Bu makalenin içeriğinde burdur neyi meşhur ele alınmaktadır. burdur neyi meşhur hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Burdur'dan Bildiriyoruz

Türkiye Turu 36. Şehir bölümündeki özeti

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu HometownInn web sitesinde, kendiniz için daha değerli verilere sahip olmak için burdur neyi meşhur dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Sizin için en ayrıntılı bilgiyi sağlama arzusuyla, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

SEE ALSO  DOHA Yapı Göl Evleri | veliç kır evleri ile ilgili yeni güncellenen bilgilerin özeti

burdur neyi meşhur ile ilgili içerik

Merhaba güzel insanlar. Türkiye turu kaldığı yerden devam ediyor. 36. gezi şehri olarak Burdur’a geldik. Gezi Yeşilova ilçesi ile başladı. Meşhur kıymalı tostu yemeden ayrılmak imkansızdı. İkinci durak ise her gezginin görmek istediği Salda Gölü ya da halk arasında Saldives idi. Salda Gölü 3 plajdan oluşuyordu. Beyaz adalara gittik. Yaşadıklarımızı asla unutmayacağız. Salda Gölü’ndeki ücretsiz kamp alanlarının kapatılmış olmasına üzüldük. Burdur’da lavanta zamanına rastlamadığımız için şanssızdık ama bir gün mutlaka rastlayacağız. Yine her gezginin görmek isteyeceği Burdur merkeze gittik. Saat Kulesi, Ulu Cami ve haşhaşlı dondurma deneyimi yaşadık. Sonradan; Burdur Gölü’ne kadar uzandık ama gördüğümüz manzara pek iç açıcı değildi. Son durağımız İnsuyu Mağarasıydı. Salda kamp yapmak isterdik ama dediğimiz gibi kamp alanları buna uygun değildi. Burdur’un diğer ilçeleri Ağlasun, Altınyayla, Bucak, Çavdır, Çeltikçi, Gölhisar, Karamanlı, Kemer ve Tefenni’ye selam olsun. Ünlü Sipsi sazını maalesef canlı dinleyemedik. Bir dahaki sefere 🙂 Bir dünya turu hayaliyle yaşamaya ve mücadele etmeye devam edeceğiz. Aşk. Reklam ve iş birliği için: dunyadanbildiriniz@gmail.com Dünyadan Merhaba İzleyicilere duyuruyoruz. Önce Türkiye’de en az 60 şehri gezmeyi hedefliyoruz, sonra da dünya turuna çıkmış iki çılgın kişiyiz. Mümkün olduğunca “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de öğrendikçe deneyimlerimizi youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim kim bilir belki bir yerde buluşur çay kahve içeriz. aşk .

SEE ALSO  Pamukkale Travertenleri | pamukkale travertenleri hakkında kısa bilgi hakkında yeni güncellenmiş bilgileri kapsayan

Bazı fotoğraflar burdur neyi meşhur ‘in içeriği ile ilgilidir

Burdur'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 36. Şehir

Öğrendiğiniz Burdur'dan Bildiriyoruz , Ardından, her gün hemen hemen aşağıdaki Hometown Inn güncelleyen diğer içerikler hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

SEE ALSO  Göynük Kanyon Yolu - Göynük Kanyonu Gezisi Body rafting, bot turu ve giriş ücreti | göynük kanyonu giriş ücreti 2021 hakkında en ayrıntılı bilgilerin özeti

Yeni bilgi için burayı tıklayın

burdur neyi meşhur ile ilgili birkaç öneri

#Burdur39dan #Bildiriyoruz #Türkiye #Turu #Şehir.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,burdur,salda gölü,kamp,yeşilova,kıymalı tost,saldivler,beyaz adalar,lavanta,burdur merkez,akdeniz,haşhaşlı dondurma,saat kulesi,burdur gölü,insuyu mağarası,salda kamp,sipsi,ağlasun,altınyayla,bucak,çavdır,çeltikçi,gölhisar,karamanlı,kemer,tefenni.

Burdur'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 36. Şehir.

burdur neyi meşhur.

burdur neyi meşhur hakkındaki bilgilerle HometownInn ‘ın size verdiği bilgilerle, size değer getireceğini umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn ‘ın burdur neyi meşhur içeriğini izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. YuceHun diyor ki:

Ege ve Akdeniz'in tam ortasinda kalan baglanti merkezi oldugu icin kültürel olarak oldukca iyi bir sehirdir.kimse kimseye karismaz.yemek olarakta oldukca genistir sofrasi.ve Türkiye'nin en buyuk ve cok antik kentleri Burdurda

2. Hasan Hüseyin Dönmez diyor ki:

Memleketim Burdur.

Antalya ile Burdur'u Toros Dağları ayırmaktadır. Böylece Akdeniz iklimi Burdur'da çok az hissedilir.

Burdur son yıllarda Salda gölü, Salda Kayak Merkezi gibi turistik yerler ile öne çıkmaktadır. Burdur'a bir şekilde yolu düşenlerin en çok tercih ettiği hediyelik ceviz ezmesidir: ( https://cevizezmesi.com tavsiye ederim.)

Son yıllardaki kuraklık nedeniyle özellikle Burdur gölü kurumaya başlamış yüz ölçümü neredeyse yarı yarıya düşmüştür. Salda gölü de aynı şekilde kuraklık nedeniyle her yol 30-40 cm seviyesi düşmektedir. Çok değil bundan 30 yıl öncesinde yolun hemen kenarından göle girilirken bu gün o yol 100 mt. sığ yerlerde 200 mt geride kalmıştır.

Burdur en fazla Denizli ve Antalya'ya göç vermiştir. İş imkanının yeterli olmaması bunun en büyük nedenidir.

Valilik öncülüğünde yapılan bu videoda Burdur'un bir özelliği tanıtılmıştır.

Emeği geçenlere buradan teşekkürlerimi sunuyorum.

3. Seda Karalı diyor ki:

Ayrıca Burdur Gölü sorununa değinilmesi beni mutlu etti. Umarım dilden dile ulaşır ve bu sorunumuza yetkili makamlar çözüm bulur. Yoksa durum çok vahim görünüyor.

4. krript diyor ki:

Benim şahsi görüşüm, videonun başındaki introda " dünyayı gezen iki deli" gibi klişe ifadelerin modası geçmiş durumda, çünkü o kadar çok gezen var ki.

5. Aziz Dogan diyor ki:

25 yıl önceki hali daha. muazzamdı salda gölünün o zaman göle girerken pat diye bacagınız çamura saplanmıyordu su okadar berraktıli ve tabanı sertti bir burdurlu olarak emeğiniz için teşekkür ederim