Bu makale peynirli kalamar dolması hakkında netlik kazandıracak. peynirli kalamar dolması ile ilgileniyorsanız, bu Kendine Hayran Bırakan Kalamar Dolma Tarifi ( Nar Sos İle ) makalesinde HometownInn peynirli kalamar dolması’yi açıklığa kavuşturalım.

Kendine Hayran Bırakan Kalamar Dolma Tarifi ( Nar Sos İle ) içindeki peynirli kalamar dolması ile ilgili içeriğin özeti en doğru şekilde

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu Hometown Inn web sitesiyle, kendiniz için daha değerli verilere sahip olmak için peynirli kalamar dolması dışında bilgi ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en eksiksiz bilgiyi sağlama arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgiyi en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

Bazı açıklamalar peynirli kalamar dolması ile ilgilidir

Merhaba, ben Onat Yekta Bural. Atılım Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Gastronomi bölümünde eğitim hayatıma devam etmekteyim. Dünya mutfağına ve özellikle Anadolu mutfağına çok ilgim var. Yemek yapmayı ve yaptığım yemekleri insanlarla paylaşmayı ve servis etmeyi seviyorum. Bu yüzden bu kanalı paylaşım için açtım. Bu kanalı açmamın sebeplerinden biri de kendinize ve sevdiklerinize yapabileceğiniz lezzetli ve lezzetli tariflerin yanı sıra o kadar büyüleyici, yaratıcı tarifler sunarak kendinizle ve arkadaşlarınızla iyi vakit geçirmenizi amaçlıyor olmamdır. kolay ve bütçenizi zorlamaz. Kanalıma abone olmayı ve bildirimlerimi açmayı unutmayın. Tariflerimi beğendiyseniz videolarımı beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sevgilerle… Instagram Adresim: Yeni videolarımı kaçırmamak için aşağıdaki linkten kanalıma abone olabilirsiniz: 1 Kişilik Kalamar Dolması İçin Malzemeler: -1 adet orta boy kalamar İçi için Malzemeler: -100 gr karides -50 gr fırında çipura veya levrek -50 gr havyar -100 gr kaşar peyniri -1 küçük kırmızı biber -Tuz -Karabiber -Biraz maydanozKalamarın marine edilmesi için gerekli malzemeler: -1 adet soda -Biraz karbonat Kalamarın sosu için malzemeler: -Nar suyu -Çeyrek limonun suyu -Biraz nişasta Kalamar Dolmanın Hazırlanışı: Ayıkladığımız kalamarımızı bir kaseye alıp üzerine soda ve karbonat dökerek marine ediyoruz ve alıyoruz ayrı bir yerde dinlenecek. Marine edilmekte olan kalamarımız dinlenirken iç harcını hazırlamaya geçiyoruz. Karides, havyar, fırınlanmış balık, biber, maydanoz ve kaşar peynirimizi dilimleyip bir karıştırma kabında güzelce karıştırıyoruz ve son olarak biraz yağ ve baharatları ekleyip tekrar karıştırıyoruz. Dolmamızı ve kalamarımızı bir araya getirmenin zamanı geldi. Kalamarın içini bir kaşık yardımıyla iç harcımızdan dolduruyoruz ve kalamarın ucunu kürdan yardımıyla kapatıyoruz. Sırada en güzel aşama olan pişirme aşaması var. Döküm veya Teflon tavamızı güzelce ısıtıyoruz (duman çıkana kadar) ve kalamarın dışına biraz yağ, karabiber ve tuz sürdükten sonra tava ile buluşturup nar gibi oluncaya kadar pişiriyoruz, videoda gördüğünüz gibi. Kalamarımız pişerken bir yandan da sosumuzu yapıyoruz. Sosumuz için küçük bir tencereye nar suyumuzu koyup karıştırarak kaynatıyoruz. Nar suyumuz kaynadıktan sonra limon suyumuzu sıkıp suyla karıştırdığımız nişasta ile sosu birleştirip videodaki kıvamı alana kadar karıştırarak nişastamızı ekliyoruz. Hazır sosumuzu soğuması için kenara alıyoruz. Kalamar dolmamızı bir tabağa dilimliyoruz ve üzerine ılık nar sosumuzu döküyoruz. Son ve en keyifli aşama ise dekorasyon aşamasıdır. Üzerine kıyılmış maydanoz ve seçtiğimiz nar tanelerini serpiştiriyoruz ve ortaya herkesi büyüleyecek bir tabak çıkıyor. Şimdiden iyi eğlenceler. .

SEE ALSO  5 Dakikada Mercimek Çorbası Tarifi | Refika İle 5 Dakikalık Yemek Tarifleri | yeşil mercimek yemeği refika hakkındaki bilgilerin ayrıntılı olarak özeti

Bazı fotoğraflar peynirli kalamar dolması ‘in içeriği ile ilgilidir

Kendine Hayran Bırakan Kalamar Dolma Tarifi ( Nar Sos İle )

Okuduğunuz Kendine Hayran Bırakan Kalamar Dolma Tarifi ( Nar Sos İle ) hakkında bilgi izlemenin yanı sıra, Ardından, hometown-inn.com günde güncellenen diğer makaleleri hemen aşağıda arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Çikolatalı Tavuk Göğsü 🍫 10 dk içinde hazır pratik ve lezzetli kaşık tatlısı ❗️❕ | supangle refika hakkındaki tüm bilgiler en eksiksiz olanıdır.

Daha fazla haberi burada görün

peynirli kalamar dolması ile ilgili anahtar kelimeler

#Kendine #Hayran #Bırakan #Kalamar #Dolma #Tarifi #Nar #Sos #İle.

SEE ALSO  panna cotta lemon #shorts بانا كوتا باليمون والفانيليا | Yeni güncellenmiş limonlu panna cotta ile ilgili bilgileri kapsar

Kalamar dolması,Kalamar,nar sos,ekşi sos,büyüleyici tabak,enfes yemek,enfes yemek tarifleri,karides,havyar,balık,levrek,çupra,misafir yemeği,maydanoz,kolay yemek tarifi,kolay yemek tarifleri,Siyah tabak,nar g,kalamar dolması nasıl yapılır,kalamar dolması tarifi,kalamar.

Kendine Hayran Bırakan Kalamar Dolma Tarifi ( Nar Sos İle ).

peynirli kalamar dolması.

peynirli kalamar dolması içeriğiyle Hometown Inn ‘ın sağladığı içerikle, size değerler getireceğini umarak daha fazla yeni bilgi ve bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Hometown Inn peynirli kalamar dolması hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Erdal Uç diyor ki:

Onat kutluyorum, Harika bir sunum olmuş. İnan lezzetini merak etmiyorum sanma, senin elinden çıkan lezzetli mezeler aklıma geldikçe ne güzeldir bu şimdi diye geçiriyorum içimden. Ve yeni tarifleri sabırsızlıkla bekliyorum.

2. The O diyor ki:

Şefim bu nasıl bir ilk videodur, işinize olan saygınızı ve becerinizi göstermenin güzel bir yolu olmuş. Emek koktu buralar 😀 Başarılarınız daim olsun, bildirimleri açtık takipteyiz, arayı soğutmayalım lütfen 😀