Bu makalenin konusu kotor saat kulesi hakkında olacak. kotor saat kulesi arıyorsanız, bu KARADAĞ Avrupa'nın VİZESİZ En Güzel SAHİLLERİ: Kotor, Budva, Perast, Tivat 🌴 makalesinde Hometown Inn ile kotor saat kulesi’yi keşfedelim.

KARADAĞ Avrupa'nın VİZESİZ En Güzel SAHİLLERİ: Kotor, Budva, Perast, Tivat 🌴 içindeki kotor saat kulesi ile ilgili en doğru bilgilere genel bakış

Videoyu şimdi buradan izleyin

Bu HometownInn web sitesinde, sizin için daha değerli bir anlayış için kotor saat kulesi dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en doğru değeri katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgiyi olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

kotor saat kulesi ile ilgili bazı bilgiler

Avrupa’da vizesiz ve uygun fiyata seyahat edebileceğiniz ülke Karadağ! En güzel kıyı kentleri: Bu videomuzda Kotor, Budva, Perast, Tivat’ı gezdik. Yaz Öncesi Karadağ Turumuz Başlasın! . Karadağ henüz Avrupa Birliği’ne katılmadığı için vize gerekmemektedir. Ama yakında bu değişecek. O yüzden buraları gezip görmekte fayda var. Karadağ’da para birimi euro’dur. O yüzden çok ucuz diye bir şey diyemeyiz ama en azından fiyatları diğer Avrupa ülkelerine göre daha uygun. İstanbul’a uçakla 2 saatten kısa sürede ulaşabilirsiniz. Yakın olması da bir başka avantaj. . Karadağ kıyılarını biraz daha soğuk günlerde, havanın kalabalık olmadığı zamanlarda gezdik ve sizlerle paylaşmak istedik. Yazın sahiller çok kalabalık oluyor. Turumuza Budva’dan başladık. Budva’nın yeni kısmı bize çok somut geldi ama eski şehir çok şirin ve tatlı. Sokaklarda dolaşmanın tadını çıkaralım. . Budva’dan sonraki durağımız Perast. Burası bir masal kasabası. Kotor Körfezi’nin en güzel noktalarından birinde yer almaktadır. Karşıdaki 2 adaya küçük teknelerle turlar düzenleniyor. Sahilde kahve içebileceğiniz güzel kafeler var. Manzara muhteşem. Perast’ı görmenizi kesinlikle tavsiye ederim. . Bir sonraki durağımız en çok merak ettiğim yer olan Kotor. Gece kalmak için burayı tercih ettik. Zaten videoda otelimizi gösterdim. Butik bir taş evdi. Eski şehir merkezinde kaldık. Kotor’da yapılacak en iyi aktivite bence tepedeki kaleye çıkıp şehri kuş bakışı izlemek. Bunun dışında eski şehirde ve sahilde çokça yürüyüş var. Kotor’da doku çok iyi korunmuştur. Bu şehri sevdim. . Kotor’dan sonra Tivat’a geldik. Yeni yapılan marina ve marinada açılan mekanlar ile Tivat daha turistik ve lüks bir yer haline geldi diyebiliriz. Gece hayatı, barlar, kafeler burada daha yoğun. Aslında Karadağ’da herkese hitap edecek bir kıyı kenti bulmanız mümkün. Dileyenler için Tivat gibi eğlenceli seçenekler, isteyenler için Perast gibi huzurlu, sakin ve tarihi seçenekler var. . Bu videomuzda duvarımıza kurduğumuz favori ahşap dünya haritamızın linkini de bırakıyorum. Farklı renkleri, türleri ve boyutları vardır. İlgilenirseniz göz atabilirsiniz. Artık evimizin en sevdiğimiz parçası oldu. 🙂 . İşte yeni videomuz: KARADAĞ Avrupa’nın En Güzel VİZESİZ Plajları: Kotor, Budva, Perast, Tivat . Maceralarıma ortak olmak ve benimle dünyayı gezmek istiyorsan kanalıma ABONE OL! 🙂 Yeni videoları ÖNCE ABONE OL butonunun yanındaki ZİL butonuna basarak izleyin!!!! 🙂 . TAKİP ET: 🎬Youtube: 📸 İnstagram : 📘Facebook : .

SEE ALSO  Antiocheia Pisidia Antik Kenti Sikkeleri | pisidia antik kenti ile ilgili en doğru bilgiyi özetleyin

kotor saat kulesi ‘in içeriği ile ilgili fotoğraflar

KARADAĞ Avrupa'nın VİZESİZ En Güzel SAHİLLERİ: Kotor, Budva, Perast, Tivat 🌴

Görüntülediğiniz KARADAĞ Avrupa'nın VİZESİZ En Güzel SAHİLLERİ: Kotor, Budva, Perast, Tivat 🌴 hakkındaki içeriği görüntülemenin yanı sıra, O zaman Hometown Inn her gün hemen aşağıda yayınladığı diğer birçok makaleyi keşfedebilirsiniz.

