Bu makalenin konusu 23 nisan günübirlik turlar hakkında olacak. Türkiye Turu 38. Şehir makalesinde 23 nisan günübirlik turlar’yi analiz edelim.

Türkiye Turu 38. Şehir içinde 23 nisan günübirlik turlar ile ilgili bilgilere genel bakış

Videoyu şimdi buradan izleyin

Bu HometownInn web sitesinde, sizin için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için 23 nisan günübirlik turlar dışında bilgi ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Size en doğru bilgiyi getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgileri en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  KUZULUK KAPLICA EVLERİ ORTAMI | kuzuluk kaplıca fiyatları ile ilgili tüm en ayrıntılı içerik

Konuyla ilgili bazı içerikler 23 nisan günübirlik turlar

Dünya abonelerinden ve abone olacaklardan merhaba 🙂 Türkiye turu 38. şehir Kütahya Yaşanacak bir şehir mi? Yeni gezi maceramızla yine karşınızdayız. Gezgin ruhumuz bu gezide kendini bir kez daha gösterdi ve özellikle Kütahya kaplıcaları ve Kütahya Kalesi; Ünlü seyyah Evliya Çelebi’nin doğduğu evi görme şerefine nail olduk. Kapalı olmasına rağmen Ulu Camii ve Çinili Camii’nin zarafetine de şahit olduk. Çini ve porseleniyle ünlü Kütahya kervansarayını gezdik. Türkiye’nin en çok merak edilen antik kentlerinden biri olan Çavdarhisar’da Aizonai antik kentini görme fırsatı bulduk. Corona Virüs hayatımızı zehir etse de dünya turu hayalimizden ödün vermeden devam ediyoruz. Dünyayı geziyoruz demezsek bu sefil dünyada hayallerimizden başka yaşayacak ne kalır? Bizi izlediğiniz ve desteklediğiniz için çok teşekkür ederiz. Başka bir bölümde görüşmek üzere; aşk. Reklam ve iş birliği için: dunyadanbildiriniz@gmail.com Dünyadan Merhaba İzleyicilere duyuruyoruz. Önce Türkiye’de en az 60 şehir gezmek, sonra dünya turu yapmak için yola çıkan iki deliyiz. Mümkün olduğunca “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de öğrendikçe deneyimlerimizi youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim kim bilir belki bir yerde buluşur çay kahve içeriz. aşk .

SEE ALSO  Porto Bello Hotel Resort & Spa Antalya Turkey | portobello hotel antalya hakkında en ayrıntılı bilgiyi sentezleyin

23 nisan günübirlik turlar Hakkında Bilgilerle İlgili Görüntüler

Kütahya'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 38. Şehir

Okuduğunuz Kütahya'dan Bildiriyoruz , Ardından Hometown Inn Güncellemeyi hemen aşağıda olan diğer konuları keşfedebilirsiniz.

SEE ALSO  ❤️ MARTI RESORT DELUXE ICEMELER.TURKEY ❤️ | Yeni güncellenmiş martı resort hotel marmaris ile ilgili bilgileri kapsayan

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

23 nisan günübirlik turlar ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#Kütahya39dan #Bildiriyoruz #Türkiye #Turu #Şehir.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,kütahya,kütahya pınarları,kütahya kalesi,çinili camii,ulu camii,aizonai antik kenti,çavdarhisar,evliya çelebi,kütahya kervansarayı,çini.

Kütahya'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 38. Şehir.

23 nisan günübirlik turlar.

