat dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en ayrıntılı bilgiye hizmet etme arzusuyla, Kullanıcıların internette bilgileri mümkün olduğunca çabuk yakalayabilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Glamour Resort & SPA 5*, Side, Turkey | glamour resort & spa hotel side hakkında en doğru bilgiyi sentezleyin

Bazı açıklamalar konuyla ilgilidir terma city fiyat

bedava tatil dolandırıcılığı yalova termal termal otel dolandırıcılığı yalova thermacity termal otelleri.

terma city fiyat içeriği ile ilgili bazı görüntüler

BEDAVA TATİL DOLANDIRICILIĞI -YALOVA TERMA CİTY-

Okuduğunuz BEDAVA TATİL DOLANDIRICILIĞI -YALOVA TERMA CİTY- hakkındaki içeriği görüntülemenin yanı sıra, Ardından, Hometown Inn Güncellemeyi hemen aşağıda olan diğer bilgileri arayabilirsiniz.

SEE ALSO  dalaman helikopter turu #dalaman | dalaman turları ile ilgili en iyi bilgiyi sentezleyin

Daha fazlasını görün

terma city fiyat ile ilgili birkaç öneri

#BEDAVA #TATİL #DOLANDIRICILIĞI #YALOVA #TERMA #CİTY.

termal otel dolandırıcılığı.

BEDAVA TATİL DOLANDIRICILIĞI -YALOVA TERMA CİTY-.

terma city fiyat.

terma city fiyat bilgisiyle hometown-inn.com sizin için güncellenen bilgiyle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. terma city fiyathometown-inn.com hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. XenozAbin diyor ki:

Beni hep farklı numaradan arıyorlar neymiş entemizbenim Instagram hesabında numara bıraktınız tatil kazandınız diyolar bıktım engelliyorym farklı numaradan arıyorlar cidden bıktım artık

2. `siyaha meftun' diyor ki:

Merhaba videonuzu bu gün gördüm. Ben bizzat yaşadığım magduriyetimi paylaşacağım sizinle.

Yalova royal doga termacty beni de dolandırdı hemde içinde bulunduğum durumu anlattığım halde. Bunlar şebeke galiba. Özellikle hakkını arayamayacak olanlari tuzaga düşürüyorlar.

2013 senesinde tatil kazandınız diyerek ailecek gittik. Memnun kalınca satın aldık.
    Fakat yıllarca yükseltme adı altında parala odeyerek 4+1 yuksek kırmızıya geçtik.
    Daha sonra suriyeli bir kadını resmi nikahina almak icin eşim benden boşandı ve evimden çıkardı kadını getirmek için.

Memleketime geldim o arada beni aradilar dört yıllık aidat biriktiğini söylediler. Ben de satmak istedigimi gelip gidemeyecegimi söyledim. O zaman gelin konuşalım bu işlemleri yapabilmemiz için sizinde olmanız gerekiyor dediler telefonda.

2019 temmuz ayında toplanti icin memleketimden minibüs kaldırdılar ve bir grup yalovaya gittik. Ertesi günü toplantı yapıldı ben durumumu anlattım artik gelip gidemeyecegim satmak istiyorum dedim. Emre isimli genç satış ya da kiralama yapabilmem için 17 000 küsür lira ödeme yapmam gerektiğini söyledi. O kadar şaşırdım ki emre bey ben bu kadar parayı nereden bulayım dedim. Yoksa satış ve kiralama işlemlerini yapamıyoruz dedi.
    Ama iki haftalık ve 2+1 gösteririz siz yine haklarinizdan istifade edersiniz bunun için 13 300 lira gerekiyor yoksa hiçbir şekilde ne satabilirsiniz ne de kiralayabilirsiniz ancak bu şekilde satış ya da kiralama yapılabilir başka türlü olmaz dedi.

Peki ben bu kadar parayı nereden bulayım çalışmıyorum, yaşadığım olaylardan sağlığımı kaybettim durumum iyi değil. Evim barkim herseyimi elimden aldılar dedim.

