Makalenin içeriği nehirland sakarya tartışacak. nehirland sakarya hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Sakarya Nehri BALIK AVI 2020 !! ( Gece 4 Kasnak Bıraktık Sabah Günün Trofesini Aldık ) makalesinde hometown-inn.com ile nehirland sakarya’yi keşfedelim.

Sakarya Nehri BALIK AVI 2020 !! ( Gece 4 Kasnak Bıraktık Sabah Günün Trofesini Aldık ) içindeki nehirland sakarya ile ilgili içeriği en doğru şekilde özetleyin

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu Hometown Inn web sitesiyle, sizin için daha yararlı verilere sahip olmak için nehirland sakarya dışında bilgi ekleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde her zaman sizin için her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en doğru bilgiyi sağlama arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgiyi en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Şenay Akkurt'la Hayat Bana Güzel "Atların Dünyası - Janbi Ceylan Anlatıyor" | Yeni güncellenmiş tabiat binicilik ile ilgili bilgileri kapsayan

Konuyla ilgili paylaşım nehirland sakarya

Instagram : instagram.com/misatv Ürün Mağazası : Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: Misina TV’den hepinize merhaba, öncelikle her hafta düzenli olarak gönderdiğimiz videolardaki gecikmeden dolayı affınıza sığınıyoruz. Gerek talepleriniz gerekse balık sevgimiz bizi uzun bir yolculuğa çıkardı. Videoları çektik ama ne yazık ki editleyecek vaktimiz olmadı. Bu sebeple 2 haftalık videoyu derleyip tek video olarak yayınlamaya karar verdik. Sabah suyunda meradaydık, birkaç Turnayı kandırmayı başardıysak da maalesef hepsini çıkaramadık. Farklı sahteler denedik ama en verimlisi klasik kaşıktı, şaşırdık. Sazan denemelerimizi yapmayı ihmal etmedik. Ardından Sakarya Nehri’ne doğru yola çıkıyoruz. Kendimize uygun bir yer bulunca yem attıktan sonra oltalarımızı sazana, makaralarımızı yayına bırakıp beklemeye başladık. Profesyonel kamera çekimleri ve drone çekimleri ile her zaman yanımızda olduğunuzu hissettirmek için elimizden geleni yaptık, umarım başarılı olmuşuzdur. Sizi uzun süre beklettiğimiz için özür dileriz. En kısa zamanda tekrar Sakarya Nehri’nde avlanmak ümidiyle, suda oltası olan herkese rastlamak dileğiyle, sağlıcakla kalın.. Takım: 2 iğne Alt set 3 No. Pvc Kasnak İğne: Fudo CHNU-BN 101 Misina: SPRO TEC 0.50mm Yem: Kan sülüğü DİKKAT!!! Karaciğer, böbrek, dalak vb. ile avlanıyorsanız mutlaka yem ipi kullanmalısınız. Videoyu BEĞENEREK ve ABONE OLARAK bize destek olabilirsiniz 🙂 Video ile ilgili merak ettiklerinizi ve görüşlerinizi yorumlar kısmına yazarak bize iletebilirsiniz. Bizi Instagram’da takip edin: instagram.com/misatv .

SEE ALSO  07.11.2019 misi köyü masal evi | En doğru misi kahvaltı evi ile ilgili tüm içerikler

nehirland sakarya konusuyla ilgili bazı resimler

Okuduğunuz Sakarya Nehri BALIK AVI 2020 !! ( Gece 4 Kasnak Bıraktık Sabah Günün Trofesini Aldık ) hakkında bilgi okumanın yanı sıra, Ardından HometownInn her gün yayınlanan daha fazla bilgiyi hemen aşağıda okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  500 Yıllık Kemeraltı Çarşısı’nda En Meşhur 5 Lezzet | İzmir | En eksiksiz tıka basa balçova ile ilgili tüm içerik

Daha fazla haberi burada görün

nehirland sakarya ile ilgili bazı öneriler

#Sakarya #Nehri #BALIK #AVI #Gece #Kasnak #Bıraktık #Sabah #Günün #Trofesini #Aldık.

balıkavı,balıkavi,balık avı 2020,mollaköy balık avı,mollaköy sazan avı,sakarya nehri,sakarya nehri balık avı,balık avı videoları,sakarya balık avı,sakarya balık avı 2020,sakarya balık avı yerleri 2020,sakarya balık tutulacak yerler,sakarya karasu balık avı,balık nasıltutulur,balık nasıl temizlenir,balık avı olta,balık avı turna,balık avı at çek,çıtır balık,sakarya turna avı,olta,nehir şikayet,yayın balığı avı,balık videoları,balık video,balık avı.

Sakarya Nehri BALIK AVI 2020 !! ( Gece 4 Kasnak Bıraktık Sabah Günün Trofesini Aldık ).

nehirland sakarya.

nehirland sakarya bilgisiyle Hometown Inn ‘ın sağladığı bilgiyle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com nehirland sakarya hakkında bilgi izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Cihan Akan diyor ki:

Karasuda hem asker arkadaşım hemde kayincom var gelip gidiyorum geldiğimde ziyaret etmek isterim bu arada tekirdagda yim bu tarafa gelirsen misafir ederim seni bol troyalı avların olsun

2. Şükrü Çam diyor ki:

Hocam eline emeğine sağlık her konuda çok kaliteli kanal. Fakat bir fikir sunmak isterim naçizane; salacağın balıkları çok su dışında tutuyorsun, biraz hırpalanmış hayvanlar. Dikkat etmek gerek. Salım hatası yüzünden, kanca çıkarırken ki hırpalamalar yüzünden çok fazla ağzı yüzü parçalanmış turna yakaladım. Yazık hayvan aç kalır, vebal almayalım… Keyifle izledim yolun açık olsun. Kanal harika yerlere gelecektir eminim. Rastgele !