23 nisan günübirlik turlar hakkındaki bilgilerle HometownInn ‘nin sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. 23 nisan günübirlik turlar hakkındaki makaleyi HometownInn ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Meyra Kaya diyor ki:

Çavdarhisara gidip stadyumu göremediğinize üzülmeyin sizin geldiğiniz dönemde harabe şekildeydi. Ancak tekrar yolunuz düşerse mutlaka uğrayın Google haritalarda uydu görüntüsü ile yerini bulabilirsiniz Kütahyalı olarak biz öyle bulmuştuk. Gladyatör stadyumu çok büyük bir alanı kaplıyor maalesef orası da yıkıntı durumda buranın sonunda antik tiyatro var bitişik şekilde. Bu bitişik konumlandırma da emsaline rastlanılmayan bir yapı. Ayrıca hisar kalesine çıkanların mutlaka sıkıcık, mantı yemeleri tavsiyemdir. Bilmediğiniz bir ilginç bilgi daha vereyim kalenin altında şehir merkezinin çeşitli yerlerine uzanan tüneller var maalesef bahsettiğiniz gibi turizm bakanı gerekli ilgiyi göstermediği için bu alanları da göremiyoruz. Emeğinize sağlık.

2. Hümeyra Kocadağ diyor ki:

Dumlupınar'da öğrenciyim yalnız pandemiden ötürü yüz yüze öğrenim görmek nasip olmadı 🙁 tekrar gittiğimde inşallah imkanlar da el verdiğince gezmek nasip olsun,:) var bir hayalimizsin Kütahya 🙂

3. ertuğrul akyar diyor ki:

Aizonai Antik Kentin 'de hamam ve tiyatroyu nasıl bulamadınız şaşırdım . tapınaktan bakınca bile gözüküyor. tiyatrosu çok güzel ayakta kalmış merdivenlerinde oturup etrafı izlemesi müthişti orda. bir daha giderseniz hıdırlığa da uğrayın ayrıca 🙂

4. ALPER KUTALMIŞ diyor ki:

sevgili kardeşim. Hint insanlar ineğe tapmıyorlar. İnek kutsal bir varlık olarak görülüyor ve kesmiyorlar yemiyorlar. İşin aslı bu. Tapınma diye bişey yok. Onlar da kendilerince tek veya çoğul tanrılara tapıyorlar.

5. Osmanli 1453 diyor ki:

Yok ben yeterınce guzel bulmadım bız karadenıze alışık oldugumuzdan orası içimi açmadı çok yere gıttım bızım karadenız gıbısı yok tatıl benım memlekımteymıste haberım yokmuş

6. Tamer Karadgli diyor ki:

sizi gördüm be kız aizonoide erkek arkadaşınıda o vidonun sonunda bulunduğun yerde benim tarla hoş gelmişsiniz o 10 yıldır buradayım diyen elif hanım napmışş 10 yıldır yiyor yeni gelen valimiz afedersin şimdi ağızlarının payını verdi artık yapılırsa ne ala bi zahmette elif hanım tabelayı değişştiverseymiş okadar destek aldı valkilikten

7. إبن تركي diyor ki:

Aizanoi şehrinin hâline cidden hüzünlenmemek elde değil. Kütahya aynı zamanda ama sıcak su kaplıcaları diyârı ve onlarca yaylası olan bir vilâyetimizdir. Simavdaki Gölcük yaylası, Emetteki sarıalan yaylası, tahtalı yaylası, Hisarcıktaki hamamdağı yaylası, Domaniçte potuk yaylası, Gediz'de Akdağ yaylası vesâire. Ayriyeten hemen hemen her kazâsında kaplıcalar mevcudtur. Bilhassa Emet-Hisarcık bölgesindeki takrîben 1600 seneden fazla bir geçmişe sâhib olan II. Theodosius'tan kalma kaplıcalar hâlâ hakîkî hâli ile kullanılmaktadır.

8. halil aksakal diyor ki:

Oncelikle merhaba ve Kütahyamiza hoşgelmişsiniz inşallah hoşça vakit geçirmişsinizdir.Ama gelmek için bence uygun bi zaman değil zaten, hem kış ayindayiz hemde pandemi sorunu.
    Kutahya nin en onemli yeri Dumlupinar Şehitliğine gitmeliydiniz.Ayrica Frig vadilerine, Termal Kaplicalara, Mesire alanlarina gitmeliydiniz.
    Kutahya tarih şehridir. Hitit,Frig,Roma,Bizans,Selçuklu, Germiyanoğullari ve Osmanli dönemi uygurliklarina ev sahipliği yapmiştir.
    Tekrardan emeğiniz için tesekkurler.