Makalenin içeriği giresun batum turu günübirlik hakkında açıklığa kavuşacak. giresun batum turu günübirlik ile ilgileniyorsanız, bu GÜNÜBİRLİK BATUM makalesinde hometown-inn.com ile giresun batum turu günübirlik’yi analiz edelim.

GÜNÜBİRLİK BATUM en iyi giresun batum turu günübirlik ile ilgili genel bilgiler

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

SEE ALSO  Fiyatına İnanamayacaksınız! İşte Türkiye'nin En Değerli Parası! | En doğru türkiye nin parasının değerli olduğu ülkeler ile ilgili tüm içerikler

Bu Hometown Inn web sitesiyle, kendiniz için daha yararlı verilere sahip olmak için giresun batum turu günübirlik dışında bilgi ekleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en iyi değeri sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgileri olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

Bazı açıklamalar giresun batum turu günübirlik ile ilgilidir

#günlükdoğum #batum #karadeniz Ailesiyle Karadeniz turu için Artvin’e giderken biz de günübirlik Batum’a gitmeye karar verdik. Elbette çok bilgisiz gittik. Küçük bir taksicinin kurbanı olduk. Ölmeden görelim, az kaldı 🙂 İyi eğlenceler… Tüm Videolar : Sosyal Medya : Facebook – Instagram – Tüm yazılar için – .

SEE ALSO  Ankara'da keşfedilmemiş piknik mekanı | Yeni güncellenen ankarada kamp yapılacak yerler ile ilgili genel bilgiler

Bazı görüntüler giresun batum turu günübirlik hakkındaki bilgilerle ilgilidir

GÜNÜBİRLİK BATUM

Görüntülediğiniz GÜNÜBİRLİK BATUM hakkında bilgi görüntülemenin yanı sıra, Ardından, Hometown Inn ‘nin hemen her gün yayınladığı diğer birçok konuyu keşfedebilirsiniz.

SEE ALSO  İzmir oto çekici - kurtarıcı 0(531) 938 79 32 | Yeni güncellenen izmir narlıdere ulaşım ile ilgili içeriğin özeti

Yeni bilgi için burayı tıklayın

giresun batum turu günübirlik ile ilgili anahtar kelimeler

#GÜNÜBİRLİK #BATUM.

karavan,karadeniz turu,günübirlik batum,gürcistan,batum,wingamm,gamze asıltürkmen,eyvah kocam karavan aldı,çekme karavan,mover,gez gore gore,pino.

GÜNÜBİRLİK BATUM.

giresun batum turu günübirlik.

giresun batum turu günübirlik hakkındaki bilgilerle Hometown Inn ‘ın size verdiği bilgilerle, size değer getireceğini umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com giresun batum turu günübirlik hakkındaki içeriği okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Mustafa Eminoglu diyor ki:

gürcistanda türkleri küçümserler bi köpek gibi görürler tabiri caizse ama hepsi aç köpekten daha aç gözlüdür her türlü firsatçiliği yaparlar para için ben şimdi seyrettim videonuzu çok üzüldüm yani bi taksiciye o kadar para verilmez bide az diyor daha hazla para istiyor normalde alacaği para sizden 60 lari idi selamlar

2. Melih Ali Kılıç diyor ki:

Biz de geçen bayram Batum'a gitmiştik. Girişte 2 lariye dolmuşla dolmuşla merkeze gidip reklam panosunda bulunan haritalara baka baka yürüyerek, 1 gece uzun sahil parkındaki banklardan uyuyarak annem ve babamla gezmiştik 🙂

3. nazli 3535 diyor ki:

Sizin videonuzu izlerken turumuz aklıma geldi.Çok güzel bir video idi.Teşekkürler.Biz sonrasında rotayı Artvin e çevirdik.Karagöl çok güzel ordan EtUrum Erzincan Tokat Amasya Çorum ve Ankara.Çorum a yolumuz düşerse İskilip dolma evinde İskilip dolma yemenizi tavsiye ederim.Çorum Müzesi de güzel.Amasya çok güzel.

4. nazli 3535 diyor ki:

Ağustos ikinci haftası gezdik biz de.Kendi arabamızla geçmeyi düşünüyorduk elim ve iki çocukla sonra vazgeçtik Rize’den RİTUR İle anlaşıp günübirlik Batum turuna katıldık- 80lira kişi başı-Gezimiz güzel geçti.Botanik parkına gidemedik sadece.Tekne turu -iletişim kurduğunuz dansöz ün olduğu teknede yaptık-dönmedolap, harf kulesine çıkış Ali ve Nino Heykeli sahilde turlama ,Batum kahvesini içme serbest zamana sığdırabildiklerimizdi.Onun haricinde rehberimiz bizi gezdirdi.Sizin gezdiğiniz yerler haricinde sahile giderken bir saat kulesi var İzmir’deki ile aynı olan bir camiye gittik.Piazzanın orda bir kiliseye.Orada bit vaftiz törenini izledik.Siİn kilise diye ifade ettiğiniz yer katedral olarak dile getirildi.Rehberimiz tarihinden bahsetti.Mimarisi ve içi çok güzeldi.Tiyatro meydanı ve Avrupa meydanındaki Medea heykelinin öyküsü de ilginçti.Bu deneyimden sonra yurtdışına çıkışlarımızı turlar ile yapmaya karar verdik.Çünkü ingilizce iletişim dili olarak kullanılmadı çoğu kez diyaloğa girdiklerimle .Çoğu ürün etiketi üzerinde İngilizce yazı yok.Harf kulesi Gürcü alfabesi harflerini içeriyor en üstündeki yuvarlak dünyayı ifade ediyormuş günün birinde alfabelerinin dünyayı geçireceğini ifade ediyormuş