Bu makale, eğirdir seyahat hakkındaki bilgileri güncelleyecektir. eğirdir seyahat hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Eğirdir'den Bildiriyoruz

Eğirdir'den Bildiriyoruz

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu Hometown Inn web sitesinde, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için eğirdir seyahat dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. Hometown Inn sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Sizin için en eksiksiz bilgiye katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internette mümkün olduğunca çabuk düşünme ekleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Isparta'nın Meşhur Fırın Kebabı | ısparta nesi meşhur hakkında yeni güncellenen bilgilere genel bakış

Konuyla ilgili içerik eğirdir seyahat

Merhaba oradaki! Türkiye turu kaldığı yerden tüm hızıyla devam ediyor. Bugünkü gezimizde söz verdiğimiz gibi daha önce geldiğimiz ve güzel anılar biriktirdiğimiz Isparta’ya geri döndük ve Eğirdir’i adeta alt üst ettik. Eşsiz zarafetiyle bizi büyüleyen Eğirdir Gölü, tekneyle de gezme fırsatı bulduk. Eğirdir’de tanıştığımız rehber Mustafa’nın anlatımıyla Dündarbey Medresesi ve Hızırbey Camii’ni gezdik. Peki, gezgin ruhumuz bundan memnun mu? Cevap hayır. Yeşilada, Kovada Gölü, Isparta merkez, Süleyman Demirel Üniversitesi lavanta vs. Sonrası güzel anılarla dolu Isparta vlog’u oldu. Salgın dünyayı nasıl etkilerse etkilesin, dünyayı gezme veya dünyayı gezme hayalimizden asla vazgeçmeyeceğiz. Sonuçta, gezgin olmak bir risktir. Umarız videoda eğlenirsiniz ve günlük hayatın stresinden biraz olsun kurtulabilirsiniz. Aşk. Reklam ve iş birliği için: dunyadanbildiriniz@gmail.com Dünyadan Merhaba İzleyicilere duyuruyoruz. Önce Türkiye’de en az 60 şehri gezmek, sonra da dünya turu yapmak için yola çıkmış iki deliyiz. Mümkün olduğu kadar “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de tecrübelerimizi öğrendikçe youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim, kim bilir belki bir yerde buluşup çay kahve içeriz. aşk .

SEE ALSO  Türk Lirasının Değerli Olduğu Ülkeler 💸 | türk lirasinin degerli oldugu ulkeler için yeni güncellenen içeriğe genel bakış

Bazı görüntüler eğirdir seyahat hakkındaki bilgilerle ilgilidir

Eğirdir'den Bildiriyoruz | 2. Isparta Deneyimimiz

2. Isparta Deneyimimiz hakkındaki içeriği görüntülemenin yanı sıra, O zaman Hometown Inn her gün aşağıda yayınlayan diğer makaleleri keşfedebilirsiniz.

SEE ALSO  İSTANBUL AKVARYUM FLORYA'DA DEV KÖPEK BALIKLARI VE PENGUENLER | En eksiksiz istanbul dev akvaryum ile ilgili genel bilgiler

Daha fazlasını görün

eğirdir seyahat ile ilgili bazı öneriler

#Eğirdir39den #Bildiriyoruz #Isparta #Deneyimimiz.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,ısparta,eğirdir,eğirdir gölü,yeşilada,vlog,süleyman demirel üniversitesi,lavanta,ısparta gülü,tekne turu,dündarbey medresesi,hızırbey camii,ısparta merkez,kovada gölü.

Eğirdir'den Bildiriyoruz | 2. Isparta Deneyimimiz.

eğirdir seyahat.

eğirdir seyahat bilgisiyle hometown-inn.com güncellemelerinin sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla yeni bilgi ve bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. HometownInn eğirdir seyahat hakkında bilgi izlediğiniz için samimi teşekkürler.

1. ysn krtsn diyor ki:

Eğirdir, benim için o kadar özel, o kadar kıymetli bir yer ki inşaallah çocuklarımla gitmek de nasip olur. Dağ komando okuluna selam olsun. İnsanın fiziken ve ruhen sınırları yokmuş 🙂

2. Ünal YILDIZ diyor ki:

83/2 Eğirdir Dağ Komando okulu Gösteri Tatbikat Birliği Burada mı? Gönül İsterdiki Sivri Tepesinin Yamacında Türk Bayrağının Altında Yazılı GÜÇLÜYÜZ CESURUZ HAZIRIZ Yazısını da Görmek. Ama Sayenizde Yeni Haliyle Görmek Güzel. 16:20 Bir Efsane de Benden Bize de Anlatılan Eğirdir Gölü Eskiden Öyle Bir Buz Tutarmış ki Karayla Gölün Birbirinden Hiç Bir Farkı Yokmuş. Hatta Bir Keresinde Deve Sürüsünü Bilmeden Gölün Üzerinden Karşıdan Karşıya Geçirildiğine Şahit Olanlar. Sürü Sahibine Sen Naptın Gölün Üzerinden Geçirdin Develeri Deyince Buna Şaşıran Deve Sahibi de Hatta Devenin Birini Orda Kurban Niyetine Kesiyor. Gerçekten Kışın Acayip Ayaz Olurdu O Gölden Grelen Ayaz İnsanın Suratına Öylemi Çarpar. Soğuktan Yarım Saat Nöbet Tuttuğumuzu Bilirim. Bazı Memleketler Vardır ki Bunlar Kimilerine Göre Yolunun Üstünde Bir Şehir Kimilerine Göre Bir Kaç Günlük Turislik Gezinti Kimilerine Göre de Son Nefesine Kadar Kapanmayan Bir İz.

3. Tuhaf Kadın diyor ki:

İlk Isparta videonuzu da izledim. Bu işte gelişiminizde tanık olmak şaşırtıcı derece de güzel ve eğlenceli. Rehberin anlatım tarzı da etkileyiciydi. Mutlaka Eğirdir Gölü’ne gideceğim.

4. Ömer Özdemir diyor ki:

Çocuklar bu seferde sizi canı gönülden kutluyorum harikasınız bir pazar sabahımın şekeri oldunuz bu videonuza doyamadım kahvemi duble yaptım keyfin doruğuna ulaştım eğiridir anca bukadar güzel anlatılırdı emeğinize sağlık canlarım