"Abla kredi cekelim" dedi banka hesabıma girdi baktı 4000 lira var hemen onu çekti. Banka kredi vermedi.. ki ben hayatımda kredi işlerine girmedim girmem de.

Sonra "sen bir yerlerden borc al abla biz sana aralık ayında 8000 daha sonraki sene de 10 000 lira hesabına yatıracağız depart açılınca da satacağız istersen hemen şimdi 90 bine satayim dedi ama satilincaya kadar kiralarsan senin içinde iyi olur sana bir gelir olur o zaman borcunu da onunla ödersin deyince inandım.

Başka türlü satılmıyor mu dedim kaç kere teyit ettirdim. Hayır bu miktarı ödemeden hiç bir şey yapamıyoruz dedi.

Memlekete geldim aklıma geldi kiralama bedeli için siz benden iban almadınız dedim. Daha sonra alacağız dedi.

Pazartesi telefonla emre isimli dolandirici aradı saat 4 buçuğa kadar ödedin ödedin odemedigin taktirde 20 000 lira icra geleceğini söyledi. Allahım ben ne yapacağım şimdi.

O arada sağdan soldan 2 tane aralik ayinda odeyecegim teminatiyla ödünç bilezik aldım kuyumcuda bozdurdum hemen TEB bankasına yatırdım.

Temmuz ağustos eylül ekim geçti. Kasımda tekrar telefon üstüne telefon royal termalin avukatlari ariyorlar "dört yıllık aidat borclariniz var şu güne kadar 4000 liraya yakın bu borçlarınızı odemedeginiz takdirde 20 000 liralık icra" o kadar kötü bir hâle düştüm ki anlatamam.

Benim durumunda bir insan dört yıldır hiç gitmediği bir yerin birikmiş faizleriyle birlikte aidatı nasıl ödeyecek.

Avukatlarında insaf merhamet yok kesinlikle beni anlamadığı gibi birde azarladı. Daha sonra başka bir avukat insaflı çıktı iki taksit yaptı ve zar zor yardımlarla kapatabildim.

Madem aidat borcum varsa onu kapatırdım neden 2+1 yapayım 4+1 devremulkumu.

Bana sormadan yeniden hisse satmışlar meğer bana delimiyim ben bir yıllık aidatı odeyemezken tekrar hafta alacak kadar.

Aralık ayı geldi aradim kiralama bedelini ne zaman yatiracaklarini aldığım bilezikleri ödemem gerektiğini söyledim. Bana ocakta ara dedi emre.

Ocak ayında aradım ben bakmıyorum zeynep hanım sizinle ilgilenecek bundan sonra dedi.

Zeynep Günal ı aradım bu şekilde ödeme yapılacaktı bunun için şu kadar miktar ödedim dedim. Durumlar kötü olduğu için kiralanamamis haziranda arayın dedi.

Emreyi aramayın o benim altında bu işlerle ben ilgileniyorum dedi zeynep denen kadın.

Yazın kaç kere aradığım halde allem edip kallem edip her soruya bir yalan uydurup beni başından savdi zeynep günal ve 13 300 lira paranın üstüne bir bardak su içtim onca mağduriyetimin üstüne bir sürü borca girdim ve onları sadece benden çaldıkları para ilgilendiriyor benim durumum onların umurunda bile değil.

Insaf merhamet namus kalmamış bunlarda.

Gecen yaz tekrar ardılar 1400 küsur lira yıllık iki haftalik aidat bakım odemenizi yapın aksi takdirde icra gelecek diye. Yemedim içmedim çocuğumun boğazından kesip ve kızım için ramazanda gelen fitre paraları ile gitmediğim ve hatta iki hafta yaptıkları aidatı ödedim. Bir haftaya tasa çekerken şimdi benden iki haftalık aidat alıyorlar gitmediğim kullanmadığım yerleri kiraya verip hem onu alıyorlar hem de benden alıyorlar.

