Makale, içeriğinde bursa müzikli mekanlar hakkında açıkça konuşacak.

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesiyle, kendiniz için daha fazla veri için bursa müzikli mekanlar dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. HometownInn web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en ayrıntılı değere katkıda bulunma arzusu ile, Kullanıcıların internetteki bilgiyi olabildiğince çabuk güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

bursa müzikli mekanlar ile ilgili birkaç açıklama

Bursa gezimizin 4. gününden merhaba arkadaşlar.. Bugün yine tarih kokan bir kasabadayız TRİLYE-MUDANYA.. Bursa’ya ne zaman gitsem uğramak istediğim yerlerden biri.. Bazen sadece Mudanya’ya gidiyorum ve bazen ikisini aynı anda ziyaret ediyorum. Bu sefer senin için seyahat ettim. Gelelim gezdiğim yerlere ama öncelikle şunu söylemeliyim ki Trilye sokaklarında böyle tabelalar yok, sorarak bazı yerler bulduk. Sadece şimdi “Trilye Kültür Merkezi” olarak bilinen St. Vasili Kilisesi’nin ana yola bakan kısmında haritası var ve gezilecek yerleri gösteriyor. Bulmakta zorluk çekmezsiniz çünkü ben gezerken size yolları gösterdim 🙂 Gezi listemiz şu şekildeydi; 1. Aziz Vasili Kilisesi (Trilye Kültür Merkezi) 2. Taş Mektep 3. Tabut Ev 4. Kemerli Kilise 5. Fatih Camii 6. Avlu Hamamı Trilye sokaklarını bol bol gezdik, esnafların görkemli dükkânlarına girdik, Zeytin Çiçekleri aldık ve safran kolonyaları. Kahvaltımızı yapmak için bir masa açtığımız için Trilye’nin köylerinden geçtiğimiz Ketendere plajına gittik. Ancak size tavsiyem orada kahvaltı yapmak isterseniz Çamlık’ı da tercih edebilirsiniz. Denize bakan güzel bir yerdir. Trilye’yi gezdikten sonra Mudanya’ya gittik, saat çok gecikince tabii ki Eski Girit Mahallesi’nde denize paralel Girit caddesini gezdik. Ardından Mudanya girişine yakın bir plajda kahvelerimizi yudumlayarak günümüzü bitirdik. Bursa gezisi planlıyorsanız, buna Trilye’yi de eklemeyi unutmayın. Bursa’daki diğer gezi noktaları için Bursa Vlog oynatma listeme bakabilirsiniz. Müzik; Abone olmayı ve zil butonunu açmayı unutmayın. Bol gezmeli günler 🙂 Sosyal Medya Merhaba ben Tuğba, eşim İskender ve çocuklarımız Beril (5 yaşında) ve Deniz (3 yaşında). Çocuklar doğmadan önce çok seyahat ederdik, çocuklardan sonra daha çok seyahat etmeye başladığımızı fark ettik. Kızım şimdiden 30 şehir, sayısız antik şehir, müze, şelale ve göl görmüş. İki çocuklu gezilerimizin zorluklarını/kolaylıklarını ve gezi önerilerimizi artık Youtube’da paylaşıyoruz. Bizimle bu keyifli yolculuklarda bize katılırsanız çok mutlu oluruz. Maceranızda iyi eğlenceler 🙂 İletişim: tugba.aycan84@gmail.com .

SEE ALSO  Bu pizzaya kaç para ödemişimdir | smokehub burger-çukurambar | çukurambar kahvaltı tavsiye hakkında en iyi bilgiyi özetleyin

Bazı resimler bursa müzikli mekanlar konusuyla ilgilidir

, O zaman HometownInn her gün aşağıda yayınladığı diğer bilgileri arayabilirsiniz.

SEE ALSO  ESKİŞEHİR MEKAN ÖNERİLERİ | favori mekanlar, cafe, burger, park | alkollü cafe ile ilgili en doğru içeriği kapsama

Daha fazlasını burada görün

bursa müzikli mekanlar ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#TRİLYE #MUDANYA #VLOG #Trilye39de #gezilecek #yerler #listesi #Bursa39da #gezilecek #yerler.

SEE ALSO  Nargile Cafe'de Tadım Testi #4 Tahtalıköy Nargile Cafe (Happy Melon) | Yeni güncellenen nargile kafeler anadolu yakası ile ilgili içeriğin özeti

Macera,Eğlence,Gezi,Gezgin,Yol günlükleri,Gezilecek yerler,Türk gezgin,blog gezi,vlog güncesi,gezinti tipler,gezi programları,gezi vlog,gezi videoları,gezi anneleri,gezi blog,gezi günlükleri,Tuğba aycan,Mudanya,Trilyede gezilecek yerler,Trilye,Tabut ev,taş mektep,Aziz vasili Kilisesi,Kemerli Kilise,Fatih camii,Avlulu hamam,Fatih Cami ve Avlulu hamam,Bursada gezilecek yerler,Mudanyada gezilecek yerler,Gezilecek yerler listesi,Gezi listeleri.

TRİLYE ve MUDANYA VLOG || Trilye'de gezilecek yerler listesi || Bursa'da gezilecek yerler #4.

bursa müzikli mekanlar.

bursa müzikli mekanlar hakkındaki bilgilerle Hometown Inn sizin için güncellenen bilgilerle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com bursa müzikli mekanlar hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.