Bu makalenin içeriği gölbaşı verçenik lokanta & cafe hakkında net bilgiler sağlayacaktır. gölbaşı verçenik lokanta & cafe ile ilgileniyorsanız, bu Günübirlik Verçenik Yaylası gezimizde Verçenik Dağı Manzarasıyla Piknik yaptık makalesinde gölbaşı verçenik lokanta & cafe’yi keşfedelim.

Günübirlik Verçenik Yaylası gezimizde Verçenik Dağı Manzarasıyla Piknik yaptık içindeki gölbaşı verçenik lokanta & cafe ile ilgili genel bilgiler en doğru şekilde

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu Hometown Inn web sitesiyle, sizin için daha yararlı verilere sahip olmak için gölbaşı verçenik lokanta & cafe dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Size en iyi değeri katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgiyi olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  UHA SULTANBEYLİ TEMSİLCİLİĞİ KAHVALTI PROGRAMI | sultanbeyli kahvaltı hakkında en iyi içeriği sentezleyin

Konuyla ilgili bazı açıklamalar gölbaşı verçenik lokanta & cafe

Rize’nin Ardeşen İlçesi önünde piknik bahanesiyle Çamlıhemşin’e gittik. Havanın çok sıcak olduğunu gördük, durmak mümkün değildi, hemen yola çıktık ve biraz daha yüksek irtifalara yöneldik. Yavaşlamayıp Zil Kalesi’ni geçip Sıraköyler’e doğru devam ettik. Sıraköy, Orta Yayla ve Baş Yayla olan bu köylerden, köyün karşı konumu olan Orta Yayla olan köprüyü geçecek olan Verçenik Yaylası’na doğru yol aldık. Köy dediğimiz şeye bakmayın bu köylerin rakımı 2000 metrenin üzerinde. Ortayayla’dan başlayarak yaklaşık 7 km yol gittik ve hiçbir yere sapmadan yaylaya ulaştık. Telefonun gps programı ile yaylanın yüksekliğini hesapladım. Ancak yaylaya geldiğimizde o devasa dağın “Verçenik Dağı” olduğunu ve zirvesinin 3711 metre yüksekliğinde olduğunu bilmiyordum. Akşam eve geldiğimde internette araştırdığımda buldum. Verçenik Dağı zirvesi, Doğu Karadeniz Bölgesi’nin Kaçkar Dağı’ndan sonra ikinci en yüksek zirvesiydi. Videoda kusura bakmayın bu dağ 3000 metre olacak demiştim sanırım 🙂 Yayladan bakıldığında Verçenik dağı sizden 100 metre gibi görünüyor. Ancak yayla ile dağ arasında 2-2,5 km yürüme mesafesi ve 1100 metre rakım farkı bulunmaktadır. Dağcılık hobisi ile ilgilenenler için ideal bir dağ olduğunu öğrendim. Verçenik Yaylası’nda bir amcayla görüştüm ve festivalin iki kez yapıldığını duyunca çok üzüldüm. Yolda biraz genişleme gerekiyor. Çoğu yerde, iki araba yan yana geçerken sorun oluyor. Bu yaylanın bana göre özelliği 2600 metre yükseklikte olması ve mükemmel bir dağ manzarasına sahip olmasıdır. Ve yaylanın ortasından geçen küçük bir dere. Aileniz ve çocuklarınızla buraya gelip çadır kurup derenin sesiyle mışıl mışıl uyuyabilirsiniz. Çocuklarınız varsa ayaklarını dereye koyabilirsiniz. Bilmiyorum aklıma gelenler bunlar arkadaşlar. Yaylada çok fazla yerleşim yeri yoktur. Tek gördüğüm birkaç hayvan amcasıydı. Bu yaylaya geldiğinizde mutlaka yanınıza yiyebileceğiniz bir şeyler almalısınız. Çünkü burada bir pansiyona ya da herhangi bir tesise rastlamadım. Merak ettiğiniz başka bir şey varsa yorum kısmından benimle iletişime geçebilirsiniz. Teşekkürler. .

SEE ALSO  ÇORLU KİRALIK DÜKKAN BAHÇELİ CAFE KAHVALTI SALONU UYGUN 310m2 | bahçede kahvaltı çorlu hakkında en eksiksiz bilgiyi sentezleyin

gölbaşı verçenik lokanta & cafe hakkındaki bilgilerle ilgili bazı fotoğraflar

Günübirlik Verçenik Yaylası gezimizde Verçenik Dağı Manzarasıyla Piknik yaptık

Görüntülediğiniz Günübirlik Verçenik Yaylası gezimizde Verçenik Dağı Manzarasıyla Piknik yaptık hakkındaki içeriği okumanın yanı sıra, Ardından, Hometown Inn her gün hemen aşağıda yayınladığı daha fazla bilgi arayabilirsiniz.

SEE ALSO  SAKAL OYNATMAZ ÇENE YORMAZ | ETSİZ BİR ŞEYİMİZ OLMAZ | ETE BAKTIĞIN DEĞİL DOYDUĞUN YER | Antalya | cumhuriyet izgara ile ilgili en doğru içeriği kapsama

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

gölbaşı verçenik lokanta & cafe ile ilgili öneriler

#Günübirlik #Verçenik #Yaylası #gezimizde #Verçenik #Dağı #Manzarasıyla #Piknik #yaptık.

verçenik yaylası,verçenik dağı yaylası,verçenik dağı,verçenik rize,karadeniz yaylaları,yüksek rakım yayla.

Günübirlik Verçenik Yaylası gezimizde Verçenik Dağı Manzarasıyla Piknik yaptık.

gölbaşı verçenik lokanta & cafe.

gölbaşı verçenik lokanta & cafe hakkındaki bilgilerle Hometown Inn güncellemeleri ile size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. gölbaşı verçenik lokanta & cafeHometownInn hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.