Makalenin içeriği azmak nerede ile ilgili olacaktır. azmak nerede arıyorsanız, bu Gümüldür Ürkmez Merasında Kıyıdan Mırmır ve Minekop Aldık yazımızda azmak nerede’yi Hometown Inn ile birlikte inceleyelim.

Yeni güncellenen Gümüldür Ürkmez Merasında Kıyıdan Mırmır ve Minekop Aldık içindeki azmak nerede ile ilgili içeriğe genel bakış

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

SEE ALSO  Tekirdag Kamp 2014 | Yakın zamanda güncellenen tekirdağ kamp ile ilgili dokümanların özeti

Bu Hometown Inn web sitesiyle, sizin için daha yararlı veriler için azmak nerede dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en iyi bilgiyi sağlamayı umuyoruz, İnternette bilgileri en doğru şekilde yakalayabilmenize yardımcı olur.

Bazı açıklamalar azmak nerede ile ilgilidir

Arkadaşlar bildiğiniz üzere bu hafta Ege genelinde şiddetli bir fırtına vardı. Gece rüzgar olmayan bir yerde avlanalım dedik ve yola koyulduk. Gittiğimiz yer avın pek verilmediği bir bölge ama Mırmır Minekop ve özellikle Azmak Levrek ve Kefalin bol bulunduğu bir yer. Ailecek gidip hem yüzebilir hem de avlanabilirsiniz. İyi seyirler… .

SEE ALSO  Boğaz Turu-Anadolu Yakası | anadolu yakası boğaz hakkında yeni güncellenen içeriğin özeti

Görüntüler azmak nerede içeriği ile ilgilidir

Gümüldür Ürkmez Merasında Kıyıdan Mırmır ve Minekop Aldık

İzlediğiniz Gümüldür Ürkmez Merasında Kıyıdan Mırmır ve Minekop Aldık hakkında haber okumanın yanı sıra, Ardından, her gün Hometown Inn güncellemesini hemen aşağıda bulabilirsiniz.

SEE ALSO  İstanbul dan,Arnavutluk vizesiz Balkan ülkesi(13) | vizesiz balkan ülkeleri hakkında en eksiksiz bilgileri sentezleyin

Daha fazla haberi burada görün

azmak nerede ile ilgili öneriler

#Gümüldür #Ürkmez #Merasında #Kıyıdan #Mırmır #Minekop #Aldık.

Avlak Yeri,Mera,Balık Avı,Olta,kıyıdan balık avı,gümüldür,ürkmez,kıyı avı,mırmır,minekop,fish,fishing,bream,sea bream,ege avı,nasıl yakalanır,izmir balık avı,balık,avı.

Gümüldür Ürkmez Merasında Kıyıdan Mırmır ve Minekop Aldık.

azmak nerede.

azmak nerede hakkındaki bilgilerle HometownInn ‘nin sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn azmak nerede hakkındaki makaleyi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. galip şentürk diyor ki:

çeşitli bölgelerde avlanıp tanıtmanız çok hoş.bizde meraklanıyoruz oralarda balık varmı diye ama sağolun ki omerakımızı izleyerek gideriyoruz.gümüldürü hayatımda 1 sefer duydum ve görmedim.2. kez sizden görsel açıdan o diyarları tanıma fırsatını balıklarıyla beraber yakaladım.çok teşekkürler.rasgele

2. Kibrit Çöpü diyor ki:

benımde cocuklugum burda gectı 🙂 eskıden cok guzel levrek çupra merasıydı boş dönmezdık sımdı araki bulasın levregı gırgır teknelerı mahvettı burdakı meralarımızı

3. Burak Kavci diyor ki:

abicim videolarınızı çok büyük keyifle takip ediyorum. biz istanbulda böyle güzel balıkları bulamıyoruz. bir izmirli olarak hasret gideriyorum sayenizde. videoların yenilerini sabırsızlıkla bekliyorum her hafta 🙂

hepinize rast gelsin. saygılar, sevgiler.

4. Altug Kasapbasoglu diyor ki:

Recai kardeşim, istanbulda ikamet edip butun videolarını imrenerek izleyen bir goruntu yonetmeni kardeşin olarak sana nacizane tavsiyem: gece avlarını gece gorusu olan bir kamera ile yapman… butun calısmaların ve paylasımların icin seni tebrik ediyorum.. ellerine saglık.. emegine saglık..