Bu makalenin konusu havai takım adaları etrafında dönecek. havai takım adaları arıyorsanız, bu Çıplaklar Şelalesine (Narnia) Gidiyoruz, Hawaii 🇺🇸 makalesinde hometown-inn.com ile havai takım adaları’yi analiz edelim.

Çıplaklar Şelalesine (Narnia) Gidiyoruz, Hawaii 🇺🇸 içinde havai takım adaları ile ilgili en eksiksiz içeriği kapsayan

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

Bu HometownInn web sitesi ile kendiniz için daha yararlı anlayışa sahip olmak için havai takım adaları dışında bilgi ekleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en iyi değeri getirmeyi umuyoruz, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

Konuyla ilgili içerik havai takım adaları

Instagram.com/gezencan Twitter.com/gezencan Facebook.com/dunyayigezencan Benim gibi gönüllü işlerde çalışmak istiyorsanız buradan başvurabilirsiniz: Aynı çiftlikte çalışan 11 arkadaş adadaki ünlü Narnia Şelalesini görmeye gitti . Yürüdüğümüz yollar bazen zordu. Şelalenin olduğu yerde iki ayrı doğal su havuzu bulunmaktadır. Tepede yan yana akan iki şelale çok estetik görünüyor. O şelalelerin dibine kadar yüzdüm ve su altında çekim yaptım. Su bence çok soğuktu. Golden Retriever köpekleriyle şelaleye gelen bir çift grubumuza dondurma atıyordu. Arkadaşlarımız da kayalardan atlayıp havada tutmaya çalışıyorlardı. Hawaii’deki evlerin çoğu bahçeli, çitle çevrili, KAPU (Giriş Yok), Uzak Durun vb. kapıları olan, içinde köpekler, meyve ağaçları ve çiçekler bulunan evlerdir. İnsanların burada en çok ihtiyaç duyduğu araç 4×4 tipleridir. Engebeli arazi nedeniyle bazı yerlere normal araçlar gidemiyor. Volkanın bulunduğu dağlık bölge gibi.. Hawaii’nin en sevimli misafirleri kaplumbağalardır. Videolarda sıklıkla karşılaşacağınız bu dev kaplumbağalar. Çünkü onlar insanlardan önce buradaydılar ve hep bu kumsallara yumurtladılar. Bugün bu ada onların evi. Pasifik Okyanusu’nun en eski sahiplerinden biri dev Hawai kaplumbağalarıdır. Hayatımda ilk kez Hawaii eyaletine geldim. Ne kadar kalacağımdan emin değilim. Bir çiftlikte gönüllü olarak çalışıyorum. Bu işi Workaway sitesinden buldum. Kaldığım yerde dünyanın farklı yerlerinden insanlarla vakit geçiriyorum. Hepimiz kamp yapmaya, eğlenmeye, yürüyüşe, yüzmeye gidiyoruz. Çoğunlukla Avrupalı ​​genç sırt çantalı gezginlerle Hawaii’nin güzelliğini keşfediyoruz. Ülkeleri turist gibi gezmek istemiyorsanız, otel odaları size göre değil, bütçeniz kısıtlıysa, gerçek yerel yaşamı deneyimlemek, acı ve tatlı tadı olan bir kültürü tanımak istiyorsanız, burası tam size göre. gönüllü çalışmalar yaparak dünyayı dolaşmak mümkün. Kaldığım çiftlikte bana aile boyu bir çadır verdiler. Çalışma masası, koltuk, lamba, priz, sürekli elektrik bağlantısı (güneş enerjisi), yatak, yastık ve uyku tulumu içerir. Çiftlikte 2 köpek var. Bu köpeklere banyo yapmak ve bakmak bana kalmış. Bunun dışında boya, temel inşaat işleri ve bahçe işleri de yapıyoruz. Çiftlikte kalanların çoğu vegan. Et, alkol ve tütün ürünleri yemenin, hatta elektronik sigaraların bile yasak olduğu bir yer burası. Bunun nedeni, ev sahiplerinin Hint öğretilerinden ve karı kocanın yaşam tarzından çok etkilenmeleri ve üzerinde bulundukları toprak parçasının kutsal olduğunu ve bir enerjisi olduğunu düşünmeleridir. Çift, vegan değil vejeteryan bir yaşam sürüyor. Hawaii yerel kültüründe iki unsur öne çıkıyor. Birincisi mahremiyete saygı, diğeri ise manevi inançtır. Burada yaşayan hem Hawaii hem de Amerikan ya da Japon kökenli insanlar, adanın pozitif enerjiye sahip olduğuna ve adada olumsuz olayların yaşanmasının daha az olası olduğuna inanıyor. Hawaii’nin içinde birden fazla ada var. ABD’nin 52 eyaletinden biri olan tarih değiştirme çizgisinin hemen yanında yer alan adalar topluluğudur. Bulunduğum ada en güneydeki Büyük Ada. Buradaki en büyük şehirler Hilo, Kona ve Captain Cook’tur. Adada aktif bir yanardağ var. Volkandan dökülen lavların oluşturduğu kayaların üzerinde yaşıyoruz. Bu kayaların boşluklarına toprak dolması ve bitkilerin oluşmasıyla tüm doğa bu günlere gelmiştir. Hawaii ABD anakarasında olmadığı için buraya her türlü ürün gemilerle gelmekte ve nakliye maliyetinin yüksek olması hayat pahalılığına yansıyor. ABD anakarasında neredeyse her şey daha ucuz. Hawaii Adaları’nda vahşi doğada yaşayan tavuk, keçi ve domuz gibi çiftlik hayvanları vardır. Avcılık ücretsizdir. Balık tutmak da ücretsizdir. Hawaii’de yılan veya benzeri tehlikeli hayvanlar yoktur. Bu adada yağışlı tropikal iklimin yanı sıra kurak, yarı kurak ve çöl iklimleri de bulunmaktadır. Adanın farklı bölgelerinde farklı coğrafi şekiller ve iklimler görülür. Adanın bir tarafı sürekli yağmur yağarken, su ihtiyacı olan kısımlar da var. Hawaii’de çok renkli bir maceraya başladım. Bundan sonra bu macerayı takip etmek için abone olursanız sevinirim. Hawaii’deki hayatım, işim, çevrem, arkadaşlarım hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Buraya nasıl gidilir, nerede kalınır, nasıl iş bulunur, hangi şartlar aranır, ne kadar bütçe gerekir, zorluklar ve gereksinimler gibi bilgileri her videoda paylaşmaya devam edeceğim. Hawaii hakkında daha fazla konuşacağız. İzlemenin keyfini çıkarın. Merhaba! .

