Bu makalenin konusu kandıra kamp alanları hakkında olacak. SEYREK makalesinde kandıra kamp alanları konusunu netleştirelim.

SEYREK en iyi kandıra kamp alanları ile ilgili genel bilgiler

Videoyu şimdi buradan izleyin

Bu Hometown Inn web sitesiyle, kendiniz için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için kandıra kamp alanları dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. HometownInn sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Size en doğru değeri getirme arzusuyla, Kullanıcıların İnternet’e en doğru şekilde bilgi ekleyebilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili bazı bilgiler kandıra kamp alanları

Merhaba arkadaşlar kanalımıza hoşgeldiniz bugün sizlerle Kandıra Seyrek plajına gidip kamp yapacağız. Hafta sonumuzu değerlendirmeye karar verdik ve yine Eskişehir’e yakın bir yer seçtik. Cuma sabahı can dostlarımızla yola çıktık. Kandıra, Kocaeli’de yer almaktadır. Eskişehir’den yaklaşık 3 saat sürüyor. Karadeniz kıyısına bakmaktadır. Kamp yapacağımız yerde market açılır açılmaz riske atmak istemedik ve alışverişimizi Kefken merkezde yaptık. Bu bölgede pek çok kamp seçeneği var, Kandıra Kefken’deki kamp alanlarının neredeyse tamamını gezdik. Bizim favorimiz Skilled Camping’di. Seyrek plajının hemen üzerinde yer almaktadır. Kamp alanı denizin hemen karşısında, 5 dakikalık yürüme mesafesinde ve aralarında bir köprü kurmuşlar ve oradan geçebilirsiniz. Seyrek kumsalı Karadeniz olduğu için dalgalı ve aniden derinleşen bir kumsala sahiptir. Plaj kum, cankurtaranlar var. Yetenekli kampçılık Yeni bir tesisi, tuvaleti, duşu, mutfağı ve marketi var. Çadırımızı kendimiz aldık, orada değil. Çadırımızı kuracağımız yeri seçtik, bir meşe ağacının altına çadırlarımızı kurduk. İki çadırın arasına bir masa çektik ve hemen mangalda sosis ve ekmek yaptık. Akşam yemeğinden sonra biz kızlar denize gittik, erkekler balık tuttu. Tabi ki deniz yüzünden baraja girdik. Kamp yerinin hemen yanında köprünün altında küçük bir kumsal var oradan denize girdik sağ tarafımızda adamlarımız orada balık tutuyordu yanlarına gittik ama barajın kalkacağı konusunda bizi uyardılar denize falan Karadeniz’in denizi de çok tatlı diyorum. Artık barajda yüzmedik diyemeyiz. Sonra deniz kısmına gittik ama deniz gerçekten tuzlu değildi dalgalı ve derindi. Daha sonra adamların yanına gittik, bize balık tutmayı öğrettiler. Gördüğünüz gibi balık tutarken çok eğlendik. Sırf kampa gidiyoruz diye tüfek almaya giden kocam sayesinde çok atıştık, bir şişe nişan aldık, birbirimizle yarıştık. Gece çadırın içi çok soğuktu, kat kat giyinip uyuduk ama sabah güneş ışığı çadırlarımıza geliyordu ve ter içinde uyandık. Kahvaltıda Mine Hanım’ın spesiyalitesi olan Mihlama’yı yedik. Gece hava biraz soğuyunca ateş yaktık. Kampta ateş yakmanın en değerli sebeplerinden biri sinek ve böceklerden uzak durmaktır. Ertesi gün sabah yola çıktık ve Eskişehir’e döndük. Doğayla iç içe zihinlerimizi dinledik, arkadaşlarımızla eğlendik, ne istersek onu yaptık. Kamp harikaydı. İzlediğiniz için teşekkürler ve kanalımıza abone olmayı unutmayın. .

SEE ALSO  İZMİR Selçuk - Şirince Köyü Drone Çekimi | Şirince Turu | TURKEY IZMIR (Sirince) WALK | En doğru izmirden şirince turları ile ilgili tüm içerikler

kandıra kamp alanları ‘in içeriği ile ilgili fotoğraflar

KAMP YAPTIK|KOCAELİ|KANDIRA|SEYREK

KANDIRA, O zaman hometown-inn.com her gün aşağıda yayınladığı diğer birçok içeriğe bakabilirsiniz.

SEE ALSO  Tarihi Safranbolu Evleri, Harem Bölümü ve Oda Geçişleri | karabük nesi meşhur ile ilgili en ayrıntılı bilgileri kapsayan

Daha fazla haberi burada görün

kandıra kamp alanları ile ilgili öneriler

#KAMP #YAPTIKKOCAELİKANDIRASEYREK.

fenomen,aşk,evlilik,tanıtım,gezi,eğlence,macera,yemek,makyaj,tatil,hobi,eskişehir,türkiye,sevgili,sevgi,nişan,düğün,kültür,tanışma,erkek,kadın,erkekler,kadınlar,çift,eş,komedi,komik,skeç,atatürk,işaretdili,100.yıl,bayrak,marş,bayram,hediye,yaz,otel,deniz,kum,güneş,araba,hotel,gül,eğlen,coş,kamp,kocaeli,izmit,kefken,kandıra,seyrek,seyrekplajı,ateş,çadır,balık,balıktutmak,tutmak,tüfek,silah,vuruş,mangal,semaver,dost,baraj,beceriklicamping,mıhlama,becerikli,sinek,böcek,kampyapmak,kumplaj.

KAMP YAPTIK|KOCAELİ|KANDIRA|SEYREK.

SEE ALSO  Mersin-Anamur Arası Gezilecek En Güzel Yerler | En doğru mersin koyları isimleri hakkında tüm bilgiler

kandıra kamp alanları.

kandıra kamp alanları hakkında hometown-inn.com sağladığı bilgilerle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn kandıra kamp alanları hakkındaki makaleyi takip ettiğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.