Makale arsuz kahvaltı yerleri tartışacak. arsuz kahvaltı yerleri ile ilgileniyorsanız, bu Ne Çeşme Ne Bodrum Burası Arsuz makalesinde hometown-inn.com ile birlikte arsuz kahvaltı yerleri hakkında bilgi edinelim.

Ne Çeşme Ne Bodrum Burası Arsuz içindeki arsuz kahvaltı yerleri ile ilgili genel bilgiler ayrıntılı olarak

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu Hometown Inn web sitesiyle, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için arsuz kahvaltı yerleri dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en doğru değeri katkıda bulunma arzusu ile, Kullanıcıların internette bilgileri mümkün olduğunca çabuk yakalayabilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Polonezköy Doğa Yürüyüşü | En iyi polonezköy nehir park ile ilgili genel bilgiler

arsuz kahvaltı yerleri ile ilgili içerik

Meraklı gözler videomuzu izlerken bir tatil bölgesinde olduğumuzu düşünebilir. Ancak ne Bodrum’dayız ne de Çeşme’de. Amanos Dağları ile Akdeniz kıyısı arasında yer alan Arsuz’dayız. Böyle bir tekne turu ile Arsuz Deresi’nden sahile doğru ilerliyoruz. Acıktık tabi ki ve gelmişken Arsuz’un en ünlü dönercisi Dönerci Ali Usta’ya ve Öz Limon Dondurma’ya uğramadan geçemezsiniz. Zaman ayırıp burayı ziyaret etmenizi ve tatmanızı şiddetle tavsiye ederim. Videomuzda Arsuz’un belli bir bölümünü yayınlayabildik. Daha fazlasını görmek ve tatmak için sizleri bekliyoruz. Bir sonraki videoda görüşmek üzere. Kendine iyi bak. Albümlerime göz atın Yorum Yorum: Belediye Başkanı: Genç Başkan: Başkan Dışarda: Bir sonraki vloglarımı kaçırmamak için tıklayın. Ben Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş. Kanalımda Hatay’ın gezilecek yerleri ve lezzetlerini, siyaseti ve Türkiye’deki görüşlerimi anlattığım vlog’ları sizlerle paylaşacağım, Hataylılar ve gençlerle yaptığım soru cevap vlog’lara yer vereceğim. Hatay. Beni sosyal medyadan takip edebilirsiniz facebook: twitter: instagram:

SEE ALSO  Long Feng Tang - Chinese Muslim Restaurant Makanannya Selera Pedas | En doğru selera restaurant hakkında genel bilgi

arsuz kahvaltı yerleri hakkındaki bilgilerle ilgili bazı resimler

Ne Çeşme Ne Bodrum Burası Arsuz

Okuduğunuz Ne Çeşme Ne Bodrum Burası Arsuz hakkında bilgi izlemenin yanı sıra, O zaman hometown-inn.com her gün hemen aşağıda güncelleyen diğer konuları arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Michael Dickinson fired by Robert Sangster at Manton in 1986 and replaced by Barry Hills. | manton cafe hakkında en doğru bilgilere genel bakış

Daha fazlasını görün

arsuz kahvaltı yerleri ile ilgili öneriler

#Çeşme #Bodrum #Burası #Arsuz.

[vid_tags].

Ne Çeşme Ne Bodrum Burası Arsuz.

arsuz kahvaltı yerleri.

arsuz kahvaltı yerleri içeriğiyle hometown-inn.com ‘ın sağladığı içerikle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com arsuz kahvaltı yerleri hakkında bilgi izlediğiniz için samimi teşekkürler.

1. Mesut Bayar diyor ki:

Sayın başkanım bi arsuzlu olarak şehir dışında yaşıyorum ve yılda bi ay memleketimde geçiriyorum fakat bu bi ay içerisinde köyümüze gittiğimizdeki rezillikler yüzünden hiç gelmek istemiyorum köy yolları bozuk dolmuşlar çalışmıyor köye gelmek sıkıntı gitmek sıkıntı bu konulara baktirmanızı rica ediyorum .umarım bu yorumumu dikkate alırsınız. Teşekür ederim.arsuz Haymaseki mah.

2. Kara Adam diyor ki:

1989da arsuzda askerlik görevini yerine getirdim.unutamam .ben sinopluyum.arsuz benim için ikinci memleket oldu sıcak kanlı insanları bir başka.seni seviyoruz Arsuz

3. Kıbrıslı Türk diyor ki:

SN BAŞKANIM GÜZEL İŞLER YAPMAK İSTİYORSUNUZ AMA İNSANLAR İSTİSMAR EDİYOR FİYAT KONROLÜ YAPIN BİR HATAY ŞEHİR MERKEZİ YOL TABELALARINI DAHA GÜZEL YAPARSANIZ HATAYIMIZA YAKIŞIR OLUR TŞKRLER….

4. Satürn diyor ki:

Sayın başkanım İ skenderun Mustafa Kemal mahallesi sakinlerindenim mahallemiz çöplerden geçilmiyor yollar mahalleler pislikten kokudan durulmuyor ilgilenilmesini rica ediyoruz lutfen saygılarımla

5. Ali Can diyor ki:

HATAYIM…
    Eyyy kutlu şehir yokmu bana toprağında bir yer?
    Sarsan beni sonsuza dek kalsam senle
    Bilsen seni ne kadar özlediğimi…
    Sensiz geçen her günümün anlamsız olduğunu

Çok özlüyorum taşını toprağını
    Havanı denizini mavini yeşilini…
    Bir kerede olsa sarsan beni
    En azından ölünce dikseler toprağına mezar taşımı

Tahammülüm kalmadı artık
    Bir baharı daha sensiz geçirmeye
    Ne çok özledim baharını portakal çiçeğini
    Kokunu…

6. Nezahat Cesur diyor ki:

Sayın Başkanım Dörtyol Karakesedeki yayla suyunun tekrar açılmasını istiyoruz. Su doldurmaya gelen insanlar suyun akmadığını görünce isyan edip gidiyorlar. Kaynağında akan suyun köyün içinde tekrar akmasını insanların tekrar bu sudan faydalanmasını istiyoruz. Şu pahalılikta en azından insanların kaynak suyu ihtiyacının giderilmesi adına bu suyun açılmasını lütfen talep ediyoruz.

7. Ufuk UçAR diyor ki:

BASKAN ‘im LUTFEN guzelim arsuzumuzun guzelim ORMANLIK. alanlarini ve guzelim SAHIL ini koruyacak ve halkimizin yararini gozetecek imar ve sehircilik projeleriyle ARSUZ umuza sahip cikacak altyapiya imza atan BASKAN olarak adiniz ve projeleriniz ile anilan BASKAN olarak ARSUZ lularin ve tum arsuz a gelip gorenlerin hayrani olursunuz INSALLAH BASKAN’im LUTFEN