Bu makale içeriğinde yalova kartepe turu tartışacak. yalova kartepe turu ile ilgileniyorsanız, bu Kartepe'de sırılsıklam olduk! Yalova Kartepe dağ yolları bikepacking

Kartepe'de sırılsıklam olduk! Yalova Kartepe dağ yolları bikepacking

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu HometownInn web sitesiyle, sizin için daha yararlı anlayışa sahip olmak için yalova kartepe turu dışında bilgi ekleyebilirsiniz. Hometown Inn sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en eksiksiz bilgiye katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların İnternet’e olabildiğince çabuk bilgi ekleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Case de Maris Marmaris Tour 2022 | Yeni güncellenen maris hotel marmaris ile ilgili bilgilere genel bakış

Konuyla ilgili bilgiler yalova kartepe turu

Kartepe’de ıslandık! Yalova Kartepe dağ yollarında bikepacking | Bisiklet Turu ve Videoları Cuma günü Yalova’ya geldik ve dinlenmek için öğretmenevine çekildik. Evde bir sürü hazırlık yaptık. Öğretmen evinde dinlenmeye çalışırken bir düğün olduğunu öğrendik. Bu harikaydı; çünkü bitene kadar uyuyamadık😃 Sabah 3:30’da yolculuğumuza başlamaya karar verdik. Çünkü birçok tepe bizi bekliyordu. Yalova’nın köylerindeki bütün köpeklerle temasa geçtik. Çakıl yollarda çok fazla sürüş yapmak zorunda kaldık. Bilmediğim yolları keşfetmeye çalışırken karaya girmiş gibiyiz 😃 Bir yokuş bitti, bir yokuş daha başladı. Bugün çok mücadele ettik. Karatepe’ye geldiğimde yağmur başladı ve kurtuldum. Sonra durdu ve ben inişe başlamak için yola çıktım. 3 dakika sonra dolu başladı. Hava tahmini 0.3mm yağış dedi😃 Sırılsıklam olmuştum. Bu yüzden sığınacak bir yer aradım ve devam ettim. Sonunda buldum. Yolculuk burada tabii ki. Tam rotanın tadını çıkaracağız. Güneş abi beni arabayla aldı ve indirdi. Ona minnettarım! Sonra yemek yedik ve sohbet ettik. 1. Günümüz böyle geçti 😃 Şu sıralar ortalığı kurutmaya çalışıyoruz. İşte bu, dağlara doğru sürmeye devam edin! Sürüş verileri: ✩✩✩ STRAVA: ✩✩✩ INSTAGRAM: Daha Fazla Bin Abi! #biketuru #özcangüler #bikepacking .

SEE ALSO  İşimin Uzmanıyım | HOTEL SARA | Hatay - Defne | antakya harbiye sara hotel hakkında en eksiksiz bilgilere genel bakış

yalova kartepe turu içeriği ile ilgili resimler

Kartepe'de sırılsıklam olduk! Yalova Kartepe dağ yolları bikepacking |  Bisiklet Turu ve Videoları

Öğrendiğiniz Kartepe'de sırılsıklam olduk! Yalova Kartepe dağ yolları bikepacking , Ardından, HometownInn ‘nin hemen her gün yayınladığı diğer konuları arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Pala remzi Urfa sıra geceleri Mustafa kıratoglu eşliğinde paşa sarayı konuk evinde | urfa paşa sarayı butik otel hakkında en eksiksiz bilgiler

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

yalova kartepe turu ile ilgili birkaç anahtar kelime

#Kartepe39de #sırılsıklam #olduk #Yalova #Kartepe #dağ #yolları #bikepacking #Bisiklet #Turu #Videoları.

bisikletturu,ozcan guler,özcan güler,özcan güler mtb,bikepacking,bikepacking tour,bisiklet turu,bisiklet videoları,karadeniz bisiklet ile gezilecek yerler,dağlar,bisiklet turu türkiye,#bisikletturu,bisiklet,bisikletturuözcan,bisikletturuozcan,dağ bisikleti ile uzun yol,özcangülerrize,ozcangulerkaradeniz,özcangülerartvin,bandırmaözcangüler,bikepackingözcangüler,bikepacking bisiklet,gravel,kartepe,kartepeözcan.

Kartepe'de sırılsıklam olduk! Yalova Kartepe dağ yolları bikepacking | Bisiklet Turu ve Videoları.

yalova kartepe turu.

yalova kartepe turu bilgisiyle hometown-inn.com sizin için güncellenen bilgiyle, size değerli getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. yalova kartepe turu hakkındaki makaleyi hometown-inn.com ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Kenan gökçe diyor ki:

özcan abi bir sorum olacak corelli goat 1.0 gibi 150kg kadar yük taşıyabilen başka bir bisiklet önere bilirmisin çok baktım ama bulamadım goat 1.0 malesef çalındı yeni bisiklet arıyorum yüksek ağırlıklara dayanabilecek cevaplaya bilirsen çok sevinirim saygılar keyifli sürüşler

2. Bisikolojik dAli diyor ki:

Değerli Özcan bey. Sıkı bir takipçinizim ve bir şey sormak istiyorum (çok cahilce gelebilir ama gerçekten bilmiyorum). Ben geçen günlerde İnegöl taraflarından bisikletle Uludağa tırmandım. Göller bölgesi civarında çok yoğun siste kaldım ve yönümü kaybettim. Bu bölgede telefon asla çekmiyor. Ayrıca bir yol da yok o bölgede. Sis çok uzun süre görüşümü tamamen kaybetti ve buralarda çok zaman kaybettim. Acaba bir Garmin'im olsaydı, böyle koşullarda bana fayda sağlar mıydı? Yani yol da olmayan bir bölgede, gitmek istediğim yönü bulmamda faydası olur muydu? Cevap verirseniz çok teşekkür ederim, görmezseniz de canınız sağ olsun. Sevgiler, yolunuz açık olsun.

3. Cemsentin diyor ki:

Rotanın Yalova'dan Senaiye'ye kadarki kısmı gayet makul. Ancak Senaiye'den Serindere'ye kadarki kısmı gereksiz yere uzattığınız için sırılsıklam olmanız ve turu yarıda kesmeniz kaçınılmaz olmuş. Neyse, geçmiş olsun Özcan Bey. 29 Ekim 2011 günü, 4 arkadaşla Gebze-Eskihisar-Topçular (Tavşanlı)-Ahmediye-Örencik (Orada çay molası vermiştik)-Tevfikiye-Mahmudiye-Çakırlı-Boyalıca-Çakırca üzerinden İznik'e gitmiş ve orada 1 gün kalmıştık. Tura gribi atlattıktan hemen sonra katıldığım için gidişte epey zorlanmıştım. Dönüşü Orhangazi-Yalova-Topçular-Eskihisar-Gebze üzerinden yapmış ve trenle eve dönmüştük.