Bu makale, türkiye assos hakkındaki bilgileri güncelleyecektir. ASSOS, KAZDAGLARI & Zeus Altar

TURKIYE's MUST VISIT PLACES

Aşağıdaki videoya göz atın

Bu HometownInn web sitesinde, sizin için daha yararlı anlayışa sahip olmak için türkiye assos dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. Hometown Inn web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Size en ayrıntılı değeri getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki haberleri en doğru şekilde kavrayabilmelerine yardımcı olun.

Konuyla ilgili bazı açıklamalar türkiye assos

2020 yılında Gökçe’nin anavatanı olan Türkiye’nin keşfedilmemiş MUTLAKA ZİYARET EDİLMEMİŞ YERLERİNDEN bazılarını ASSOS (Behramkale), KAZDAĞLARI veya İda Dağları antik kentini ve Adatepe Köyü’nün (bir Türk Köyü) hemen yanında bulunan Zeus Altlarını ziyaret ederek keşfediyoruz. TRAVEL TURKEY 2020’de rehber niteliğinde. (Türkçe Altyazılı) Çanakkale ve Balıkesir sınırındaki Kazdağları’nda bulunan Adatepe Köyü’nde köy turu ile başlıyoruz ve yakındaki Zeus Sunağı’nı ziyaret ediyoruz. Edremit Körfez’in (Edremit Körfezi) tüm Türkiye’deki en iyi manzarası ve Zeus’un Truva Savaşı’nı izlediği ve Hera’ya aşık olduğu yerdi. Ayrıca Yeşilyurt, Çamlıbel köylerini ve diğer güzel Türk dağ köylerini ziyaret ettik ve dağların Türkmen kültürü hakkında daha fazla bilgi edinmek için Türkiye’nin ilk köy müzesine hızlıca uğradık! Dağlarda vakit geçirdikten sonra Aristoteles’in Makedonya’ya kaçmadan ve Büyük İskender’e ders vermeden önce yaşadığı antik Assos kentini (Behramkale) ziyaret ediyoruz. Üstünüzde Assos Antik Kenti (Assos Antik Kenti) ve önünüzde Yunan adası Midilli/Midilli ile tüm Türkiye’nin en muhteşem yüzme noktalarından birini bulacağınız Assos Antik Limanı’ndan (Assos Antik Limanı) başlıyoruz. senin. Daha sonra antik kenti ve Midilli/Midilli’nin hemen karşısındaki inanılmaz manzaralara sahip Athena Tapınağı’nı ziyaret etmek için tepeye tırmanıyoruz ve son olarak günü sonlandırmak için güzel bir akşam yemeğinin tadını çıkarmak için antik limana geri dönüyoruz. Bunlar, Türkiye’nin gerçekten gizli mücevherlerinden bazıları, doğal güzelliği ve tarihi çok kolay bir şekilde karıştırıyor ve gerçekten de koronavirüs karantinasından sonra MUTLAKA GÖRÜLMESİ GEREKEN YERLER. Umarız Türkiye’yi bir sonraki ziyaretinizde bunu başarabilirsiniz! #assos #kazdağları #ZeusAltar #turkeytravel2020 #turkiyeseyahat #yesilyurtköyü #Turkeyafterquarantine ———————————— – ————————————————- —————— —————————– Merhaba, biz Gökçe ve Steve, evli bir Türk ve Amerikalı tam zamanlı seyahat çifti. Dünyayı ve onun tüm harika kültürlerini deneyimlemek için New York City ofis işlerimizi ve evimizi geride bıraktık. Ayrıca bu kanalda, her gün harcadığınız parayı, tıpkı bizim yaptığımız gibi, kredi kartı puanlarınızı kullanarak nasıl ÜCRETSİZ veya UCUZ YOLCULUĞA çevirebileceğinizi de öğretmek istiyoruz! Kendi hayallerinizin peşinden gitmeniz için size ilham vermeyi umuyoruz ve yolculuğumuzda bizi takip etmek için kanalımıza abone olduğunuz için teşekkür ederiz! ————————————————– ————– ———————— —————————————- —————- Bizi ayrıca takip edebilirsiniz. İnstagram ve Facebook: ———————– ———————– —————————————– ——— ———————————— Favori YouTube Analytics ve Anahtar Kelime Arama Aracımız (Ücretsiz Chrome uzantısı): Verilerinizi gizli tutmak veya farklı bir ülkeden Netflix’i izlemek için Favori VPN’imiz: Telif hakkı olmayan YouTube müziği için EN İYİ kaynak (1 aylık ücretsiz deneme): Ekibimize Katılın: ——- ——– ————————————————– —— ——————————————– ——————– ———- Kamera Ekipmanlarımız ve Seyahat Ekipmanlarımızın tam listesi için: Temel Ekipman: Kameramız: Ana Video Objektif: GoPro/Aksiyon Kameramız: Drone’umuz: El Çantamız: Gökçe’nin Kamera Sırt Çantası : .

