Makalenin içeriği erdek apostol etrafında dönecektir. APOSTOL

bölümünde erdek apostol ile ilgili en alakalı içeriği özetleyin

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu hometown-inn.com web sitesinde, sizin için daha yararlı anlayışa sahip olmak için erdek apostol dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. Hometown Inn sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Size en iyi bilgiye katkıda bulunma arzusu ile, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

Konuyla ilgili bilgiler erdek apostol

BEĞENMEYİ VE ABONE OLMAYI UNUTMAYIN Süper Çift Fragmanımız: Merhaba arkadaşlar kanalımıza hoş geldiniz. Bugün sizlerle Erdek’i ziyaret edeceğiz. Hafta sonu kaçamağı yapmaya karar verdik ve Eskişehir’e yakın yüzebileceğimiz yerler aradık. Yaklaşık 2,5-3 saat süren Erdek’e doğru yola çıktık. İş gücünden dolayı fazla zamanımız olmuyor ve yolda vakit geçirmek istemiyoruz, bu yüzden yakın bir yer seçtik. Daha önce Erdek’e hiç gitmemiştik. Nasıl bir yer, deniz nasıl, nerede kalacağımız hakkında hiçbir fikrimiz yoktu. Tek bildiğimiz Marmara Denizi’nde yüzeceğimizdi. Umut araba kullanırken internette kısa bir araştırma yaptım, Erdek’i, plajlarını, otellerini inceledim ve bir rota çizdim. Ülkemizin ilk tatil yeri olduğu ortaya çıktı. Erdek’e vardığımızda birkaç pansiyon ve otel gezdik, hatta yarım gün kalacak yer aramakla geçti. Çok eski ve pis evleri çok pahalı fiyatlara kiralıyorlar. Fiyat ve konfor açısından en mantıklısı Giritli Apart’ta karar kıldık. Araştırmalarıma göre Erdek merkezde sahil şeridinde Çuğra ve Kurbağlı plajları var. Çuğra, palmiye ağaçlarıyla kaplı masmavi, altın sarısı bir kumsaldır. Derinlik yavaş yavaş artar. Burası halk plajı olduğu için giriş ücreti yok. Buradan kalkan tekne turları ile Marmara, Avşa ve Paşalimanı adalarını ziyaret edebilirsiniz. Fazla zamanımız olmadığı için katılamadık. Denize girdiğimde inanılmaz şaşırdım. Güneş gözlüğü taktığım için yüzerken hep deniz canlılarına bakarım. Erdek’in kumlu kıyılarında bile her yer denizyıldızı, yengeç ve kabuklularla dolu. Daha önce dalış yaptım, 10m derinlikte bile bu kadar çeşitlilik görmemiştim. Görülmesi gereken yerler arasında Zeytinli Adası da var. Şu anda kazılar nedeniyle ziyarete kapalıdır. Yakında Türkiye’nin ilk ada müzesi olarak hizmet verecek. Tesadüfen Denizhan Keyfi Boat Restaurant’ı keşfettik. Teknede gün batımını izlerken yemek yemek çok güzeldi. Erdek’e yolunuz düşerse mutlaka uğramalısınız. Özellikle karides güvecinin tadı damağımızda kaldı. 2. gün Kapıdağ yarımadasına doğru yola çıktık. Tura adanın her iki tarafından da başlayabilirsiniz. Turumuza Ocak’lar köyünden başladık. Sığ bir denizi vardır, yüzme bilmeyenler ve çocuklu aileler tercih edebilir. Plaj genellikle rüzgarlıdır, bu nedenle rüzgar sörfü ile ilgilenenlerin uğrak noktasıdır. Konaklama seçenekleri mevcuttur. Plajın sonuna doğru bir kafe var, denizde oturuyorsunuz. Oradan gerçekten hoşlandık. Ocak’a giderseniz gitmenizi tavsiye ederim. Narlı köyü küçük, şirin ve güzel bir köy plajıdır. Tuzla’ya giden feribotlar buradan kalkmaktadır. Köye girer girmez motosikletli insanlar bize geldi ve vapura binip binmeyeceğini sordu. Küçük pansiyonlar mevcuttur. İlhanlar köyü tekne alanıdır, yüzülecek yer yoktur, hayvancılık vardır. Turizm gelişmemiş, bu nedenle konaklama için çok fazla alternatif yok. İlhanlar ile Doğanlar arasında Büyükova ve Küçükova koyları bulunmaktadır. Doğanlar Plajı kumlu, dalgalı bir denizi var ve biraz yosunlu. Turanlar biz gittiğimizde çok cıvıktı, şu anki hava ve rüzgardan dolayı bilemiyorum ama biz pek beğenmedik. Biz yolumuza devam ettik ama bir orman arkadaşımız burayı çok beğendiğimizi söyleyince hayal kırıklığına uğradık kesinlikle gidin, en güzel kumsal oradaydı. Sanırım hava şartlarından dolayıydı. Benim tavsiyem yarımadayı ılık ve rüzgarsız bir havada ziyaret etmenizdir. Artık koyların temiz mi kirli mi olduğu size kalmış. Buradaki köyleri ve koylarını gezdik, yorulduk ve acıktık. Araştırmalarımdan sonra Erdek’in merkezindeki Durak Restaurant’a gittik ve orada İskender’i yedik. Dönüş yolunda Açık Hava Müzesi’ne rastladık. Kyzios Antik Kenti’nde kazılar sonucu bulunan Roma dönemine ait kalıntılar sergilenmektedir. Akşam yemeğinden sonra gün batımını izlemek için Erdek’in ünlü Seyit Gazi Tepesi’ne doğru yola çıktık. Seyitgazi Tepesi, Çuğra Plajı’nın sonunda yer almaktadır. Gün batımının ve Erdek çevresinin eşsiz manzarasını izlemek için ideal bir konumdadır. Fotoğraf çekmek için güzel bir manzarası ve ışığı var. Akşam biraz acıkınca, araştırmalarımdan sonra midye ve kalamarda başarılı olan Kafkas Pub’a doğru yola çıktık. Yer gerçekten güzeldi ama biraz pahalı. 3. gün kahvaltı için Apostol’a doğru yola çıktık. Apostol’de yaşlı bir çınar ağacı var ve bu ağaçta mağarayı andıran devasa bir boşluk var. Bu boşluk, bir kişinin geçebileceği kadar büyüktür. Tabii buradayken bir dilek tuttum ve çınarın içinden geçtim. Son günümüzü denizde geçirmek istedik ve en sevdiğimiz plaj olan Ocak’a gittik. Son durağımız, tahta çıkan ilk kralın adını taşıyan Kyzikos antik kentiydi. Erdek, tarihe ilgi duyan gezginler için gezilecek yerler listesindeki vazgeçilmez yerlerden biridir. Arkeolojiye pek ilgimiz olmadığı için ilgimizi çekmedi. Ama üzerlerindeki desenler vay demenize neden oluyor. Dönüşte mutlaka Karacabey soğanı alın. .