SEE ALSO  Lavanta Çiçeği Nerede Yetişir | Harika bir Lavanta Bahçesi | lavanta bahçesi nerede hakkında en eksiksiz bilgiye genel bakış

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

kotor saat kulesi ile ilgili bazı öneriler

#KARADAĞ #Avrupa39nın #VİZESİZ #Güzel #SAHİLLERİ #Kotor #Budva #Perast #Tivat.

SEE ALSO  İzmir'de çarşaflı kadına saldırının görüntüleri ortaya çıktı | izmir sapanca ile ilgili en doğru bilgiyi sentezleyin

karadağ,kotor,budva,perast,tivat,vizesiz ülkeler,vizesiz avrupa,ucuz avrupa,avrupa turu,karadağda yaşam,karadağ nerede,karadağ nasıl,montenegrp,sveti stefan,porto montenegro,kotor kalesi,tivat gece hayatı,karadağ deniz,karadağ tatil,karadağ sahilleri,karadağ vlog,karadağ gezi,kotor eski şehir,budva old town,karadağ konaklama,woodenmapstore,duygu akalın,vizesiz nereye gidilir,karadağda hayat,karadağ plajları,montenegro beach,karadağ kotor.

KARADAĞ Avrupa'nın VİZESİZ En Güzel SAHİLLERİ: Kotor, Budva, Perast, Tivat 🌴.

kotor saat kulesi.

kotor saat kulesi bilgisiyle Hometown Inn ‘ın size verdiği bilgiyle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn ‘nin kotor saat kulesi içeriğini görüntülediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Steve Yagci diyor ki:

Merhabalar. Bu yorumu Karadağ’a gitmek isteyenler için yazıyorum. 9 yıldır Amerika’da yaşıyorum. Dünyanın değişik yerlerine gitme fırsatı buldum. Karadağ halkı kadar somurtkan ve saygısız bi halka rastlamadım. Videoda anlatıldığı kadar güzel bir ülke aslında. Ama nişanlım kapalı ve bu onlar için kabul edilebilecek bişey değil. Amerika’dan kalma bi alışkanlıkla herkese selam verip gülümsüyoruz. Gittiğimiz her ülkede tebessümle karşılandık. Ancak Karadağ’ın insanı tebessüm bir yana dursun hep kötü bi ifadeyle karşıladılar. Defalarca nişanlıma bakarak alay eder ses tonuyla konuştular. Ve ilginç olan şey ben onlara bakarken seslerini ve ifadelerini değiştirmediler. Bu olayı bir kere yaşamış olsam aldırmazdım ama öyle bir hale geldi ki tatilimizi yarıda kesip Bosna’ya geçmek zorunda kaldık. Güzellikleri yere batsın, bize insanlık gerek…

2. Özge Ka diyor ki:

Harikasınız teşekkürler bilgiler için.
    Biz de haziranda gideceğiz, araç kiralamak daha mantıklı sanırım şehirler arasında gezebilmrk için. Siz hangi firmadan kiraladınız?

3. SB diyor ki:

Sürekli kendinizi gösterdiğiniz için atlayarak izlemek zorunda kaldım. Kendinizi daha az gösterdiğiniz, etrafı daha çok gösterdiğiniz videolarda görüşmek üzere.

4. Gönülce Yorumluyorum diyor ki:

Harika çok uyumlu bir çiftsiniz,yaşım 50 Hayatımda ilk defa yurtdışına Dubrownike kardeşimle gitmiştim kotor montegro da n o kadar çok etkilenmiştimki anlatamam ama kotor görüntülerinz az olmuş,ada vardı birde eski el yapımı tekne gezisi yapmıştık,inşallah birgün yeniden imkanınım olursa gezerim,ev haritanız süper oldu,iyiki sizler gibi güzel gençler var…

5. Bozcaadalı Berkut diyor ki:

Video için teşekkürler. Çok güzel olmuş. Lâkin bir kaç sorum var:

1- Hangi havalimanına inilmesini tavsiye edersiniz?

2- Araba kiralamak elzem mi yoksa başka türlü de kolay ulaşım sağlanabilir mi gidilecek yerlere?

3- Araba kiralanırken ehliyet hârici ek bir belge istenmekte midir?

Tabi ben programınıza ilk defa denk gelmiş olduğumdan ve de sorulan suallere cevap vermek konseptiniz dâhilinde mi değil mi bilmediğimden sormuş oldum. Cevaplayabilirseniz büyük iyilik etmiş olursunuz. Tekrar teşekkür ediyorum.