SEE ALSO  Sindirgi Laguna Thermal Complex (drone) - Turkey | Yeni güncellenmiş balıkesir sındırgı laguna termal otel ile ilgili bilgileri kapsayan

türkiye assos konusuyla ilgili bazı fotoğraflar

Görüntülediğiniz TURKIYE's MUST VISIT PLACES , Ardından Hometown Inn Güncellemeyi hemen aşağıda olan daha fazla bilgi arayabilirsiniz.

SEE ALSO  DAVRAZ KAYAK MERKEZİ 2019 | akdağ kayak merkezi otel ile ilgili güncellenmiş bilgileri kapsayan

Daha fazlasını burada görün

türkiye assos ile ilgili öneriler

#TURKIYE39s #VISIT #PLACES #ASSOS #KAZDAGLARI #amp #Zeus #Altar #Hidden #Gem #TURKEY.

SEE ALSO  Omesyus Otel | Tatvan | omesyus otel tatvan ile ilgili en eksiksiz bilgileri özetleyin

kazdağları,Zeus Altarı,adatepe köyü,yeşilyurt köyü,assos çanakkale,behramkale assos,assos antik kenti,turkey travel,adatepe köyü nerede,travel turkey,turkeys must visit places,turkey hidden gems,assos behramkale,must visit places in turkey,hidden gems of Turkey,turkey travel vlog,best places in turkey,best places to visit in turkey,assos antik liman,assos antik,kazdaglari turkey,assos behramkale gezilecek yerler,edremit,ida mountains,assos ancient.

TURKIYE's MUST VISIT PLACES | ASSOS, KAZDAGLARI & Zeus Altar | A Hidden Gem of TURKEY.

türkiye assos.

türkiye assos hakkındaki bilgilerle hometown-inn.com güncellemeleri, size daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. HometownInn türkiye assos hakkındaki içeriği okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Lisa diyor ki:

We love the videos. Which hotels and restaurants do you recommend in Assos Behramkale? We are planning a holiday for July after this covid lockdowns finally end. Keep all the great videos coming.

2. Rhian C diyor ki:

My wife took me to the same places there one weekend . The beach club on the beach was amazing, although I kept getting harassed by the cats.
    The temple of Athena and the village leading up to it was amazing,
    Loving the channel around Turkey as I married into a Turkish family and I’m learning the culture and exploring the country. So many similarities between your adventures and mine.

3. FUTURES TRADING diyor ki:

Hey guys thank you for the videos learning a lot, we are a couple from Colombia had plans to travel to Turkey with my wife this September but had to cancel due to the corona-virus but we planning to go late May or late August next year and I wanted to ask you, we want to rent a car, where will be the best place for the best value to rent, we're going to be in Turkey for about 15 days arriving in Istanbul wanna drive South then up to cappadocia and go back on the north side back to Istanbul.

Thank you very much for any information.

4. Joel and Becca diyor ki:

Ooh we love gozlemes! And as we were watching your video, we were thinking about how cool it would be to quarantine in Turkey!!! Assos looks like a fun place to hang with beach clubs and little street stalls, looks very charming and quirky at the same time! The water is so pretty and clear!