Makalenin bilgileri tunceli munzur vadisi gezisi ile ilgili olacaktır. Tunceli'yi Gezdik

Doğa Harikası Ovacık içindeki tunceli munzur vadisi gezisi ile ilgili en eksiksiz bilgilere genel bakış

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

Bu HometownInn web sitesinde, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için tunceli munzur vadisi gezisi dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Sizin için en ayrıntılı değere hizmet etme arzusuyla, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

SEE ALSO  Ilgaz Yıldıztepe Kayak Merkezi - 2022 | ilgaz kayak merkezi fiyatları bilgisine en eksiksiz genel bakış

Konuyla ilgili içerik tunceli munzur vadisi gezisi

#tunceli #ovacık #munzur Hızlı Rotalar maceramızda güzel ülkemizin nadide yerlerinden biri olan ve aynı zamanda Türkiye’nin tek komünist şehri olan Tunceli’yi keşfettik ve harika vakit geçirdik. Munzur dağlarında çok ilginç yerlere iz bıraktık. Pülümür Vadisi, Ovacık, Munzur Vadisi, Mercan Vadisi, Munzur Gözler güzelliği ile bizleri etkiledi. Elbaba Tesisleri bizleri bungolov evlerinde ağırladı. Özgür tilki ile tanıştık. Tunceli Ovacık halkının dillere destan misafirperverliği ile unutamayacağımız anılar biriktirdik. Munzur Vadisi ve Tunceli/Türkiye ——————— Kanalımıza Abone Olmayı Ve İzlediğiniz Videoyu Beğenmeyi Unutmayın!!! ——————— Yeni yüklenen videoları kaçırmamak için; 2Teker 2Yürek Gezileri – 2Teker 2Yürek Hızlı Rotalar – 2Teker 2Yürek Yurtdışı Gezileri – ——————— Web Sitemiz : Sitemizi ziyaret ederek keyifli gezi yazılarımızı da okuyabilirsiniz. . En Uzun Yolculuklar Tek Adımla Başlar! ——————— Sosyal medya hesaplarımız; Instagram : Facebook : Twitter : ——————— Merhaba evli ve çocuklu bir çiftiz. 15 yılı aşkın bir süredir Önce Türkiye’yi Keşfet mottosuyla motosikletle başladığımız gezilerimize Türkiye’de gezilecek tüm şehirleri ve yerleri keşfettikten sonra yurt dışı gezilerimizi de ekledik. Seyahatlerimizi planlarken her bütçeye uygun planlar yapmaya özen gösteriyoruz. Gezilerimizde genellikle kamp yapmayı tercih etsek de duruma göre temel ihtiyaçlarımızı karşılayan uygun konaklama seçeneklerini kullanıyoruz. Yeni insanlarla tanışmayı ve hayatı deneyimlemeyi seviyoruz. Kanalımızda motorsikletimiz ile yaptığımız uzun yol gezilerimizi, katıldığımız etkinlik ve festivalleri, kamp maceralarımızı, uzun yolculuklar için öneri ve tavsiyelerimizi bir nebze de olsa yola çıkma isteğinizi harekete geçirmek için paylaşıyoruz. Umarız beğenirsin. .

SEE ALSO  -VLOG2- ÇEŞME - ALAÇATI TURU | cesme alacati turu ile ilgili en doğru bilgiyi kapsayan

tunceli munzur vadisi gezisi konusuyla ilgili bazı görüntüler

MUNZUR VADİSİ | Tunceli'yi Gezdik | Doğa Harikası Ovacık

Görüntülediğiniz MUNZUR VADİSİ , Ardından, Hometown Inn ‘nin hemen her gün yayınlanan diğer içeriği daha fazla okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  DÜNYANIN EN DEĞERLİ PARA BİRİMLERİ 💎💸 BRAWL STARS | türkiye de en değerli para birimi ile ilgili tüm içerik ayrıntılı olarak

Burayı tıklayın

tunceli munzur vadisi gezisi ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#MUNZUR #VADİSİ #Tunceli39yi #Gezdik #Doğa #Harikası #Ovacık.

motosiklet gezileri,2teker 2yürek,tunceli ovacık,munzur vadisi,mercan vadisi,munzur gözeleri,tunceli munzur,munzur baba,munzur dağı,tunceligrad,tunceli pülümür,tunceli ayı,tunceli belgeseli,tunceli dersim,motovlog uzun yol,motovlog,dersim,dersim dört dağ içinde,tunceli tanıtım,tunceli gezisi,tunceli gezilecek yerler,ovacık halay,tunceli ovacık yolu,tunceli ovacık gözeleri,dersim gözeler,munzur gözeler,pülümür yolu,pülümür vadisi,gezelim görelim.

MUNZUR VADİSİ | Tunceli'yi Gezdik | Doğa Harikası Ovacık.

tunceli munzur vadisi gezisi.

tunceli munzur vadisi gezisi hakkındaki bilgilerle HometownInn ‘ın size verdiği bilgilerle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com tunceli munzur vadisi gezisi hakkındaki makaleyi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Esat Yıldız diyor ki:

1050 Km motosiklet surerek gecenin karanliginda munzur vadisini gecerek El baba kampinge vardim. Video da ki dayi beni şöyle bir süzerek covid dolayisiyla kapaliyiz dedi. Fakat kampingde kalan bir suru insan vardi. Daha sonra bir kac kampinge daha ugradim fakat kampinge tek erkek almadiklarini söylediler. Yani tilki besleyen o şirin mahmut emmi gözümün içine bakarak yalan söylemiş. Edirneden Kars'a ortadoguluyuz, buna tunceli de dahil.

2. CAGOYILDIRIM diyor ki:

O güzel kalbinizin ışıltısı yüzlerinize vurmuş ,bir tuncelili olarak çok teşekkür ederim sizlere .umarım videolarınıza bir yenisi eklersiniz Tunceli'de .daha uzun olması dileği ile ..

3. Furkan Yıldız diyor ki:

Sevgisi başkadır benim köyümün
    Yazar: İbrahim Sevindik

4. Furkan Yıldız diyor ki:

Munzur Dağı öyle yüce bir dağdır ki, o heybetiyle taa ezelden beri yiğitlerin doğal kalesi olup,
    bu zamana kadar kendisine sığınan hiçbir isyancıya ihanet etmemiştir. İşte onun için Munzur Dağı
    bizim gözümüzde dağların en delikanlısıdır.

Munzur Dağları'nın eteklerindeki Brastik köyünde, o çiçeklerin tertemiz kokusunda, kartalların yalçın
    kayalıklardan havalanıp, Gülabi'nin asaletindeki ve Aziz'in cesaretindeki yiğit insanların, yüksek yaylalara
    çıkıp, güne tandır ekmeği, tulum peyniri ve filiz çayı ile merhaba dediği sabahı hangi yürek unutabilir.

Munzur Vadisi'ne gidip, o tertemiz havada, buz gibi bir kaynaktan gürül gürül akan Munzur Çayı'nda
    suya girmenin, tereyağında alabalık yemenin ve isli demlikten çay içmenin keyfini ancak biz biliriz.

İbrahim SEVİNDİK

Sevgili Şairimiz Brastikli İbrahim Sevindik kardeşimiz tam 3 dizeyle ne kadar da güzel anlatmış Munzur Dağlarını