alaçatı ot festivali turları uçaklı bu makalede ele alınacaktır. alaçatı ot festivali turları uçaklı arıyorsanız, bu Özlem Köksal ile Yaza Merhaba: Çeşme, Alaçatı, Urla 1. Bölüm! makalesinde alaçatı ot festivali turları uçaklı ile Hometown Inn’ı tartışalım.

Özlem Köksal ile Yaza Merhaba: Çeşme, Alaçatı, Urla 1. Bölüm! içindeki alaçatı ot festivali turları uçaklı ile ilgili genel bilgiler en doğru şekilde

Videoyu şimdi buradan izleyin

Bu Hometown Inn web sitesi ile kendiniz için daha yararlı verilere sahip olmak için alaçatı ot festivali turları uçaklı dışında bilgi ekleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Size en ayrıntılı değere katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internetteki bilgiyi en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  emex otel istanbul | evlilik cüzdanı sormayan termal oteller ile ilgili en eksiksiz bilgiye genel bakış

alaçatı ot festivali turları uçaklı ile ilgili bazı içerikler

Özlem Köksal Savaş’ı Shop&Fly ile İzmir’e uçurduk, yazı İzmir’in en renkli destinasyonlarında karşıladık! Gezimize Alaçatı Çatıldıkapı Çarşısı’nı ziyaret ederek başladık ve buradaki birbirinden güzel hediyelik eşyalara göz attık. Ot Festivali başta olmak üzere birçok festivale ev sahipliği yapan Alaçatı’nın enerjisini üzerimizde hissederken bir sonraki durağımız Yel Değirmenleri Parkı oldu. 1850’lerden kalma, Alaçatı rüzgarlarıyla bir rüya gibi dönen yel değirmenlerini keşfedip, akşama doğru kendimizi Alaçatı’nın hareketli sokaklarına atarak, pötikareli sofralarda lezzet ve keyif dolu bir akşam geçirdik. Ertesi sabah otelimiz Viento Hotel’de zengin bir kahvaltı ile güne başladık. Bir sonraki durağımız Urla yakınlarındaki Barbaros Köyü oldu. Mağara Festivali’nin düzenlendiği ve “çukur” adı verilen korkuluklarla süslendiği bu turistik köyde Çatkapı Evleri’ni de ziyaret ettik. Hobbit House’da el yapımı ürünleri inceleyip satın aldık ve diğer alışverişlerimizde olduğu gibi Shop&Fly Platinum American Express’te harcadığınız her 1 TL’ye 1,5 mil kazandık! Barbaros Köyü gezimizi Barbaros Emek Kültür Sanat Evi ziyareti ile sonlandırdık ve Çeşme’de bulunan Germiyan Köyü’ne gittik. Emekli öğretmen Nuran Erden’in duvar resimleriyle süslenmiş evleri gördük. Acıktığımızda güvercin yemeyi de unutmadık tabi ki ve lezzetli güvercinlerimizi Alaçatı Ege Kumrum’da yedik. Alaçatı Sörf Sahili’nde devam eden keşfimizin ilk bölümünü Sota Alaçatı Füme Ahtapot ve lezzetli Egeta ile sonlandırdık. Rengarenk İzmir Çeşme-Alaçatı-Urla gezimiz ikinci bölümüyle devam edecek, Shop&Fly Youtube kanalına abone olmayı unutmayın! .

SEE ALSO  Отель Sumela Garden Турция | En eksiksiz sumela garden hotel tripadvisor ile ilgili tüm bilgiler

alaçatı ot festivali turları uçaklı konusuyla ilgili fotoğraflar

Özlem Köksal ile Yaza Merhaba: Çeşme, Alaçatı, Urla 1. Bölüm!

Görüntülediğiniz Özlem Köksal ile Yaza Merhaba: Çeşme, Alaçatı, Urla 1. Bölüm! içeriğini izlemenin yanı sıra, Ardından, HometownInn her gün hemen aşağıda yayınladığı diğer makaleleri arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Mardin Otelleri - Mardin Otel Fiyatları | kaya ninova otel konaklama hakkında yeni güncellenen bilgileri kapsama

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

alaçatı ot festivali turları uçaklı ile ilgili bazı öneriler

#Özlem #Köksal #ile #Yaza #Merhaba #Çeşme #Alaçatı #Urla #Bölüm.

shop&fly,shop,fly,alışveriş,rota,vlogger,keşif,mil,tramvay,otel,avans mil,uçak bileti,hediye mil,izmir,alaçatı,urla,yel değirmenleri,viento otel,oyukfestivali,korkuluk,hobbit house,barbaros emek kültürve sanat evi,germiyan köyü,nuran erden,duvar çizimleri,alaçatı ege kumrum,kumru,sörf,sörfçü,sota alaçatı.

Özlem Köksal ile Yaza Merhaba: Çeşme, Alaçatı, Urla 1. Bölüm!.

alaçatı ot festivali turları uçaklı.

alaçatı ot festivali turları uçaklı bilgisiyle HometownInn ‘ın sağladığı bilgiyle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla yeni bilgi ve bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. alaçatı ot festivali turları uçaklı hakkındaki makaleyi Hometown Inn ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.