Makalenin içeriği adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı hakkında açıklığa kavuşacak. adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Karadeniz Turu – Amasya dan Batum a Karadeniz Turu – Doğu Karadeniz – Karadeniz Gezilecek Yerler makalesinde adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı’yi Hometown Inn ile analiz edelim.

Karadeniz Turu – Amasya dan Batum a Karadeniz Turu – Doğu Karadeniz – Karadeniz Gezilecek Yerler içinde adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı ile ilgili en iyi içeriği sentezleyin

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesiyle, kendiniz için daha değerli verilere sahip olmak için adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Sizin için en eksiksiz değeri sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların İnternet’e olabildiğince çabuk bilgi ekleyebilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili paylaşım adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı

Herkese Merhaba… Öncelikle bu videoyu oluşturan küçük kliplerin vlogsuz çekilmiş kısa çekimler olduğunu söylemeliyim. Ama daha sonra belki bir faydası olur ya da bize bir hatıra olur diye toplayıp bir klip hazırlama ihtiyacı hissettim. Videodaki müzik geçişleri ve konuşmalar maalesef Youtube telif sorunlarından dolayı bozuktur. Ama yine de resimlerin işinize yarayacağını düşünüyorum. 28 Nisan 2018’de Ankara’dan başladığımız bu turu 6 Mayıs Pazar günü bitirdik. 1,5 yaşındaki çocuklarımızla Ankara’dan Batum’a iki araçla gitme fırsatı bulduk. Geziye aile dostumuz Ali de katıldı. Karadeniz gezimizin ilk gününde saat 8 civarında Amasya’ya vardık. Amasya’da alacağımız kahvaltının ardından kısa bir şehir turu yaptık. Amasya’dan saat 11 gibi ayrılıp Ordu’ya doğru yola çıktık. Samsun üzerinden gitmek yerine yol üzerinde Ohtamış Şelalesini görmek için Tokat Niksar’a gittik. Ancak yol çalışmaları ve bizi yanlış yönlendiren Google haritaları nedeniyle kendimizi Ordu’nun yaylalarında bulduk. Uzun ve yorucu bir yolculuğun ardından şelaleyi görmeden Ordu’ya vardık. Ordu sahilinde kısa bir yürüyüşten sonra teleferikle Ordu Boztepe’ye gittik. Akşamı Giresun Uygulama Oteli’nde geçirdik. Giresun’daki ilk işimiz Dereli üzerinden Kuzalan Şelalesi’ne gitmek oldu. Kuzalan Şelalesi’nin biraz yukarısında Mavigöl’ü görme fırsatımız oldu. Şelaleye ve göle ulaşım kolaydır, ikisi de yol üzerindedir. Aynı yoldan devam edip küçük bir tepeyi tırmandığınızda Kulakkaya yaylası ile karşılaşıyorsunuz. Dönüş yolunda Kök Ev’e uğradık ve çayımızı içtik. Kök Ev ayrıca ormanda güzel vakit geçirebileceğiniz, yiyip çay içebileceğiniz bir yer. Konaklamayı Trabzon İller Bankası Konukevi’nde yaptık. Sabah Altındere Vadisi’ne Sümela Manastırı’nı ziyaret etmek için yola çıktık. Ne yazık ki Sümela Manastırı o dönemde restorasyon çalışmaları nedeniyle kapatılmıştı. Buradan Hamsiköy’e gittik ve Hamsiköy sütlaçlarının tadına baktık. Akşam Uzungöl’deki Karastel Yaylasına gittik ve harika bir Uzungöl manzarası ile günü tamamladık. Uzungöl İnan Otel’de bir gece kaldık. Otellerin her yeri Arap turistlerle dolu ya da Arapların ele geçirdiği Uzungöl’de turist olduğumuzu bilmiyordum. Genel olarak güzel bir yer ama bir daha gelip kalır mıyım bilmiyorum. Ertesi sabah doğu yolundan Rize Ayder Yaylası’na doğru yola çıktık. Ayder Yaylası’na ulaşım çok kolaydır. Akşam yemeğimizi Çamlıhemşin’den geçerek Ayder’e ulaşmadan önce Ayder Doğa Alabalık Çiftliği’nde yedik. Güzel bir yer, fiyatlar da makul. Şelalelerin, nehirlerin hemen eteğinde; doğada güzel bir yer. Rize’nin Ayder tarafında şelaleler, nehirler ve ormanlar her yerdedir. Buradan Ayder Yaylası yolu üzerindeki Tar Deresi Bulut Şelalesi’ne gittik. Yolda yaklaşık 2 km yürümek zorunda kalacaksınız. Ama yolun sonunda sizi harika bir şelale karşılıyor. Geceyi Ayder’de üç gün kalacağımız Elif Otel’de geçirdik. Sabah ilk işimiz Çamlıhemşin’e gitmek oldu. Yolda Kale Körüsü, Mikron Köprüsü, Osmanlı Köprüsü gibi taş köprüler gördük. Şenyuva(Çinçiva) Köyü’nde çayımızı içtikten sonra Fırtına Deresi boyunca önce Zilkale, ardından Palovit Şelalesi ve son olarak Elevit Yaylası’nı geçtik. Yollar genel olarak iyi ama Elevit Yaylası yolu düz ama bazen sıkıntı yaratıyor. Ertesi gün bir hata yapıp kendi aracımızla Pokut yaylasına gitmeye çalıştık. 4 km’lik bir yokuş tırmanışından sonra araçların çıkamayacağını anladık ve araç kiraladık. 11 km’lik yolu 1,5 saatte tırmanarak Sal Yaylası’na ulaştık. Oradan Pokut Yaylasına gittik. Karadeniz’de insanlar şunu öğrenir; Önce yollarda ıstırap çekiyorsun, bu yolda nereden geldim diyorsun ama sonra manzara karşısında sözlerini yutuyorsun. Akşam sis denizini görmek için Huser Yaylası’na tırmandık ama yağmur nedeniyle hiçbir şey göremedik. Sabah Artvin’e doğru yola çıktık. Arhavi’de Çifte Köprü ve Mençuna Şelalesi’ne uğradık. Mençuna Şelalesi için yoldan yaklaşık 1 km yukarı çıkıyorsunuz ama sonuç aynı efsane şelale. Mençuna Şelalesi’nden sonra öğleden sonra Borçka Karagöl’e gittik. Yollar fena değil, yine de güzel bir göl, doğa harikası. Artvin’de kaldıktan sonra sabah Batum’a gitmek için yola çıktık. Batum’a kimlikle girebilirsiniz ancak kimlik 10 yılı geçemez. Maalesef Ali dostumuz Hopa’da kaldı. Ayrıca araba ile geçerseniz zorunlu sigorta yaptırırsınız. Batum’da Butik Otel 32 diye bir yerde kaldık, gerçekten fiyatına göre (80 lari) harika bir yerdi. Batum’da Chacha Kulesi’ni, sahil boyunca Ali ve Nino Heykeli’ni ve biraz daha merkezde Astronomik Saat’i görebilirsiniz. TL kullanılmadığı için Lari ile değişim yapmanız gerekecektir. #karadeniz #karadenizturu #rize #trabzon #çamlıhemşin #uzungöl #artvin #batum #sümela #hamsiköy #pokut #palovit #zilkale #ayder Fluidscape Kevin MacLeod, Creative Commons Atıf 4.0 altında lisanslanmıştır. Kaynak: Sanatçı: .

