Bu makalenin içeriği, izmit kamp ile ilgili bilgileri net bir şekilde güncelleyecektir. izmit kamp hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması makalesinde izmit kamp’yi Hometown Inn ile açıklığa kavuşturalım.

Yeni güncellenen Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması içindeki izmit kamp ile ilgili içeriğin özeti

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

Bu Hometown Inn web sitesiyle, sizin için daha değerli veri için izmit kamp dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en eksiksiz bilgiye katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internette mümkün olduğunca çabuk düşünme ekleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Bilecik'in neyi meşhur | bilecik nesi meşhur hakkında yeni güncellenen bilgileri kapsama

izmit kamp ile ilgili bazı bilgiler

Arkadaşlar bugün sizler için Kerpe, Kumcağız, Kefken ve Cebeci sahillerini tek tek ziyaret edip karşılaştırdım. En geniş kumsal, en sessiz sahil, en kalabalık sahil hepsi videoda. .

izmit kamp konusuyla ilgili bazı fotoğraflar

Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması

Okuduğunuz Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması hakkındaki içeriği görüntülemenin yanı sıra, Sonra hometown-inn.com her gün aşağıda yayınladığı diğer konuları okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Almanya'dan çifte vatandaşlık kararı... Türklere çifte vatandaşlık yolu mu? | En doğru doğumla vatandaşlık veren avrupa ülkeleri ile ilgili içeriğe genel bakış

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

izmit kamp ile ilgili öneriler

#KerpeKumcağızKefkenCebeci #Plajları #Karşılaştırması.

plaj kıyaslama,karadeniz plajları,batı karadeniz plajları,kerpe,kumcağız,kefken,cebeci.

Kerpe-Kumcağız-Kefken-Cebeci Plajları Karşılaştırması.

izmit kamp.

izmit kamp içeriğiyle hometown-inn.com ‘ın sağladığı içerikle, size değerler getireceğini umarak daha fazla yeni bilgi ve bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. izmit kamp hakkındaki makaleyi Hometown Inn ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. fb 1907 diyor ki:

Arkadaşlar burdaki plajlar temiz cam gibi
    Pis falan değil ben 2011 2013 ve 2017 de gittim..cebecinin uzun ve dalgalı oldugunu duymustum hic gitmedim.bir kez aracla ilerledim baktim uzak vazgectim..2011 de hepsini gezmistim cebeci haric 2013 te yine gittim..hep kerpeyı sevmisimdir..hepsi temiz plaj..kumcagız sanki kerpe ve kefgene göre birazcık daha az temiz diyelim.videoyu anlatan kerpeyi en sona koymuş..bence kesinlikle 1 numara kerpe..tam bir koy etrafı cevrili gibi oldugu icin dalga yok.suyu tertemiz..derinlik epey gidine kadar olmuyor buda aile ve cocuklar icin daha guvenli olması anlamına geliyor..ayrica sonradan kadınlar plajida yapildi miço koyunda ..2017 de iki aile gittik..zaten kerpeyi seviyordum kadinlar plajida oraya yapilinca daha cazip oldu.kadinlari mico koyuna yolladik..amcaogluyla kerpede cocuklarla eglenmistik..bide çadır tutmustuk..kadinlarla aksam cadirda bulusurduk..bence 1 numara kerpe kesinlikle…

2. fb 1907 diyor ki:

Cebeci hariç hepsine gittim Kerpe kesinlikle hârika 1 numara..hem koy şeklinde hem çocuklar icin iyi dalgasiz temiz ve güvenli..pis falan yazanlar var..kesinlikle pis degil istanbul plajlarindan 20 kat daha temiz..buralar karadenizin antalyası gibi.eskiden buraları herkes kefgen diye bilirdi..kefgen merkezi saýıliyor ben kefgen plaji ariyordum ilk gittigimdr meger plaji yokmus kefgen merkezdei plaj kovanağzı diye geciyor..cebeciye gidende kefgene gittim diyordu kimse kumcagiz kerpe bilmiyordu..fakat insanlar gide gide yaygınlastı galiba herkes öğrendi..kerpeyi baya öğrenen olmuş.hepsi güzel fakat bana göre KERPE 1 numara..cogunlukta kerpe demis zaten..vidoyu anlatan hangi mantikla kerpeyi en sona koymuş şaşırdım

3. Sinan Başkan diyor ki:

Yüzme bilenler için kerpe kayalıkları Karadenizin en güzel yeri sahili de çocuklar için ideal dalgalı bile olsa çok etkilenmiyorsunuz Kumcağız da boğulma vakaları çok oluyor cebeci sahilinde ona keza Karadeniz'de 33 yıldır denize girerim ancak dalga yüksekliği yarım metre den yüksekse denize hiç gimem ve tavsiye etmem şakası yok Allah kimsenin canını boğularak almasın ama kaderin önüne de geçilmez

4. Kuzey Kaçkarli diyor ki:

Kerpe kefken butun plajlara yıllardır gıdıyorum hepsı guzel.bır bayan olarak en ıyı yer kerpe kadınlar pılajı tertemız wc, düş yerleri yemek restorantı cok guzel denız temız tavsıye ederım.

5. Samci 1 Murat diyor ki:

Teşekkür ederiz sizi izleyip yorumlarınıza göre hareketle biz cebeciyi tercih ettik aynı anlattiginiz gibiydi herşey şezlong ve şemsiye diyeti 30 TL tek şemsiye 15 şezlong 15 tuvaletler 2 TL otopark 15 TL

6. Eren Tan diyor ki:

Merhabalar videonularinizi çok beyendik elinize saglik bir sorum olcak kefken plajina nasil gideriz özellikle carsaf gibi olan yeri çekmissinizya denizin oraya özellikle gitmek istiyoruz teşekkurler simdiden