Makalenin bilgileri bursa balkon cafe hakkında konuşacak. Serpme kahvaltısı

BURSA VLOG 2

Videoyu şimdi buradan izleyin

Bu HometownInn web sitesiyle, kendiniz için daha değerli verilere sahip olmak için bursa balkon cafe dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. hometown-inn.com sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en doğru değeri katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgileri en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Taksim’de genç kadını takip eden kişi güven timlerince yakalandı | istiklal caddesi canlı müzik mekanları hakkında en eksiksiz bilgileri sentezleyin

bursa balkon cafe ile ilgili bazı içerikler

Bursa’daki ikinci gün memleketimize geldiğimizden beri yapmak istediğimiz nefis bir kahvaltı yaptık. Ardından Unesco tarafından korunan güzel köyümüze gittik. #discover #fyp #bursa #turkiye #unesco #cumalıkızık Bu videoyu çekerken çok uğraştık umarım eğlenirsiniz.. Sevgiyle kalın, iyi eğlenceler.. ——— ——– —————————————– ————————– ————————— ————————————- – 👉 Abone olmak isterseniz: 📥 Instagram hesabımız: … 📧 İletişim için: avusturyaligezgin@gmail.com 🎥 İlk Videomuz: 🎥 Milano Gezimiz: 🎥 Biz Kimiz?: 🎥 Ramazan Günlüğümüz | Mobilya, İftar, Sohbet | (Nisan’da kar yağdı) #VLOG9: 🎥 BOMBA GİBİ AMSTERDAM MACERALARIMIZ 🇳🇱| Edaya’ya doğum günü sürprizi yaptık 🎊| Deli adamla sohbet: 🎥 Ramazan Günlüğümüz | MUTLU TATİL | Aile ziyareti: ———————————————– ————————————————– ————– ——————– Ekipmanlarımız: • Kamera: Iphone 11 pro Max • Program: Yapma DaVinci Resolve Kanalımıza ABONE olmayı unutmayın 🙂 .

SEE ALSO  Gecemodu Girgin Cafe | En doğru girgin cafe hakkında genel bilgiler

bursa balkon cafe Hakkında Bilgilerle İlgili Görüntüler

Görüntülediğiniz BURSA VLOG 2 , O zaman HometownInn her gün aşağıda yayınladığı diğer konuları arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Vlad ve Niki havaalanında oynuyormuş gibi yapıyor | En doğru uşak kahvaltı yerleri ile ilgili içeriğe genel bakış

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

bursa balkon cafe ile ilgili öneriler

#BURSA #VLOG #Serpme #kahvaltısı #UNESCO #tarafından #koruma #altına #alınan #Köy #vlog #bursa #türkiye.

#bursa,#gezi,#travel,#avusturya,#almanya,#türkiye,#isvicre,#belcika,#hollanda,#amerika,#ingiltere,#isvec,#iskender,#güzel,#unesco,#köy,#cumalikizik.

BURSA VLOG 2 | Serpme kahvaltısı | UNESCO tarafından koruma altına alınan Köy #vlog #bursa #türkiye.

bursa balkon cafe.

bursa balkon cafe hakkındaki bilgilerle Hometown Inn ‘nin sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com ‘ın bursa balkon cafe içeriğini izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. M. A. diyor ki:

Biz gurbette yaşayan insanlar bu güzel ülkenin kıymetini çok ama çok iyi biliyoruz ama neyazıkki Türkiye’de yaşayan bazı hain kesim alabildiğine isyan ediyor sonrada biz gurbetçileri Türkiye’yi sevdiğimiz için kınıyorlar allah onları ıslah eylesin.

2. Ayse Karatas diyor ki:

Selamın aleyküm yavrularım maşallah maşallah emeğinize sağlık yavrularım yine çok güzel olmuş kavalti bir başka güzel hele o pazartam benlik ama olsun ben gezmiş gibi oldum sizinle gezmiş olduk Allahım yunuzu açık etsin inşallah öptüm ikimizde allahaemanet olun

3. Fatma Egal diyor ki:

Gençler Allah sizleri hep böyle mutlu etsin MaşaAllah güzel Türkiyemizi ne güzel geziyorsunuz izin yolculuğunuzda gördüm sizleri izlemeye başladım abone oldum selamlar Almanyadan Allaha amanet olun