Bu makalenin bilgileri balık turları çeşme etrafında dönecektir. balık turları çeşme arıyorsanız, bu ILDIR'DA GEÇİT BALIKLARI BAŞLADI!

ÇİPURALARIN İÇİNE DÜŞTÜK, KOVALAR DOLDU TAŞTI! içindeki balık turları çeşme ile ilgili en doğru bilgilere genel bakış

Aşağıdaki videoyu izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesinde, kendiniz için daha değerli bir anlayış için balık turları çeşme dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Size en eksiksiz değeri getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgiyi en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Sultanbeyli'de yaşamaktan memnunmusunuz..? | sultanbeyli nasıl gidilir hakkında en iyi içeriği sentezleyin

Bazı açıklamalar konuyla ilgilidir balık turları çeşme

Çipura geçit töreni Kasım ayının yaklaşmasıyla İzmir Çeşme’ye gelmeye başladı. Uzun bir aradan sonra tekne turuna çıktık ve her yerde çipura sürüsüne rastladık! Bu haftaki balık avında oltalar hiç boş durmadı, yine kovalarımızı doldurduk! 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımıza özel bir balık avı videosu ile karşınızdayız. DİĞER VİDEOLARIMIZ: TEKNEDEN BALIKÇILIK VE ADA KAMPI | BALIK VE kalamar YAYILDI! OYUNLAR HER YERDE! TEKNEDEN BALIKÇILIK BÖLÜM 4 | ÇEŞME ILDIR’DA SÜRPRİZ BALIKLAR BALIKÇILARA SALDIRDI! TEKNEDEN BALIK BULUCU İLE BALIKÇILIK! | SEZONUN EN BÜYÜK BALIKLARINI ÇEŞME’DE TUTTUK! İçeriğimizi beğendiyseniz ve keyifle izliyorsanız, videolarımızın devamı için lütfen beğen tuşuna basmayı ve abone olmayı unutmayın! Bir sonraki videolarda görüşmek dileğiyle… Sosyal Medya Hesaplarımız Instagram: @yedik_ictik_kaldik Mail Adresimiz: yediictikkaldik@gmail.com .

SEE ALSO  Kaz dağları Edremit - Bandırma Bikepacking Bisiklet Turu 4. Gün / Eve Dönüş | En ayrıntılı kazdağları tur hakkında genel bilgiler

balık turları çeşme konusuyla ilgili bazı fotoğraflar

ÇİPURALARIN İÇİNE DÜŞTÜK, KOVALAR DOLDU TAŞTI! hakkında bilgi görüntülemenin yanı sıra, O zaman hometown-inn.com her gün hemen aşağıda güncellenen daha fazla makale arayabilirsiniz.

Burayı tıklayın

balık turları çeşme ile ilgili öneriler

#ILDIR39DA #GEÇİT #BALIKLARI #BAŞLADI #ÇİPURALARIN #İÇİNE #DÜŞTÜK #KOVALAR #DOLDU #TAŞTI.

SEE ALSO  #alaşehir #otogar #tanıtımı Alaşehir otogar vlogu | manisa otogardan alaşehir e nasıl gidilir ile ilgili en doğru bilgiyi kapsayan

balık avı,geçit çipuraları başladı,çipuraların içine düştük,kovalar doldu taştı,geçit çipurası,çipura avı çeşme,ıldır balık avı,ıldır çipura avı,2022 balık avı,çeşme balık avı,yemli balık avı,yedik içtik kaldık,balıktaysan özgürsün,balık günlükleri,suat yiğit,gökova fishing,fishing,jig,olta ile balık avı,tekneden balık avı,izmir balık avı,cumhuriyet bayramı özel,cumhuriyet bayramı,29 ekim cumhuriyet,balık avı videoları.

ILDIR'DA GEÇİT BALIKLARI BAŞLADI! | ÇİPURALARIN İÇİNE DÜŞTÜK, KOVALAR DOLDU TAŞTI!.

balık turları çeşme.

balık turları çeşme bilgisiyle Hometown Inn sizin için güncellenen bilgiyle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. balık turları çeşme hakkındaki makaleyi HometownInn ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Ali İhsan diyor ki:

Hocam mşlh size. Bir tavsiyem var tekne avında sülünez yada mamun değil kücük karides kullanın farkı görecekssiniz. Ben hep sülünez ile avlanırken 4 lü takıma 1 balık gelirken, karides ilen 4 igneye balık oturuyor. Kıyıdan evet sülünez ve mamun etkili, ama ketezede yada kendi teknenizde karides deneyin kücük kücük kesip cok daha fazla verim alacaksınız. Herşey gönlünüzce olsun..