SEE ALSO  Ömür Camping | Edirne Kamp Alanları | Geziyoo.co #kamp [AÇIKLAMAYA BAK ] | Yeni güncellenen edirnede kamp alanları ile ilgili dokümanların özeti

havai takım adaları hakkındaki bilgilerle ilgili bazı fotoğraflar

Çıplaklar Şelalesine (Narnia) Gidiyoruz, Hawaii 🇺🇸

Görüntülediğiniz Çıplaklar Şelalesine (Narnia) Gidiyoruz, Hawaii 🇺🇸 hakkındaki içeriği okumanın yanı sıra, Ardından, HometownInn her gün yayınlanan diğer konuları hemen aşağıda okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Izmir Aydin yolu | En iyi izmir çıkışlı arapapıştı turu ile ilgili genel bilgiler

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

havai takım adaları ile ilgili bazı öneriler

#Çıplaklar #Şelalesine #Narnia #Gidiyoruz #Hawaii.

SEE ALSO  Mecidiyeköy-Gaziosmanpaşa-Mahmutbey Metro Hattı Test Sürüşlerine Başladı - Kanal 7 | gaziosmanpaşa ya metro ile nasıl gidilir hakkında en iyi bilgiler

hawaii,freezbie,golden,retriever,güneş,yürüyüş,alman,Fransız,türk,amerikan,kız,erkek,çiftlik,gönüllü,iş,çalışma,çalışıyorum,ada,tropik,tarla,bahçe,work,away,şelale,Narnia,falls,çift,duble,pazar,fiyatlar,fiyat,kaç,para,ne,kadar,en,güzel,kolay,karlı,ucuz,araba,kira,araç,kayalık,hiking,ayakkabı,su,dere,ayak,bikini,grup,arkadaş,sıcak,ortam,çıplak,yerli,meyve,papaya,türkçe,nasıl,nerde,neden,ispanyol,İngilizce,vlog,gezencan,toprak,bitki,örtüsü,volkanik,yanardağ,tropikal,güzellik,cennet,huri,ırmak,taş.

Çıplaklar Şelalesine (Narnia) Gidiyoruz, Hawaii 🇺🇸.

havai takım adaları.

havai takım adaları bilgisiyle Hometown Inn ‘ın size verdiği bilgiyle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com ‘nin havai takım adaları içeriğini görüntülediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Olcay E diyor ki:

Harika yerler çekim tarzını anlatışını begendigim için dikkatimi çektin sizleri görünce bizde kizimiz gittiginde çok endişelenmiyoruz güzel bir örneksiniz