Bu makale sakarya turu hakkında net bilgiler sağlayacaktır. sakarya turu ile ilgileniyorsanız, bu Sakarya'dan Bildiriyoruz

Türkiye Turu 45. Şehir’da sakarya turu ile ilgili içeriğin ele alınması

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesiyle, kendiniz için daha yararlı anlayış için sakarya turu dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün yeni ve doğru bilgileri her zaman güncelliyoruz, Size en iyi bilgiyi getirme arzusuyla, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

SEE ALSO  ÇİFTEHAN TERMAL OTEL | EUROSTAR TV "Şehrin Bilinmeyenleri" | çiftehan termal otel yorumları hakkında yeni güncellenen bilgilerin özeti

Konuyla ilgili bazı içerikler sakarya turu

Selam millet! 45. şehir Sakarya Türkiye turuna gittik. peki Sakarya’da ne umduk, ne bulduk? Karasu’da Acarlar Longozu ve Maden Çayı, Serdivan’da Beşköprü, Sapanca’da İstanbuldere, Sapanca Gölü ve Kırkpınar Mahallesi, Adapazarı’nda Kentpark, Poyrazlar Köyü Tabiat Parkı, Çark Caddesi ve Ormanpark’a gittik. Akyazı’da Acelle Yaylası ve Keremali, Taraklı’da Karagöl Yaylası, Kocaali’de Melen Çayı ve Geyve’de Doğançay Şelalesi gitmek isteyip de vakit ayıramadığımız yerlerdi. Sakarya deneyimimiz bizim için güzel anılarla sona ererken, umarız yaşadığımız anlardan en az bizim kadar keyif alırsınız. İzlemenin tadını çıkarın! Videolarımıza adını yazdırmak isterseniz hemen KATIL butonuna tıklayabilirsiniz: Türkiye turumuzu bölge bölge izlemek ve nereye gittiğimizi görmek isterseniz; Güneydoğu Anadolu Bölgesi Doğu Anadolu Bölgesi Karadeniz Bölgesi Marmara Bölgesi İç Anadolu Bölgesi Akdeniz Bölgesi Ege Bölgesi Özel Bölümler Reklam ve işbirliği için: dunyadanbildiriyor@gmail.com Dünyadan Merhaba İzleyicilere Bildiriyoruz Öncelikle Türkiye’de en az 60 şehri ziyaret etme hedefi, ardından Dünya turu. Yolda iki çılgın insanız. Mümkün olduğunca “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de, öğrendikçe deneyimlerimizi youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim, kim bilir belki bir yerde buluşup çay kahve içeriz. aşk .

SEE ALSO  İSTANBUL ANTALYA OTOBÜS YOLCULUĞUMUZ 4K VİDEO | En detaylı safir tur antalya ile ilgili tüm bilgiler

Bazı resimler sakarya turu içeriği ile ilgilidir

Sakarya'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 45. Şehir

Türkiye Turu 45. Şehir hakkındaki haberleri keşfetmenin yanı sıra, Ardından HometownInn her gün hemen aşağıda yayınladığı daha fazla makale okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  Elysee Beach Hotel - Tatilbudur.com | elysee beach hotel antalya hakkında en eksiksiz bilgilerin özeti

Yeni bilgi için burayı tıklayın

sakarya turu ile ilgili anahtar kelimeler

#Sakarya39dan #Bildiriyoruz #Türkiye #Turu #Şehir.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,acarlar longozu,karasu,beşköprü,serdivan,sakarya,istanbuldere,sapanca,adapazarı,sapanca gölü,çark caddesi,maden deresi,ormanpark,akyazı,taraklı,kocaali,geyve,kent park,melen çayı,acelle yaylası,doğançay şelalesi,kırkpınar mahallesi,keremali.

Sakarya'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 45. Şehir.

sakarya turu.

sakarya turu hakkındaki bilgilerle HometownInn ‘ın size verdiği bilgilerle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. HometownInn ‘nin sakarya turu içeriğini görüntülediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Gezgingöçebe diyor ki:

Memleketimize gidilebilecek en zor ve en renksiz zamanda gelmişsiniz, buraları birde temmuz Ağustos aylarında görün. Ayrıca Sakarya' ya ait olan bir çok güzelliği de görmemişsiniz. Çok üstten bı video olmuş.

2. İzle İşte diyor ki:

Böyle ayırmanız bu beni biraz üzdü rehberlik etmek isterdim size biraz mevsimden dolayı hayal kırıklığına uğramışsınız tekrar yolunuz düşürse ağırlamak isterim iyi eğlenceler

3. amid mammadov diyor ki:

Salam Ben Sevil anne oglum Amid allahin yolunda ben bir anne gibi rica ediyorum bize imdad ediniz Azerbaycan Tiflisde buyuk elciliyi sefirlik ishcileri restorandan cikarken biz soyledik derdimizi dedim ben Azerbaycan vetendashiyam onlar bize kotu cok pis davrandilar cehenneme sokakda olursen anne oglunla allah gorur millet bizden kaciyor anlamiyor bashka milletler biraz yardim edirler cume aksham saat yedide ben ve oglum tv12.ge televiziyada konushduk ve sonra news24.ge net gazeti.ge bizim derdimizi yazdilar her kes gordu dinledi yuz insandan biri bize yardim eder amma devlet ve imdad vakiflari bizi saymadilar hic kim biz Azerbaycandan bakiliyiz eslimiz babalar iranli anne anne asli gahraman marashli olmushlar biz uc yildir bakini terk eddik bizim 1998 yilden evimiz yok gocam rehmete gedip ben ve oglum benim ayagimda damarlar partliyor hasteyim kadin hasteliyim var ve sofra od kisesinde dashlar var agriyiram Tiflisde cok klinikaya oglum gedip anlatti ki anneme usm ve kan analizi goturun bakin sizinde anneniz var bizde para yok ogluma diyorlar cik disheri annen olsede parasiz hic kim bakmiyacak imdad ediniz allah gorur burada cok oteller shirketler var mudurler turk ve azeriler heckim benim ogluma ish vermiyor bir cok Azeriler Turkler kazinoya girib cikirlar amma ben annenin goz yashlarini saymiyorlar oglumun Gurcustan pasaportu var vatansiz kimliyi o Uzbekistanda dunyaya goz acmish Uzbekistan devleti 19 yildir ogluma pasaport vermiyor birleshmish milletler imdad ediyor pasaport konuda biz oluruz sokakda insanlar gozleriyle gorur gaciyorlar anlamiyorlar bizim burada canimizi sixirlar oglum ish ariyor nereye gedir ish yok ve galacak bir ev burda devlet bize diyorlar biz yardim etmiyoruz bizi xilas edin bizim numaramiz +995593284150 bu videoya bakin youtube.com otv.az bir aile faciesi Benim Bang hesabim shudur Tbcbge22 Ge93tb7748645064300027 Amid Mamedov