SEE ALSO  AMAZING ULUDAG TELEFERIK | We Walked Through a CLOUD in Uludağ! | Uludag Mountain Bursa Cable Car 🇹🇷 | olimpik restaurant bursa hakkında en eksiksiz bilgiyi sentezleyin

erdek apostol içeriği ile ilgili resimler

ERDEK GEZİ VİDEOMUZ | ÇUĞRA | OCAKLAR | APOSTOL | KYZİKOS |

OCAKLAR , Ardından, Hometown Inn her gün yayınlanan daha fazla bilgiyi hemen aşağıda okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Her Mevsim Kahvaltı Evi | Bodrum / Yalıkavak | narçiçeği kahvaltı evi hakkında en ayrıntılı bilgileri kapsayan

Yeni bilgi için burayı tıklayın

erdek apostol ile ilgili anahtar kelimeler

#ERDEK #GEZİ #VİDEOMUZ #ÇUĞRA #OCAKLAR #APOSTOL #KYZİKOS.

SEE ALSO  Türkiye'de genç Yahudi olmak: "İstanbul benim evimdir ama bitti" | anadolu yakası türkü bar hakkında en eksiksiz bilgiyi sentezleyin

fenomen,aşk,evlilik,tanıtım,gezi,eğlence,macera,yemek,makyaj,tatil,hobi,eskişehir,türkiye,sevgili,sevgi,nişan,düğün,kültür,tanışma,erkek,kadın,erkekler,kadınlar,çift,eş,komedi,komik,skeç,atatürk,işaretdili,100.yıl,bayrak,marş,bayram,hediye,yaz,otel,deniz,kum,güneş,araba,hotel,gül,eğlen,coş,erdek,kapıdağ,yarımada,çuğra,kurbağlı,ocaklar,narlı,ilhanlar,kyzikos,açıkhavamüzesi,açık,müzesi,kapıdağyarımadası,giritli,apart,marmara,avşa,paşalimanı,ada,denizyıldızı,restorant,rüzgarsörfü,doğanlar,ormanlı.

ERDEK GEZİ VİDEOMUZ | ÇUĞRA | OCAKLAR | APOSTOL | KYZİKOS |.

erdek apostol.

erdek apostol hakkındaki bilgilerle Hometown Inn sizin için güncellenen bilgilerle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Hometown Inn erdek apostol hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Aytunc YILMAZ diyor ki:

Bu tür bir gezi yapmadan önce rüzgarın hangi yönden ne sertlikte eseceğini mgm den kontol ederseniz daha keyifli bir tur gerçekleştirirsiniz.Belliki Turanköy de rüzgar deniz yönünden kıyıya doğru sert esiyor normalde orada yosun pek yoktur ve Ocaklar a göre denizi çok daha sığdır..Yinede keyifli olmuş..