Makalenin bilgileri güneş turizm kars gezisi etrafında dönecektir. güneş turizm kars gezisi ile ilgileniyorsanız, bu KARS

HAYATIMIN DÖNÜM NOKTASI sentezleyin

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesiyle, kendiniz için daha değerli anlayış için güneş turizm kars gezisi dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en eksiksiz bilgiye katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların İnternet’e olabildiğince çabuk bilgi ekleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  FİLOZOFLAR KENTİ MİLETOS ~ '' MİLET ÖREN YERİ '' ( AYDIN - DİDİM) | müzekartın geçerli olduğu yerler hakkında en doğru genel bilgiler

güneş turizm kars gezisi ile ilgili bazı içerikler

Merhabalar, bu videoda Türkiye’nin en çok ziyaret edilen yerlerinden biri olan Kars’a gidiyoruz. Çoğunuz bilmiyorsunuz ve bu bile Türkiye’de mi? Donmuş gölün üzerinden yürüdük ve asırlık yapıları gezdik. Doğu Ekspresi maceramıza kadar Kars’ta neler yaptık, neler yedik, nereleri gezdik ve nerede kaldık hepsi bu videoda. ❤ Lviv vlog izlememiş olanlar için ilk videom; ❤ Instagram ❤ ❤ Blog yazılarım ❤ Fulya Zenginer kimdir? Kendimi açıklamayı sevmediğim için beni bilirsiniz, burada konuştuklarımız, gördükleriniz ve görmek istedikleriniz. (kalp gönlü). #Fulyazenginer #Vlog #Kars .

SEE ALSO  Hayatımda Gördüğüm En Ucuz Şehir! 9 Dolara 1 Gün / Vietnam Hanoi -42 | En eksiksiz taşkent nereye bağlı ile ilgili genel bilgi

Bazı resimler güneş turizm kars gezisi hakkındaki bilgilerle ilgilidir

KARS | HAYATIMIN DÖNÜM NOKTASI

İzlediğiniz KARS , Ardından Hometown Inn her gün aşağıda yayınladığı daha fazla makale okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Adrasan'da Ücretsiz Kamp Yapılabilecek Yerleri Gezdik | antalya kamp kurulacak yerler hakkında en eksiksiz içeriği sentezleyin

Yeni bilgi için burayı tıklayın

güneş turizm kars gezisi ile ilgili öneriler

#KARS #HAYATIMIN #DÖNÜM #NOKTASI.

fulyazenginer,kars,at,fulyazenginerboy,çıldırgölü,aniharabeleri,kuntaytarıkevren,fulyazenginerevlendimi,yeşilpalto,zara,gezi,kar,kazeti,cheltikovhotel,çeltikovotel,mavigözlüünlüler,doğuekspresi,karskazevi,çifttatili,maceratatili,seyahat,doğu.

KARS | HAYATIMIN DÖNÜM NOKTASI.

güneş turizm kars gezisi.

güneş turizm kars gezisi hakkında Hometown Inn sağladığı bilgilerle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. güneş turizm kars gezisihometown-inn.com hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. kaan karhan diyor ki:

kars ile alakalı hangi belgeseli izlesem, kaz kaşar harabe tarihi yapı kar kıyamet köylü zor şartlar dili dönmeyen üç beş yaşlı emmi .. kardeeeş ; burası şehir şehir. bir tane de şehir üniversite iş hayatı modern yaşamı ile ilgili bir kare çekin , dili dönen iki insanla söyleşi yapın . karslıya mikrofon uzatılır ; jkashdfjhlhfhjerfbjherbfjhr .. evet işte bir anadolu insanı diye anons edilir. . uyuz etmeyin insanı . buraya gelip tırnağının üzerinde gezen sözde batılılalara baksan , ya kırşehirin dağından kopma ya da izmitin camuş besleyen köylerinden gelme , ya da izmirin izbe mahallesinden kaçma.

2. SRML KRBLT diyor ki:

Bir Karslı olarak teşekkür ederim,gittiğiniz yerlerin biri hariç yıllar sonra 6 arkadaş karavan kiralayarak gezdik,,,yazın Akçakale adası bir harika…Yolunuz Bursa'ya düşerse Keles/Baraklı göletine uğrarsanız çok beğenirsiniz…Sağlıklı mutlu günler

3. Öztürk Ekici diyor ki:

Selamün Aleyküm Fulya bacım Ben bir Karslı Olarak sizin Kars'a hayranlığınız beni mutlu Etti çok özledim memleketimi Ben Amasya da Yaşıyorum Ama Aklım fikrim Kars ve posofta ALLAH sizden Razı olsun

4. asiyolcuyum diyor ki:

Baş parmağınızla göbeğinizin ustüne sıkıca bastırırsanız , bir müddet sonra ağrı kesilir.Buna yöremizde, göbek yerine geldi denir.Yarin yanağından gayri, herşeyde hep beraber…Paylaşmak güzeldir.