SEE ALSO  KONYA TURU🚌 | Otel Dündar, Mevlana şekeri, Nasreddin hoca, Bamya çorbası🍵 Vlog #3 | konya otel dündar ile ilgili tüm bilgiler doğru

Bazı görüntüler adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı ‘in içeriği ile ilgilidir

Karadeniz Turu - Amasya dan Batum a Karadeniz Turu - Doğu Karadeniz - Karadeniz Gezilecek Yerler

Görüntülediğiniz Karadeniz Turu – Amasya dan Batum a Karadeniz Turu – Doğu Karadeniz – Karadeniz Gezilecek Yerler içeriğini izlemenin yanı sıra, O zaman hometown-inn.com her gün hemen aşağıda yayınladığı daha fazla içerik arayabilirsiniz.

SEE ALSO  YOZGAT; KONAKLAMA YERLERİ VE OTELLER | Neyi Meşhur, Nesi Meşhur | Şehir Turu | yozgat otelleri hakkında en doğru bilgiyi özetleyin

Burayı tıklayın

adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#Karadeniz #Turu #Amasya #dan #Batum #Karadeniz #Turu #Doğu #Karadeniz #Karadeniz #Gezilecek #Yerler.

SEE ALSO  HALİÇ PARK AYVALIK HOTEL TANITIM FİLM | En doğru halic park hotel ile ilgili tüm içerikler

Karadeniz Turu,Karadeniz Gezilecek Yerler,Ailecek Karadeniz Gezisi,Karadeniz de Görülmesi Gereken Yerler,Karadeniz Gezisi,Ordu Boztepe,Trabzon Uzungöl,Sümela Manastırı,Arabayla Batum,Arabayla Karadeniz Turu,Horon Nasıl Tepilir,Amasya Şehzadeler Şehri,Karadeniz Yaylaları,Ayder Yaylası,Zilkale,Palovit Şelalesi,Pokut Yaylası,Borçka Karagöl,Batum Turu,Batum’a Araba ile Geçiş,ilyas Uçar,mençuna şelalesi,çamlıhemşin,rize gezilecek yerler,doğu karadeniz.

Karadeniz Turu – Amasya dan Batum a Karadeniz Turu – Doğu Karadeniz – Karadeniz Gezilecek Yerler.

adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı.

adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı bilgisiyle HometownInn ‘ın size verdiği bilgiyle, size değerli olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn adana çıkışlı karadeniz turları uçaklı hakkındaki içeriği okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Erkan Taşan diyor ki:

Havza ve Ladik Kaplıcalarını, milli mücadele Bandırma vapuru ile Havza arası tarihi kurtuluş yolunu da görmenizi tavsiye ederiz. Havzada Mustafa Kemal Atatürk’ün kullandığı “tarihi paşa hamamı”nı mutlaka görün şifalı sularından yararlanın derim.

2. FIRAT GÜR diyor ki:

Merhaba
    Bende bu sene sizin gibi bir gezi planım var bir şey sormak isterim gittiğiniz yaylalardan veya şelalerden yolu kötü olanlar hangileri ona göre rota yapacağım
    Teşekkürler

3. Nuran Efil diyor ki:

Çok güzel bir video olmuş gidip gezmiş kadar oldum ama bence Samsun’a da gidebilirdin ve benim çok sevdiğim yerlerden birtanesi perşembe yason burnu iki kere gittim ve mükkemeldi ve Ünye’ye de gidebilirdin ama çok güzel bir video olmuş ellerinize sağlık☺️