Bu makale ormanya turu netleştirecek. HOBBİT EVLERİ makalesinde ormanya turu konusuna açıklık getirelim.

HOBBİT EVLERİ içindeki ormanya turu ile ilgili bilgilerin özeti

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu hometown-inn.com web sitesinde, kendiniz için daha değerli verilere sahip olmak için ormanya turu dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde her zaman sizin için her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en ayrıntılı değeri sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki haberleri en doğru şekilde kavrayabilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili paylaşım ormanya turu

Aslında geçen sene Ormanya’ya gittik ama ne oldu, pazartesi günleri kapalıydı. Kapalı mı açık mı diye hiç bakmadım 🙂 Geçen sene Bursa yolunda duralım dedim, iyi ki açılmış bu sefer 🙂 2 saat zaman vardı. Buraya giriş ücretsizdi ama gün boyu otopark için 10 TL ödüyorsunuz. Bursa ve İstanbul’daki otopark fiyatlarına göre çok ama çok ucuz 🙂 En sevdiğimiz kısım hayvanat bahçesi ve orman kütüphanesiydi. serinlik… Hobbit evleri de çok güzeldi ama çok kalabalıktı, herkesin her evin önünde fotoğrafını çektiğini düşünürsek, fotoğraflar için sırada beklemek gerekiyordu 🙂 Bir de orada kalamadık. seyahat yorgunluğu ve çocukların mızmızlanmalarından dolayı uzun. Bana sorarsan tekrar gider misin? kesinlikle evet derdim. Bitmemiş olduğu için daha fazla seyahat etmem gerektiği duygusuyla geri döndüm. Özel olarak gitmeseniz bile İstanbul ya da Bursa’ya gidiyorsanız dinlenmek ve keyifli vakit geçirmek için mutlaka uğramalısınız 🙂 Ormanya’nın linkini buraya bırakıyorum, incelemek isterseniz detaylı bilgiler var. .. Yol tarifi ise; Abone olmayı ve zil butonunu açmayı unutmayın. Bol gezmeli günler 🙂 Sosyal Medya Merhaba ben Tuğba, eşim İskender ve çocuklarımız Beril (5 yaşında) ve Deniz (3 yaşında). Çocuklar doğmadan önce çok seyahat ederdik, çocuklardan sonra daha çok seyahat etmeye başladığımızı fark ettik. Kızım şimdiden 30 şehir, sayısız antik şehir, müze, şelale ve göl görmüş. İki çocuklu gezilerimizin zorluklarını/kolaylıklarını ve gezi önerilerimizi artık Youtube’da paylaşıyoruz. Bizimle bu keyifli yolculuklarda bize katılırsanız çok mutlu oluruz. Maceranızda iyi eğlenceler 🙂 İletişim: tugba.aycan84@gmail.com .

SEE ALSO  Hotel Ersan Resort Spa Bodrum | ersan hotel and spa bodrum hakkında en eksiksiz içeriği sentezleyin

ormanya turu ‘in içeriği ile ilgili fotoğraflar

ORMANYA VLOG | Avrupa'nın en büyük doğal yaşam parkı | HOBBİT EVLERİ

Avrupa'nın en büyük doğal yaşam parkı , O zaman Hometown Inn her gün hemen aşağıda yayınladığı diğer birçok konuya bakabilirsiniz.

SEE ALSO  GRAND HOTEL KONYA | dündar otel konya fiyat hakkında genel bilgiler doğru

Daha fazla haberi burada görün

ormanya turu ile ilgili anahtar kelimeler

#ORMANYA #VLOG #Avrupa39nın #büyük #doğal #yaşam #parkı #HOBBİT #EVLERİ.

SEE ALSO  OLTACI/TEKİRDAĞ | tekirdağ görky hotel hakkında en iyi bilgiler

Macera,Eğlence,Gezi,Gezgin,Yol günlükleri,Gezilecek yerler,Türk gezgin,blog gezi,vlog güncesi,gezinti tipler,gezi programları,gezi vlog,gezi videoları,gezi anneleri,gezi blog,gezi günlükleri,Tuğba aycan,ormanya,ormanya hayvanat bahçesi,ormanya kamp,ormanya çadır kampı,ormanya tabiat parkı,orman kütüphanesi,hobbit evleri,çocuk hayvanat bahçesi,adapazarı,adapazarı ormanya,ters ev,çocuklarla gidilecek yerler.

ORMANYA VLOG | Avrupa'nın en büyük doğal yaşam parkı | HOBBİT EVLERİ.

ormanya turu.

ormanya turu hakkında HometownInn sağladığı bilgilerle, size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn ormanya turu hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.