Bu makalenin içeriği açıkça ordu giresun turu hakkında konuşacak. ordu giresun turu hakkında bilgi ediniyorsanız, hadi hometown-inn.com bu Giresun'dan Bildiriyoruz

Türkiye Turu 54. Şehir içindeki ordu giresun turu ile ilgili içeriğe genel bakış

Videoyu buradan görüntüleyin

Bu hometown-inn.com web sitesinde, kendiniz için daha değerli veri için ordu giresun turu dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, En eksiksiz bilgiyi size getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgileri en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  İstanbul Küçükçekmece'de bir antik kent / BATHONEA | küçükçekmece nasıl gidilir hakkında en iyi bilgiyi sentezleyin

Konuyla ilgili bazı bilgiler ordu giresun turu

Perşembe Yaylasında konaklamak için Şuayip Bey ile iletişime geçin, size yardımcı olacaktır, numarası: 0505 577 22 36 Merhaba güzel insanlar! Bu haftayı Türkiye’nin 54. şehri olan Giresun’dan bildiriyoruz. Sadece Giresun’dan önce bir bonus yerimiz var. Ordu’da Aybastı Perşembe yaylasını gezdik ve harika deneyimler yaşadık. Yetmedi Gaga gölüne gittik 🙂 Sonra doğal güzellikleriyle ünlü Giresun’a gittik. Dereli ve Görele ilçelerini daha çok gezdik ve Kümbet Yaylası, Bektaş Yaylası, Sisdağı Yaylası, Kuzalan Şelalesi, Mavi Göl ve Giresun Adası’nı görme fırsatı bulduk. Giresun’un diğer ilçeleri Piraziz, Bulancak, Sultan Karahisar, Alucra, Çamoluk, Güce, Yağlıdere, Kesap, Espiye, Doğankent, Çanakçı, Tirebolu ve Eynesil’e selamlar. Umarız beğeneceğiniz ve iyi vakit geçireceğiniz bir video olmuştur. Aşk. KATIL butonu olmayanlar için link: Bölgelere göre Türkiye turumuzu izlemek ve nereye gittiğimizi görmek isterseniz; Güneydoğu Anadolu Bölgesi Doğu Anadolu Bölgesi Karadeniz Bölgesi Marmara Bölgesi İç Anadolu Bölgesi Akdeniz Bölgesi Ege Bölgesi Özel Bölümler Reklam ve işbirliği için: dunyadanbildiriyor@gmail.com Dünyadan Merhaba İzleyicilere Bildiriyoruz Öncelikle Türkiye’de en az 60 şehri ziyaret etme hedefi, ardından Dünya turu. Yolda iki çılgın insanız. Mümkün olduğu kadar “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de tecrübelerimizi öğrendikçe youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim, kim bilir belki bir yerde buluşup çay kahve içeriz. aşk .

SEE ALSO  KULA | kula gezilecek yerler hakkında en eksiksiz bilgiler

ordu giresun turu konusuyla ilgili bazı resimler

Giresun'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 54. Şehir

Görüntülediğiniz Giresun'dan Bildiriyoruz , Ardından, Hometown Inn her gün yayınlanan diğer içeriklerin daha fazlasını aşağıda okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  KAYSERİDE KAMP YAPILACAK YERLER #1 (ALİ DAĞI KAMPI)#kamp #travel | kayseride çadır kurulacak yerler ile ilgili en eksiksiz bilgiyi kapsayan

Daha fazlasını görün

ordu giresun turu ile ilgili bazı öneriler

#Giresun39dan #Bildiriyoruz #Türkiye #Turu #Şehir.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,giresun,kümbet yaylası,bektaş yaylası,sisdağı yaylası,mavi göl,giresun adası,görele,dereli,piraziz,perşembe yaylası,ordu,karadeniz,bulancak,sultan karahisar,alucra,çamoluk,güce,yağlıdere,kesap,espiye,doğankent,çanakçı,tirebolu,gaga gölü,aybastı perşembe yaylası,kuzalan şelalesi.

Giresun'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 54. Şehir.

ordu giresun turu.

ordu giresun turu içeriğiyle Hometown Inn güncellemelerinin sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. HometownInn ordu giresun turu hakkındaki içeriği okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Dünyadan Bildiriyoruz diyor ki:

Giresun'da harikulade vakit harcadık. Videomuzda Giresun'un güzel insanlarına armağan olsun. Seyahatlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz bizi Instagram'dan (@dunyadanbildiriyoruz) takip edin.
    Sevgiler 🙂

2. Ahmet Caymaz diyor ki:

bir Giresun /Göreleli olarak yaziyorum,yaylalari betonarme evlerle doldura,doldura
    doganin imanim görünümünü bozduk.Devlet buna dur demeli ve dogaya ,tabiata uygun bir cözüm getirmeli….

3. Murat Akbayrak diyor ki:

Merhabalar sahildeki pislik sel olup gelen pislikler bu arada bir çok güzel yeri gezememissiniz ne yazikki ama yolunuz bir daha düşerse yardımcı olmak isterim emeğinize sağlık herşey için güzel bir yayindi

4. Erhan Öz diyor ki:

Kardeşim seni ilk kez izledim ama bir daha izlemeyi asla düşünmüyorum çünkü gireysun girmeyesun gibi tarz konuşmaların bu konseptte bir video icin hiç de uygun degil bu kadar soğuk olamaz bir insan

5. utanmaz adam diyor ki:

muhtemelen biliyorsunuz ama takipcilerden bilmeyen çoktur.. o yüzden yazayım dedim…
    elinizdeki akıllı tlf nun camerasını açıyorsunuz, camerayı o çiceğe doğru tutuyorsunuz ve google amca da arıyorsunuz. google amca o çiceğin türünü ve latince ismini söylüyor.. tabii sadece çiceklerde değil fotosunu çekebileceğiniz her şey için geçerli.