Geçen yil telefonda devremulkunuzu 2+1 yapmışsınız tapusu için 2000 lira mi 1000 lirami tam anlayamadım odeme yapacaksınız yalovaya gelin bu pazartesi tapunuzu verelim dedi bir bayan.

Benim tapum varken ben neden o yerimi 2+1 yapayım bu parayı satış ve kiralama yapabilmem için istediniz başka türlü satilmayacağını ve kiralayamayacagimi söylediler dedim.

Zeynep Günal ı aradım müge anliya çıkacağım dediğimde çıkın çok kişiler çıktılar müge anlidan gelip baktılar hepside çok beğendi hiç bir şey yapmadılar dedi.

Meğer Zeynep Günal ve Tayfun un onayıyla dolandırmış emre beni. Ve her yıl zeynep günal kiralayıp kendisi bu parayı kullanıyormuş bana böyle soylenildi.

Ne kiralattiriyorlar ne sattiriyorlar.

Ne olur devlet bu dolandırıcı şebekeye el atsin Allah rızası için beni çok mağdur ettiler

Gemi azıya almışlar her şeyi prosedürüne uydurup meydanı boş bulmuşlar cirit atıyorlar ne olur bunlardan beni kurtarın benden çaldıkları paraları geri alın avukat tutacak gücüm yok bir sürü sağlık sorunları yaşadım tedavi bile olamadım.

Allah rızası için durdurun bu soyguncuları ne olur!!

Benim kadar zor durumda kalmış çaresiz bir insanın gırtlağına binecek kadar para hırsı bürümüş bunların gozlerini. Kimse kanmasın bunlara!
    Kimse dur demeyecek mi?!

3. Oktay Akgül diyor ki:

Bende 2015 te salak gibi senet imzaladım. Para ödemedim allahtan ama beni icraya vermişler. 20.500 TL borcun var bize senet imzaladın diyorlar. Maaş haczi yollamış şerefsizler. Akıl verebilicek biri var mı ? Nasıl kurtulurum bunlardan ?

4. ilhami yildirim diyor ki:

Bedava tatili duyunca hemen atladın tabii….bizde gittik inanılmaz bir baskı var ….senet imzalamadan çıkmak mucize ama imzalamadık….bize link gönderdiler linki doldurduk ve bedava tatil hakkı kazandık…sonra arayıp rezerve yaptırdık…sonrada gidip 4 gün tatil yaptık adamlar sadece yediklerinizi ödeyin dedi… İki kişi 4 günn 500 bile tutmadı…hergün odamıza paket içinde çeşitli çay ve kahveler geldi….imzalanan senet satılan devremülkün tapusu artık o senin malın (oldum olası devremülk sistemine karşıyım …bir odanın 50 kişi ile sahibi olma fikri bana hep saçma gelmiştir) yıldat meselesi otelde çalışan birsürü indan ve görevli var o onların gideri…yani bir sitede ev aldın diyelim..o sitenin ortak giderleri.merdiven otomat..asansör gibi…..

5. Oktay Akgül diyor ki:

Bende 2015 te bir hata yapıp imza attım. Şuanda benim üstüme Bir milyon 700 bin TL lik haciz var. Mahkemeye başvurucam sakın kanmayın. Şaka gibi dime ? Tamı tamına Bir milyon 700 bin TL hacizliğim.

6. sinan Özoğlu diyor ki:

Şiirin gözel arkadaş da bu işi öbür tarafa bırakırsan iş kötü. Peşini bırakma para kaptırdıysan son nefesine kadar çabala. Elindeki sözleşme noter huzurda olmadığı için zaten yok hükmünde. Sakın hiç bir şey ödeme. Bir de termal ötelin sahiplerini küfretmekte çekingen davranma kardeş. Et küfrünü ki muhatabını bulmuş, yakalamış olursun.

