Makalenin içeriği kastamonu ılgaz turları tartışacak. kastamonu ılgaz turları hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Ilgaz

Kastamonu

Videoyu şimdi buradan izleyin

Bu HometownInn web sitesiyle, kendiniz için daha yararlı anlayış için kastamonu ılgaz turları dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Sizin için en eksiksiz bilgiyi sağlamayı umuyoruz, Kullanıcıların internette haberleri en doğru şekilde yakalayabilmelerine yardımcı olun.

kastamonu ılgaz turları ile ilgili birkaç açıklama

Merhabalar, Uzun bir aradan sonra yeni bir video ile karşınızdayız. Sefa, kimliğini Ilgaz’da unuttuğu için bir günlüğüne Ilgaz’a gidecekti. Bu yüzden onunla gitmeye karar verdik. Sonra buna değerse bir gün daha kalacağımızı düşündük. 🙂 Ilgaz’dan Ankara’ya yolculuğumuz yaklaşık 3 saat sürdü. Ilgaz Dağı’na çıkarken yollar karla kaplandı. Kış lastiklerimiz olduğu için kendimizi güvende hissetsek de zaman zaman patinaj yaptığımız yerler oldu. Yoldaki bazı araçlar zincirliydi. Yolları açan araçlar kar küreme makinesiydi ama yetersizdi. Daha önce ikimizde kayak yapmıştık ama geçen sene pandemiden dolayı gidememiştik. Biraz unutmuşuz ama ne kadar keyifli olduğunu hatırlamışız 🙂 Buradaki bebek pisti çok güzel, yeni başlayanlar için ideal. Teleferik ile ulaşılabilen büyük parkur yaklaşık 1 km. Kaydırmak eğlenceli ve oldukça eğlenceli. Otel olarak Kastamonu merkezde bulunan Kadıoğlu Konağı’nı tercih ettik. Otelden çok memnun kaldık. Güleryüzlü personeli ve temiz odaları ile tarihi bir konakta yer almaktadır. Kahvaltı çok çeşitliydi. Kedi dostu ve merkeze yakın konumdadır. Bir kış günü merkeze rahatlıkla yürüyebildik. Biz gitmeden önce birçok kişi akşam yemeği için Münire Sultan Sofra’yı tavsiye etti. Hem yemekleri hem de mekanın kendisini beğendik. Bu arada Google’da sürekli yorum yapıyor, gittiğimiz otel ve restoranlara fotoğraf ekliyoruz. Detaylı yorumlarımızı da orada bulabilirsiniz 🙂 Dönüşte uğradığımız Çankırı’daki Eyüboğlu Kebap yol üstü restoran seviyesinde diyebiliriz. Şehrin içine girdik, sonra yolun sağında bir yer daha olduğunu anladık. Orada daha iyi görünüyordu. Bir dahaki sefere oraya gideceğiz 🙂 Bizden bu kadar… Umarız videomuzu beğenmişsinizdir. Videomuzu beğenmeyi ve sevdiklerinizle paylaşmayı unutmayın. Gezecek çok gün var 🙂 Hale & Murat Parça: Ikson – Alive [Official] Ikson® tarafından sağlanan müzik Dinleyin: .

SEE ALSO  Aynur Güneş - Erzincan | Yeni güncellenen erzincan oteller listesi hakkındaki bilgileri kapsar

Görüntüler kastamonu ılgaz turları içeriği ile ilgilidir

Ilgaz | Kastamonu | Kayak kaçamağı :)
Ilgaz | Kastamonu | Kayak kaçamağı 🙂

Kayak kaçamağı 🙂 içeriğini izlemenin yanı sıra, Ardından, Hometown Inn ‘nin hemen aşağıda yayınladığı diğer içeriği okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Appam - Made Traditionally || With Two Side Dishes Cooking In Village House || The Traditional Life | Yeni güncellenen village side ile ilgili içeriğe genel bakış

Burayı tıklayın

kastamonu ılgaz turları ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#Ilgaz #Kastamonu #Kayak #kaçamağı.

ılgaz,ılgaz dağı,kayak,kastamonu,ilgaz.

SEE ALSO  SARDUNYA BUTİK OTEL ÇANKKALE ASSOS/TRAKYA'NIN HABERİ | En doğru sardunya otel bodrum hakkında genel bilgi

Ilgaz | Kastamonu | Kayak kaçamağı :).

kastamonu ılgaz turları.

kastamonu ılgaz turları içeriğiyle hometown-inn.com ‘ın size verdiği içerikle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn kastamonu ılgaz turları hakkında bilgi izlediğiniz için samimi teşekkürler.

Ilgaz | Kastamonu | Kayak kaçamağı :) | kastamonu ılgaz turları hakkında en doğru bilgiyi sentezleyin” te bir düşünce