7. Faruk Gokgol diyor ki:

Ben daha dün gittim yalova Akköy de bir otele tüm ısrarlara rağmen almadım telefon unuza bedava tatil gelecek linkle dediler bugün aradılar istediğşn zaman kullanırsın ama yemek ücreti var sadece oda günlük münımum 60 tl miş yazın kimbiliir kaç tl olur dediği gibi bedava peynir sadece fare kapanında olur herkes dikkatli olsun insallah

8. Ahmet Bakırcı diyor ki:

Terma City bir çok konuda bizlere yardımcı oldu. Özellikle termal sular hakkında bilgilendirmeleri çok yerindeydi. Termal suların sıcaklığı sayesinde annem sanki daha rahat nefes almaya başladı çünkü geleli bir hafta olmasına rağmen halen daha çok enerjik.

9. Mami Bey diyor ki:

Şu bir gerçek maddi durumunuz iyi ise gidip güzel bir termal tatil yapabirsiniz maddi durumu kötü olan aman uzak dursun sülük gibi yapışıyorlar 2022de satışlar başlıyacak diğe tatil paketi satmaya çalışıyorlar biz kabul etmedik 4 gün hediye tatil 7 gün hakkımızı kullandık güzeldi 980 tl yıllık aidat ödedik

10. Tuğba Serken diyor ki:

Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun bende çekiliş kazandım 3 gece 4 gün diye fakat devremülk değil… çekiliş hakkı ve bir gunde gidip seminer falan olacağı nı otellerine tanıtım yapacaklarını ve cekiliş kağıdı vereceklerini söylediler sizce bu durum gercek midir yoksa bu amcanın anlattıgı gibi olabilir mi şimdiden teşekkürler

11. Cafer Sulak diyor ki:

Valla ben dün gittim. Her yolu denediler ama kabul etmedim. Çıktım baktım servisi kaldırmıyorlar. Bir taksi çağırdim. Yalovaya gittim. Yalnız öyle psikolojik baskı yapıyorlar ki imzalayımda kurtulayım mantığına sokmaya çalışıyorlar insana. Bana sökmez ama çoğu insan saf. Bu arkadaş gibi.

12. Adem Özsoy diyor ki:

Ben de aynı durumla karşı karşıya kaldım,bunlar 19750 tl dediler 30000 tl lik senet imzalattılar,fakat anında ihtarname çekip zorla iptal ettirdim,ödemiş olduğum 500 tl yi 60 iş günü içerisinde iade edeceklerini söylediler 45 gün geçmesine rağmen paramı ödemediler.ödemesinler bakalım.HARAM zadeler sizi inşallah en agır şekilde can çekişe öekişe geberirsiniz topunuz.

13. Kaan Yusuf diyor ki:

Dostlar ben orda çalıştım o size satışı yapmaya çalışanlardan biriydim 2 ay çalışabildim vicdanım el ermedi siz siz olun kesinlikle bu işe girmeyin dolandırılırsınız o otele dahi gitmeyin 1 kuruş para vermeyin Karadereli şirtketinin tamamı dolandırıcıdır.

14. cafer şahin diyor ki:

Bekaedeşım sen bordro mahkuisen senin mülk almak neyine neden hediye tatil gerçek çünki ben mülk almadığım halde kuşadasındaki tatil köyüne gittim oto garda tatil köyünü aradım gelip aldılar bana bir oda tahsis ettiler ordaki hertürlü haklardan yararlandım ücretli restorant hariç denize götürmeler şehir merkezine götürmeler daha ne yapsınlar sen git hertürlü sozleşmelerin altına bilinçli olarak imzayı at ondan sonra yandım allah

15. Murat İNTAŞ diyor ki:

Bu adam nasıl memur olmuş kafasına silah mı dayamışlar alırken aldığın devremülkün aldattı olduğunu bilmiyormuydun 1250 km gidip tatil yapmıyacaktında niye aldın diye sorarlar insana